Samen met serie 1 zijn het hele mooie foto's. Vooral foto 20 vind ik cool, het heeft een nogal vervreemdend effect. Tour CBX staat ook op een hele interssante en dichte plek. kay:
Die lantaarnpaal op #11 doet me een beetje denken aan de lantaarnpalen die vroeger bij de Brienenoordbrug stonden, herinnert iemand die nog? Ik heb het altijd jammer gevonden dat ze er niet meer staan en heb er ook geen foto's van. Iemand anders?
Foto 11. Je zou maar hoogtevrees hebben en in dat restaurant moeten eten. Wat een dun pilaartje staat dat restaurant op! Het lijkt net alsof hij met 1 tikje er af kukelt.
Verder zijn het leuke foto´s. Mooie tweelingtorens en toen ik zelf eens op dat plein stond vond ik die Elegante Tour EDF een mooi gebouw.
^^ Dat is een lantarenpaal, 't lijkt alleen net of de bovenkant een restaurant op de top van het gebouw is. Jammer eigenlijk dat het niet zo is... lijkt me een heel leuk idee.
Super top foto's, wat een mooie gebouwen ook zeg. De foto's inspireren om ook een keer naar Parijs te gaan, bedankt voor de mooie serie.
Favo's: Uhmmm.... kan beter aangeven welke geen favo is... ze zijn haast allemaal even mooi.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!