Skyscraper City Forum banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik ben bezig voor een seminar zoveel mogelijk informatie te verzamelen over de woonhuizen van Jan Hoogstad en in het bijzonder zijn penthouse op zijn kantoor aan de Westerkade in Rotterdam.

Kan iemand mij helpen aan nuttige informatie als plattegronden, doorsnedes, interieurfoto's en teksten/artikelen die over zijn woning(en) gaan?

Alvast Bedankt

·
Registered
114 Posts
En voor "plattegronden, doorsnedes, interieurfoto's en teksten/artikelen" moet je nooit op internet zijn. Duik een bibliotheek in! Je kan natuurlijk ook contact opnemen met architect/opdrachtgever/aannemer etc ... wees creatief.

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #6 ·
marcobruls said:
uhh hoogstad.com? daar staan fotos van die penthouse........doe ff wat moeite ofzo.........
De reguliere sites heb ik uiteraard al bezocht, ik ben juist op zoek naar scherpere foto's of goede info die niet zo makkelijk te vinden is. We gaan Jan Hoogstad overigens binnekort zelf interviewen in zijn penthouse, maar daarvoor moet wel eerst zoveel mogelijk uitgezocht worden.

1 - 7 of 7 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.