Skyscraper City Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Visual aid
797 Posts
Discussion Starter · #1 ·
In het hoogbouwcafe had ik al aangekondigd dat ik wat panorama's uit Londen zou gaan posten.
Dat is nu werkelijkheid geworden.
Ondanks dat autostitch best goed werkt heb ik deze pano's gemaakt met een trial van Arcsoft PanoramaMaker.
Dit programma werkt gewoon super.
Helaas is het vrij kostbaar om aan te schaffen.

De foto's die ik heb gebruikt zijn allemaal gemaakt in de week van 11 tot 17 juni.
Het is maar een kleine selectie van alle panorama's die ik in totaal hoop te maken.
Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om alles aan elkaar te stitchen.
Later hoop ik jullie nog veel meer te kunnen laten zien!

1.

2.
Net ten zuidoosten van de Towerbridge bevinden zich veel met smaak gerenoveerde pakhuizen.
Tevens is het omgetoverd tot een artistiek centrum.
Aan overloopjes tussen de oude pakhuizen zoals die op de foto te zien zijn is geen gebrek.

3.
Een overzichtje vanaf het stukje stad waarin ook de voorgaande foto is gemaakt.
>>>>>>>>

4.
Een mooie nieuwe loopbrug over de Theems

5.
Regelrecht uit het winkelcentrum van Londen. Vlakbij Oxford Street

De volgende drie pano's zijn gemaakt op de Canary Wharf.
6.

7.

Een blik richting the City:
8.

9.
Soho
>>>>>>>>

10.

:righton:

·
Moderator
53,393 Posts
Da's mooi werk! :)

Om de één of andere reden heeft London mij nooit zo kunnen boeien. Paris, Berlin of Barcelona vind ik dan toch leuker.

·
Registered
1,367 Posts
Grappig, is bij mij precies andersom :)
Mooie foto's van London! Ik moet er snel weer eens heen (is wel duur...)

·
Kees
3,292 Posts
Puike platen Ayelt. Die camera is echt een hele goeie aankoop geweest! :cheers: Misschien ga ik eind dit jaar weer naar Londen

·
Visual aid
797 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Londen geeft niet echt het gevoel alsof het een wereldstad is, vind ik dan. In ieder geval minder dan Parijs.
Om de één of andere reden heeft London mij nooit zo kunnen boeien. Paris, Berlin of Barcelona vind ik dan toch leuker.
Ik heb het ook zo ervaren voor ik er eens grondig ging kijken!
Nu heb ik toch de stellige overtuiging heb dat Londen vrij ultiem is!:cheers:

·
Member
4,560 Posts
Hopelijk ga je meer posten, want er zit moois bij! Favo's: #2 en 3 (wel erg jammer van de vreemde fletse kleur). Bij een aantal foto's is het panogevoel niet erg sterk: te veel lucht (#1, 5), een beeld dat je zonder pano ook kan krijgen (#4, 8), of niet breed genoeg (#9).

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Favorieten: 1, 3 en 9. Topplaten!

Overigens deel ik SimsPlanet's mening. Ik vind Parijs er een stuk urbaner uitzien dan London. Dit komt met name ook door de banlieue moet ik zeggen. Daarnaast heb ik het idee dat Parijs meer megalomane gebouwen telt...

·
Bekijk m'n vingers maar..
1,037 Posts
Mooie foto's. Nr. 3 is veruit mijn favoriet en 2 vind ik ook erg leuk.

In Parijs en Barcelona heb ik altijd een vakantiegevoel terwijl ik me in Londen direct thuis voel. Daar zou ik zo kunnen/willen wonen.

1 - 12 of 12 Posts