SkyscraperCity banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
3,053 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Tijd om de Rotterdam-overkill te doorbreken.
Bij gebrek aan goede apparatuur is het de kwaliteit niet fantastisch, maar Eindhoven blijft toch fotogeniek!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

·
Registered
4,042 Posts
Het leuke is dat ik na de Eindhoven HHF-dag al die foto's weet te plaatsen. :) Alleen bij foto 4 zijn we niet geweest.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Mooi! Aan de kwaliteit stoor ik me niet eens zo heel erg eigenlijk, zijn vooral erg mooie foto's van een erg mooie stad :) :) :)

·
GRNEHVAUSBRD
214 Posts
Ramses said:
Het leuke is dat ik na de Eindhoven HHF-dag al die foto's weet te plaatsen. :) Alleen bij foto 4 zijn we niet geweest.
Foto 4 is onder de loopbrug van de MediaMarkt genomen (foto 3 dus), daar ben je dus ook geweest. :)

Erg mooie foto's, Gijs! :bow:

·
Registered
3,053 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Danku. :)
Ik werd nog van de parkeergarage afgestuurd omdat je daar schijnbaar geen foto's mag maken!

·
dus...
300 Posts
Mooie serie hoor. Je ziet wel dat ze niet met een geweldige camera zijn gemaakt, maar het is idd niet storend.

Ik heb wel het idee dat foto's vanaf de parkeergarage de laatste tijd polulair zijn. Het levert ook wel erg mooie plaatjes op. (al had ik op foto 5 boven de admirant nog wat meer hemelblauw meegeschoten)

·
Registered
3,053 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Buse said:
Mooie serie hoor. Je ziet wel dat ze niet met een geweldige camera zijn gemaakt, maar het is idd niet storend.

Ik heb wel het idee dat foto's vanaf de parkeergarage de laatste tijd polulair zijn. Het levert ook wel erg mooie plaatjes op. (al had ik op foto 5 boven de admirant nog wat meer hemelblauw meegeschoten)
Het lag ook erg aan een matig statief waardoor ik de iso behoorlijk op moest fokken. :) Maar bij foto 5 heb je gelijk, ik zag het achteraf. Jammer...

Zeker als in de toekomst het thema 'Licht' en 'Design' nog meer begint te leven!
Het wordt steeds mooier he. :cheers:

·
Bike It!
22,248 Posts
Zeer mooie foto's van een schitterende, moderne stad.
Recente, frisse hoogbouw waar wij in de grotere Belgische steden zoals Antwerpen, Gent en Luik alleen maar kunnen van dromen.
Toen ik er enkele jaren geleden op (vluchtig) bezoek was, had ik eerder de indruk van een eerder kale, zielloze nieuwbouwstad.
Maar na deze fotoreeks moet ik mijn mening grondig bijsturen en toch eens een langer bezoek aan Eindhoven overwegen.

·
Registered
6,638 Posts
Zeer mooie foto's .
Ook mooi dat er nu van een andere stad zulke foto's gemaakt worden .
Het lijkt soms net of er maar 1 stad is die er voor gemaakt is ;) .

Ik heb hier helemaal geen tijd voor in de stad.
Kan nooit echt een plek vinden waar mensen je niet zien en je wat gaan vragen :) .

·
Registered
3,053 Posts
Discussion Starter · #14 ·
^ Ach, dat is toch leuk. Als ik erop uit ga om foto's te maken raak ik ook altijd verschillende malen in gesprek. Meestal zijn dat nog leuke gesprekken ook.

De scooterknaapjes die 'Hee, fotooohomooo!' roepen moet je gewoon negeren.

@Benonie: Het is het, zeker de laatste tijd, echt waard!

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Inderdaad, in het begin wel vreemd, maar dat went wel. Eerst sta je inderdaad maar om je heen te kijken of je niet op valt, maar dat doe je toch wel. Nu kan ik ook zonder problemen foto's maken ;) Net als Gijs zegt.

Ze zijn in Eindhoven niet gewend fotograferende mensen te zien, ook dat nog :)

1 - 16 of 16 Posts