Hier een selectie van andere pics van Parijs. Ik heb de foto's van de monumenten die jullie allemaal al kennen er maar tussenuitgelaten op een enkele bijzondere na.
Laden kan ff duren door de vertipano..., be patient...
Helaas niet op Eiffel Tower geweest en ook niet op de Arc de Triomph, te druk naar mijn zin. Tour Montparnasse is wel gelukt:
1 Vertipano, sorry beetje groot geworden... maar dan heb je ook wat:
2
3 Centre Pompidou:
4
5 Paar torens:
6
7
8 De toren zelf dan maar, 210 meter hoog, hoogste toren in Parijs en ook in Ile de France:
9
10
11
12
13 nog 1 dan maar:
14 het beeldmerk zelf dan maar:
15 125m hoge tour Daewoo:
16 De suburb waar ik bij een vriend bleef slapen:
17
18 een lelijke kerk, waar dan ook nooit toeristen komen... :
:eek2: Fantastisch foto's zeg, en wat een facinerende stad, je bent daar in 3 weken tijd nog niet uitgekeken. Ik ga overigens 26 april voor een dagje naar Parijs, beloof ook mooie foto's te maken.
Uit hoeveel foto's bestaat de vertipano Tim? Lijk mij een keer leuk om dat ook eens te gaan proberen. De foto's zijn zeer goed. Parijs is nog een Europese stad waar ik heel graag heen wil.
Dit zijn 11 foto's, hij was een beetje krom waardoor ik er veel af heb moeten croppen, maar er bleef gelukkig genoeg over. Je moet wel een erg hoog standpunt hebben om genoeg beeldvullig te hebben, ik probeerde er pas een vanaf 90 meter hoog en dat was eigenlijk te laag.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!