SkyscraperCity Forum banner

Parijs 18-19-20 Maart 2005

1556 Views 13 Replies 12 Participants Last post by  EuroMaster
Afgelopen weekend ben ik in Parijs geweest. Hierbij wat foto's van die trip. De vakantiekiekjes heb ik maar weggelaten ;)

1.) La Defence in de mist

2.)

3.)

4.) Een half uur later bij het Louvre was het al zonnig.

5.) Vanuit de Hollandse zalen in het Louvre.

6.)

7.) Vanaf het dak van Lafayette

8.) De Seine vanaf de pont Neuf, let op de gekleurde lampjes, ivm de kandidatuur voor de Olympische Spelen 2012.

9.) Eifeltoren met lichteffecten, sponsered by Philips!

10.) Wederom ivm 2012 OS.

See less See more
10
1 - 14 of 14 Posts
Zeer mooie foto's, zonder mist waren ze vast en zeker prachtig.
Ik vind ze met mist eigenlijk ook wel mooi :p
Die foto's in Defense zijn naar mijn mening wat minder, maar de andere foto's daarentegen zijn zeker het inlijsten waard.
Ik heb de foto's van de mist juist gemaakt vanwege die mist. Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook ;)
De mist foto's zijn juist mooi, ze hadden alleen wel iets meer naar beneden gericht kunnen zijn (aangezien in de niet zichtbare lucht nu alleen maar grijs te zien is). Mooie platen dus :)
mooie foto's, wat is dat La Defensé toch indrukwekkend zeg.
Ik ga over enkele weken ook voor een paar dagen naar Parijs met school, helaas niet naar La Defensé.
Favorieten: #3, 7 en 10. Ook nog de Tour Eiffel en Tour Montparnasse op geweest?
mooie foto's!:eek:kay: je hebt indd pech gehad met de mist, voor je foto's. ik hoop desalnietemin dat je een hele leuke dag gehad hebt.
Het waren drie hele leuke dagen! Ik ben helaas niet op de Eifeltoren of op de tour Montparnasse geweest. Parijs is groot en er is veel te zien, dus ik moest keuzes maken. De Eifeltoren was ik al ooit op geweest en bij de tour Montparnasse ben ik niet echt dichtbij geweest deze keer. Maar het uitzicht vanaf de Sacre Coeur en Lafayette is ook mooi.

ps: UPC votes are welcome ;) clique ici s'il vous plait
See less See more
Mooie foto's..gelijk weer zin om naar Parijs te gaan!!
Boschdijk said:
Het waren drie hele leuke dagen! Ik ben helaas niet op de Eifeltoren of op de tour Montparnasse geweest. Parijs is groot en er is veel te zien, dus ik moest keuzes maken. De Eifeltoren was ik al ooit op geweest en bij de tour Montparnasse ben ik niet echt dichtbij geweest deze keer. Maar het uitzicht vanaf de Sacre Coeur en Lafayette is ook mooi.

ps: UPC votes are welcome ;) clique ici s'il vous plait
Bij Tour Montparnasse zou ik ook maar niet al te dichbij komen met al dat asbest :skull: :bleh: :hahaha:
See less See more
9 is vet! ik had toch liever gezien dat eindhoven (lichtstad) de proeftuin was voor de mogelijkheden met licht. elders in nederland is natuurlijk ook prima, maar de lichtstad mag alleen zo heten als er ook werkelijk wat mee gedaan wordt. laatst hoorde ik gelukkig weer positieve signalen van sakkers, burgemeester van eindhoven. philips mag natuurlijk ook wel een stuntje in de rug geven.

mooi foto's van parijs hoor! voordat ik dat vergeet te zeggen :D
See less See more
1 - 14 of 14 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.