Skyscraper City Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #1 ·
De Afsluiter dan gelijk maar van mijn Parijs series, ik ben nu vroeg op en heb toch even niks te doen;)

Deze serie bestaat uit alleen maar nachtfoto's!:banana:

Waarschuwing: Ik had weinig tijd, geen statief en ik kon heel moeilijk de sluitertijd instellen, omdat mijn camera nogal wat mankementen heeft.

Maar er zitten toch nog wat redelijke foto's tussen. Souf en ik gebruiken altijd natuurlijke statieven, de grond, paaltjes, hekjes, etc. Je moet creatief zijn, maar het resultaat is soms best goed.

1.
We beginnen bij de Starbucks, waar Souf en ik heerlijk genoten hebben van broodjes en een Frappuchino!:)

2.
La Defense @ night:

3.
Entree van een kantoortoren @ night:

4.
Roltrapactiefoto. Genomen vanaf een roltrap die naar beneden ging:

5.
Souf is ook bezig met een mooie foto:

6.
Het gebouw rechts kleurt telkens in een andere kleur. Best mooi:)

7.

8.
Blue!:)

9.
Deze foto was eigenlijk een beetje mislukt, maar ik vond het effect toch wel mooi;)

10.
@ Louvre, Souf maakt ook een foto:

11.
Het Louvre is 's avonds schitterend verlicht!

12.
Met de Pyramide natuurlijk:)

13.
Shadows in front of the Pyramide:

14.
Lopend richting Notre Dame:

15.

16.
Zoek Souf!

17.
Doorkijkje tussen de bomen door.

18.

19.
Stukje van de Seine bij de Notre Dame:

20.
Foto genomen vanuit de metro, op het moment dat deze het hypermoderne station binnenrijdt.

21.
Dit station dus:)

22.
Ons vertrek, vlakbij metro station Bercy:

·
fastshooter
1,118 Posts
Ja, heel mooie serie! :eek:kay:

Foto #12 vind ik een mooie compositie hebben, maar er moest eigenlijk beneden wat vanaf en boven wat erbij. Ik neem aan dat dat niet ging omdat je ergens steun moest zoeken.

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Zo weinig reacties is niet echt motiverend om in de toekomst nog meer fotoseries te posten!

Reageren mag jongens! Zelfs kritiek is welkom (wel opbouwende kritiek dan;)!

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Ja Appolyon, daar heb je gelijk in, maar dan moest ik gaan snijden in mijn foto's, dat vond ik zo nep;)

Ik had inderdaad geen statief, dus ik moest ze vanaf de grond nemen. Vandaar dat je zo'n grote voorgrond hebt, helaas:p

·
Registered
4,042 Posts
Soufian staat maar op 6 van de 22 foto's. Dat valt me een beetje tegen, ik had meer verwacht. ;)
Sta je zelf nergens op de foto? Of komt de fotoserie van Soufian hier nog achteraan?

1 - 12 of 12 Posts