3,389 Posts
Witajcie Skyscraperowicze!
Przeglądając inne wątki z podróży pomyślałem sobie, że skoro już mam trochę fotek, to też mogę się podzielić swoim spojrzeniem na nasz piękny kraj - stąd wątek, do którego zawędrowaliście
Jestem raczej typem „japońskiego turysty”, a więc aparat w podróży mam zawsze przy sobie i jest on w ciągłym użyciu :tongue2: Zaznaczam, że jest to spojrzenie raczej turystyczne, ale z punktu widzenia osoby lubiącej architekturę, interesującej się urbanistyką i wielbiącej zieleń. I ostrzegam – nie jestem wspaniałym fotografem, więc proszę nie oczekiwać fajerwerków i cudownych kadrów
Jednak będę starał się wrzucać zdjęcia, od których Was oczy nie zabolą (mam nadzieję
).
Fotorelacje będą dotyczyły konkretnych podróży, a zdjęcia będę dodawał raczej w kolejności ich wykonywania, aby zachować jakąś ciągłość i dać wyobrażenie o trasach, które przebywałem.
Jako że jest to mój pierwszy wątek, to mogę nie ustrzec się błędów – jeżeli zauważycie coś nieprawidłowego, macie jakieś sugestie lub obiekcje – piszcie, a postaram się poprawić
Chcecie komentować – komentujcie, chcecie lajkować – lajkujcie, chcecie krytykować – bądźcie delikatni
No to zaczynamy!
Spis treści:
Brzeg: sierpień 2013
Kutno: marzec 2016
Olsztyn: marzec 2016
Oława: sierpień 2013
Przysucha: lipiec 2012
Radom: lipiec 2012
Warszawa: lipiec 2014 (cz. 1, cz. 2)
Wrocław: sierpień 2013
Inne: Kotowice (Dolnośląskie) - sierpień 2013
Przeglądając inne wątki z podróży pomyślałem sobie, że skoro już mam trochę fotek, to też mogę się podzielić swoim spojrzeniem na nasz piękny kraj - stąd wątek, do którego zawędrowaliście
Fotorelacje będą dotyczyły konkretnych podróży, a zdjęcia będę dodawał raczej w kolejności ich wykonywania, aby zachować jakąś ciągłość i dać wyobrażenie o trasach, które przebywałem.
Jako że jest to mój pierwszy wątek, to mogę nie ustrzec się błędów – jeżeli zauważycie coś nieprawidłowego, macie jakieś sugestie lub obiekcje – piszcie, a postaram się poprawić