SkyscraperCity banner
1 - 9 of 9 Posts
34,880 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Rotterdam 26 april, en Terneuzen 17 april.

1 Scrollllllll------>>>>

2

3

4

5

Waterfront, Terneuzen, 81 meter hoog, erg leuk ding.

@ Jan, ik zie dat je nog geen foto's in database hebt staan van deze, dus je mag er een paar gebruiken.

6

7

8 De mooiste hoek:

9

10

11

:cheers:

·
Illustrateur
13,092 Posts
Mooie platen. Toen ik in de winter nog langs Terneuzen reed, zag ik dat de top van 'Waterfront' leuk was aangelicht aan de top met wat lichtjes! 'Dat zouden meer mensen moeten doen!' Zag er best vet uit op een afstandje.

Ik zou ik weleens platen van de industrie in het Zeeuwse willen zien overdag en met schemer. Als je de Westerscheldetunnel inrijdt vanuit het zuiden, is die Braakmanhaven best indrukwekkend, net als het Sloegebied aan de overkant.

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Hey je bent weer een parkeergarage op geweest :) Deze waren we vergeten in de vorige parkeergarage-tour ;) Mooie foto's zo met dat daklandschap en skyline op de achtergrond (#2 t/m #4). En de rest ook mooi natuurlijk, alleen #6 vind ik wat minder door de onnatuurlijke bolling.

·
Bas
14,396 Posts
Wat een mooie highrise in Terneuzen. Nooit gedacht dat ze in zo`n relatief kleine plaats een zo hoog gebouw konden realiseren. Zal wel mooi uitzicht bieden op de scheepvaart van Westerschelde en Kanaal Gent-Terneuzen.

·
Voorbijganger
2,079 Posts
Mooi foto's Tim! Die pano is erg mooi met het contrast tussen wat ouder op de achtergrond en nieuw op de achtergrond. Grappig dat rond die toren in Terneuzen helemaal geen laagbouw zit, heeft dus een kleine footprint (foto 8) en lijkt zo erg slank. Favo's 3,4, & 8.

1 - 9 of 9 Posts