SkyscraperCity Forum banner

Paris, City pics

3478 Views 36 Replies 33 Participants Last post by  carfentanyl
26
Hier een selectie van andere pics van Parijs. Ik heb de foto's van de monumenten die jullie allemaal al kennen er maar tussenuitgelaten op een enkele bijzondere na.

Laden kan ff duren door de vertipano..., be patient...

Helaas niet op Eiffel Tower geweest en ook niet op de Arc de Triomph, te druk naar mijn zin. Tour Montparnasse is wel gelukt:

1 Vertipano, sorry beetje groot geworden... maar dan heb je ook wat:

2

3 Centre Pompidou:

4

5 Paar torens:

6

7

8 De toren zelf dan maar, 210 meter hoog, hoogste toren in Parijs en ook in Ile de France:

9

10

11

12

13 nog 1 dan maar:

14 het beeldmerk zelf dan maar:

15 125m hoge tour Daewoo:

16 De suburb waar ik bij een vriend bleef slapen:

17

18 een lelijke kerk, waar dan ook nooit toeristen komen... ;) :

19 Nog zo een historische skyscaper:

20 Louvre:

21 Eiffeltoren van afstand:

22

23

24 Tot slot de Bibliothque Nationale de France:

25

26

:cheers:
See less See more
1 - 20 of 37 Posts
Ongelooflijk zeg, wat een foto's!:eek:

Met die verti pano heb je weer eens een upc winning pic gemaakt!:D (jou specialiteit zou ik bijna zeggen;))
:eek2: Fantastisch foto's zeg, en wat een facinerende stad, je bent daar in 3 weken tijd nog niet uitgekeken. Ik ga overigens 26 april voor een dagje naar Parijs, beloof ook mooie foto's te maken.
Zeer vette foto's :eek2:
De foto's in de avond/nacht zijn ook zeer vet.

Je hebt wel veel moeite genomen zo te zien!
echt super mooie foto's :eek2: , goed gedaan hoor.
Foto1: Je kan ook overdrijven! ;) Wauw wat een platen. Goed contrast op foto 7 vanuit de oude binnenstad naar de buitenwijken.
Echt heel mooi!
Foto 7 is prachtig door die donkere achtergrond en de kerk in de volle zon.
Uit hoeveel foto's bestaat de vertipano Tim? Lijk mij een keer leuk om dat ook eens te gaan proberen. De foto's zijn zeer goed. Parijs is nog een Europese stad waar ik heel graag heen wil.
^^

Dit zijn 11 foto's, hij was een beetje krom waardoor ik er veel af heb moeten croppen, maar er bleef gelukkig genoeg over. Je moet wel een erg hoog standpunt hebben om genoeg beeldvullig te hebben, ik probeerde er pas een vanaf 90 meter hoog en dat was eigenlijk te laag.
Waanzinnige foto! Leuk om de Seine door de hoek 'te zien' verdwijnen in de stedelijke massa.
10 mocht je wel weglaten met die oude griek die zich zelf staat te trekken.

Dat Bibliotheek is trouwens gigantisch...en wederom vette plaatjes :drool:
:eek2:

S
C
H
I
T
T
E
R
E
N
D
E

P
A
N
O
R
A
M
A

!
!
!

:eek2:
See less See more
... En voor de rest ook mooie foto's zeg! Ook goed weer zo te zien?
King of the vertipano!
Favo's: #1 (ook breder mogelijk met meer details?), 2 (prachtige lichtstrepen), 11, 14 en 18.

Tegen de vliegende stadsratten heeft de meneer op #10 wat ijzeren spiesjes in z'n hoofd.

In welke suburb verbleef je? Het lijkt op St. Gratien.
...

Wooowsus, wat een vette foto's! Ik kan niet wachten om 5 Juni naar Parijs te gaan met schoolreisje :runaway:

Trouwens een vraagje. Ligt er achter de Sacre Queur (ofzoiets) veel weilanden of wat is dat daarachter?
Mooie Serie Timson :applause:

Denk dah'k binnenkort ook maar 'ns die kant op ga.
1 - 20 of 37 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.