Afgelopen pinksterdagen sinds bijna een jaar weer eens in NL geweest. Het was geweldig; het zonnige weer maakte mijn verblijf perfect. Naast vele verplichtingen bleef gelukkig tijd voor een heerlijke fietstocht met camera. Veel plezier bij het bekijken.
1. Haha, schitterend weer, stralende zon, strand, en dan zo´n deprimerende sculptuur. Ik ben in Katwijk. Waar ook anders
2. Deze vind ik veel beter: fladderende blaadjes van roestig staal, met daarin geperforeerd de namen van verzopen vissers. Ook deprimerend, maar dan tenminste op een lichtere manier. En je kunt er vooral bloemen in steken.
3. brood-dood ; leven bleven, grote poezie. hno: Opvallend wel hoeveel achternamen hetzelfde zijn.
4. Deze is echt goed! Mens, dier, en nog een paar ongedefinieerde rondingen.
5. Voetbalveld met afrasteringen
6. Kalfjes, erg schuw.
7. Ingenieursboot
8. Wijde Aa, aan de overkant ziet het eruit alsof er een overstroming aan de gang is.
9. Nogmaals de Wijde Aa.
10. Steiger met boerderij.
11. In dit kinderboerderijtje loopt een kangoeroe rond. Ik wist dat niet, en was net de geitjes aan het bekijken toen dat dier aan de andere kant van het grasveld begon te springen. Ik dacht eerst dat er een geit getikt was geworden.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!