Skyscraper City Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ondanks de overkill aan fotoseries, moet ik nu ook even een fotoserie posten omdat ik hier nog zeer veel foto's heb liggen;) Anders komt het er nooit meer van namelijk.

Jullie kunnen nog verwachten: Madrid, Parijs, A'dam en wellicht nog meer.

Dit was deel 1!

Eerst Parijs dan maar. Zoals jullie wellicht weten waren Souf en ik een tijdje geleden, met goede vrijdag, in Parijs. We waren met de bus gegaan, 34 euro voor een retourtje.

Ik hoop dat jullie de foto's, ondanks de overkill atm, toch kunnen waarderen!

1.
Onderweg even een plaspauze op een parkeerplaats:

2.
Wie rent daar naar boven?;)

3.
Nu van bovenaf:

4.
Mooi uitzicht vanaf de Mont Matre:

5.
Overal zie je skylines:

6.

7.
Inderdaad Hb010, Little India!:)

8.
Supergaaf, voetbal- en basketbalkooien onder de bovengrondse metro!

9.
Vanuit de cockpit van de metro:

10.

11.
Spot de Maserati!

12.

13.
Souf ziet een mooie compositie:

14.
Ready to ride?

15.
Uitleg overbodig lijkt me! J'adore Montparnasse;)

16.
Ooooh, mooi he die grote toren!

17.
Moet je eens kijken wat een mooie bestrating:)

18.

19.
Mooie kleuren:

20.
De metro:

21.
La Defense is toch wel mooi. Een bekend beeld van onder andere reclames denk ik:

22.
Afsluiter:)

Enjoy!:cheers:

Reacties, zowel commentaar/kritiek als complimenten zijn welkom!

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Metrostation Barbès Rochechouart is inderdaad maar een raar geval. 's Avonds hing er ook niet een bepaald gezellige sfeer weet ik nog. Wel gaaf, zoveel stukken bovengrondse metro zijn er niet daar. En #10, Place de la Nation (als ik 't me goed herinner), daar kom je als toerist ook niet vaak. ;)

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #8 ·
@ Ralphkke

Is t zo slecht dan?

Het zijn niet mijn allerbeste foto's nee, maar we hadden ook weinig tijd en moesten snel van de ene naar de andere plek. Echt de tijd nemen om perfecte composities te maken hadden we niet.

Maar ik vind het niet tegenvallen, nee.

Wat vind je er niet goed aan dan?

·
Registered
1,214 Posts
Ik vind ze zeker niet tegenvallen. Er zit een aantal erg mooie foto's tussen, van wat minder bekende plekken die het echte Parijse sfeertje goed weergeven. Ben benieuwd naar je andere foto's.
Enneh, een overdaad aan fotoseries is er nooit naar mijn mening. Als je geen zin hebt om te kijken dan kijk je gewoon niet ;) Ik vind t erg leuk om te zien waar anderen allemaal geweest zijn

·
Carpe Diem
1,183 Posts
Ze zijn niet slecht maar ik had verwacht dat je de trekpleisters van Parijs in beeld zou brengen (Arc the Triomph enz je weet wel) dus dat viel tegen, meer niet.

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #12 ·
De trekpleisters zijn over het algemeen al zo vaak in beeld geweest, dat ik dacht dat het leuk was om ook wat minder bekende pekjes te laten zien;)

·
Registered
51 Posts
Mooi foto serie Doc! Favo's 10 15 en 21! Ben erg benieuwd naar je andere foto's. En ach, misschien zijn het niet je beste foto's, blijven proberen en op een dag ben je een prof. :)

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #16 ·
Volgens mij was het achter Gare de Lyon, je ziet dat in de verte liggen^^

Je kon zo het spoor oplopen. Souf en ik hebben toen een paar foto's gemaakt (wel uitgekeken voor rijdende treinen natuurlijk).

·
Banned
3,985 Posts
Goede composities en locaties, maar vaak overbelicht dat is best jammer. Je hebt wel leuke plekjes vast gelegd, zoals de voetbalkooi op foto 8, en fioto 5 is zoiezo erg mooi, erg dense. Geen slechte serie, maar je kan wel zien dat je er niet echt de tijd voor hebt genomen.

1 - 18 of 18 Posts