Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 439 Posts

·
Tiki-taka member
1,242 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Necessitaria la vostra col·laboració... fa temps q vaig posar-me a fer un nou plànol on hi estiguessin reflexades totes les noves
ampliacions de la xarxa. He posat l'horitzó del 2015 pq per aquell any esperem q ja estiguin acabades totes les actuacions proposades
pel PDI 2001-10, més el q ha sortit del nou plantejament de l'L12.

Si tota la xarxa de metro i tren la podem tenir més o menys clara a set-vuit anys vista, sóc conscient q amb el Tram això no
serà així i q segur q com exigeix menys temps de construcció, i q el propi èxit del tramvia tot això pressionarà pq s'acabi estenent
encara més. Però com no tinc gaire clar com podria anar tot, el q he fet és posar al plànol 'nomès' les línies del Trambaix i Trambesòs
actuals un cop estiguin totalment completes.

I el q deia al principi, us demanaria si és possible la vostra col·laboració per tal de completar el plànol i q sigui una mica de tots...
q segur q hi ha coses q us agradarien més d'una altra manera, o simplement pq me les he deixat. Per exemple, acabo de veure ara
q no he posat la parada de Wellington de la T4...

Com us dic el plànol és una versió preliminar q està obert als vostres suggeriments, correccions i es faran totes les remodelacions
oportunes si calen. Falten encara molts detallets per pulir, per exemple el fons del plànol no serà això gris sino la quadrícula habitual de
carrers dels plànols de TMB, però encara l'he d'acabar de fer ja q he necessitat ampliar el plànol d'ample per tal d'encabir-hi
el Prat i Badalona.

Versió en gran:

Ja sabeu... qualsevol crítica, comentari, suggeriment, tant en aquest mateix fil com en privat seran tingudes en compte i per suposat q
respostes dintre de les meves possibilitats! ;)

:hi:

·
Registered
14,348 Posts
^^ Bon treball. De fet gràcies al teu plànol m'acabo d'assabentar que la T1 arribarà a Almeda. xD

Alguns comentaris sobre com m'agradaria a mi més el plànol, no vull dir que estigui malament:

• Ja he comentat moltes vegades que el sistema de l'ATM de lletra+número per a les línies em sembla molt bo. No entenc llavors perquè t'has carregat la R de les línies de rodalies. I a més, jo canviaria la L de les línies de metro per una M o una U, i afegiria les línies F1 i F2 per als dos funiculars.
  • Les línies que van juntes no deixaria de representar-les, cadascuna amb el seu color. Evidentment no tindrien el mateix gruix que les de metro, que penso que és el pitjor error del plànol actual de l'ATM.

·
paradiso città
840 Posts
^^esta superbe!!!, l'unic que no em queda clar es la distribucio de les rodalies...

la linia 8 i 3 a EdF???

veient el planol es nota el que urgeix ampliar la L6 i L7!!!! XD

El que no m'agrada tampoc es la disticio TMB, Rodalies i FGC
Hauria de crearse un simbol pel del metro, el que hi ha esta be <M> hi aqui inclogui TMB + FGC (urbans) i nou simbol de Rodalies que inclogui Renfe + FGC (rodalies). identificar linies per l'operador...

per per demes genial, un 10!!!!!!!! :)

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,385 Posts
^^A mi no m'agrada el buit entre Francesc Macià i Glòries per la Diagonal!
>(

·
Registered
1,777 Posts
Gràcies pel plànol Javi! :eek:kay:

Veig que no apareix Sant Andreu Arenal. Ja és segur que aquesta estaciço anirà fora? :?

·
Registered
1,777 Posts
^^ També veig que Peu del Funicular i Baixador de Vallvidrera canvien el nom per Vallvidrera Inferior i Parc de Collserola. Això està aprovat o és una proposta teva?

·
Registered
1,777 Posts
veient el planol es nota el que urgeix ampliar la L6 i L7!!!! XD
Jo la L7 la faria baixar fins a paral·lel, tot passant per Hospital Clínic, Urgell i Sant Antoni. Així s'aprofitaria el ramal de la L2 que quedaria sense ús.

La L6 l'allargaria fins a Francesc Macià i des d'allà agafaria tota la Diagonal fins a l Fòrum.

La L8... doncs es podria allargar per sota de Travessera de Gràcia i portar-la fins a Sagrera TAV.

Tant de bo... :|

·
Registered
56 Posts
Si la linea 2 ha d'arribar a l'aeroport, no es podria estalviar el bucle per anar a l'estació del Prat? seria una linea mes directa, amb menys parades i per anar directament el centre. Tal com esta plantejat hi ha moltes parades. Tampoc crec que fos molt mes car...

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,385 Posts
^^ Sembla que Clot de rodalies tampoc hi és. No sé si és una errada del plànol.
Glòries RENFE substituirà a CLOT i Sagrera RENFE substituirà a Sant Andreu Arenal.
:yes:
@Javi82:
M'encanta el teu mapa!
:eek:kay:
Tens una còpia amb més resolució?
;)
Gràcies!!
:wink2:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,385 Posts
^^La vull més gran! xDDDDDDD
:naughty:

·
Caloret faller
6,484 Posts
Cosas que veo que supuestamente faltan, a partir de noticias leidas en el intenné y en papel:

*L1 desde El Prat hasta Sant Boi Nord o Sud (correspondencia con R3); es la que oficiosamente se llamaría Sant Boi Pl. Catalunya, creo.

*L3 sur, una estación más hacia Mas Lluhí.

*L8, varias estaciones más: Joanic, Sagrada Família, Glòries, Pere IV, Cristóbal de Moura, Besòs Mar.

*FGC Vallès, segundo túnel de Pl. Catalunya hasta Gràcia; unificación de Pl. Molina/Sant Gervasi con un único vestíbulo de acceso; posible unificación de toda la línea incluyendo prolongación de Av. Tibidabo a Sant Cugat. O sea: L7 Catalunya-Ca n'Oriac vía Av. Tibidabo y ¿L12? Catalunya-Can Roca vía Sarrià.

*En la supuesta ¿L12?, estación intermedia IQS después de Sarrià.

*Posible unificación de toda la línea de FGC Llobregat como L8 hasta Martorell Central y menos posible recorte de servicios R5 y R6 (que circularían sólo desde/hasta Martorell Central).

*Unión de la T3 en línea recta (con plataforma compartida con los coches) entre Can Clota y Rambla de Sant Just, con estación intermedia, Laureà Miró.

Con todo esto, la red de metro y tranvía en 2015 estaría en el entorno de los 300 km (o aprox. 230 si finalmente no se contaran los tramos de FGC en las zonas 2 y 3). En ese caso, el metro solo (ojo, sin acento) rondaría los 200 km, lo cual no está NADA mal.

·
Registered
264 Posts
FELICITATS JAVI82:

un mapa absolutament fantàstic!!! Entenedor, clar, llegible (potser el més important d´un mapa!). si l´hagués de puntuar: 10 punts.
Felicitats de nou i gràcies per compartir-lo amb tots nosaltres.

I ara, amb tot el morro del món: podries fer-ne una versió amb la L8 des de Gràcia cap a Sagrada Família i Glòries??? Por fa, please, bitte...!!!
Llavors seria ja "orgasmàtic"

Moltes moltes gràcies
M´has alegrat el dia
L´acabo d´imprimir i cap a la col.lecció. Quantes hores passaré mirant-lo!!!

es nota que sóc un fan dels mapes? (dels ben fets, vull dir?)

·
Registered
4,800 Posts
Buf! Si Barcelona queda així, trigaré entre 10 i 15 minuts més per poder agafar el tren cap a Girona a banda d'haver de pagar el metro (o caminar mitja hora)! :eek:hno:

·
Fly By Wire
3,499 Posts
^^ Sembla que Clot de rodalies tampoc hi és. No sé si és una errada del plànol.
Em sembla que no es segur però tinc entès que ni Clot ni Arenal tenen pla d'adaptació a PMR, vaja, com deixant clar que estant pensant en carregarseles.

I mira que Clot no està malament.

Vox

·
paradiso città
840 Posts
^^ es que si estan glories i Sagrera TAV tan aprop...

El que haurien de fer es que SAC desplaçarla més amunt , fins a Trinitat Vella i alla fer un intercambiador amb les linies 1 i 3.

·
Registered
1,777 Posts
^^ Doncs St. Andreu Arenal encara, però Clot crec que seria un error. Crec que és un intercambiador important i l'únic entre Rodalies i la L2 (llevat de la R2 i la R10).

1 - 20 of 439 Posts