Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 99 Posts

·
Registered
669 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Witajcie, właśnie wróciłem z podróży po Półwyspie Iberyjskim. Był to czas finału ligii mistrzów, więc mam również zdjęcia związane z tym wydarzeniem. Niestety nie miałem możliwości zobaczenia samego meczu na żywo. Aczkolwiek atmosfera(głównie chodzi o Lizbonę) bardzo radosna i nie byłem świadkiem żadnych nieprzyjemnych sytuacji związanych z kibicami przeciwnych drużyn. Moje zdjęcia nie są jakieś świetne, jestem typowym amatorem jeśli chodzi o fotografię, ale mam nadzieję, że kogoś ten wątek zainteresuje. Nie będę bawił się w żadne obrabianie zdjęć.
Bonusem będą zdjęcia z Cabo da Roca, czyli najdalej na zachód wysuniętej części Europy kontynentalnej.

·
Registered
650 Posts
Wybieram się w przyszłym roku z rodziną do Lizbony. Proszę o garść praktycznych informacji, np. dotyczących cen.

·
Registered
669 Posts
Discussion Starter · #4 · (Edited)
Witajcie, na początek krótka zapowiedź tego co się będzie działo w wątku:
Zaczynamy od Portugalii:
1.

Więc tak, w Porto rozejrzymy się dokładnie po nabrzeżu rzeki Duero:
2.

3.

Zobaczymy również Serowy Zamek, który położony jest nad Oceanem Atlantyckim:
4.

Po intensywnym zwiedzaniu miasta udamy się pociągiem Alfa Pendular na południe:
5.

Po dotarciu na piękny dworzec Oriente, czeka nas kilka przesiadek, aby dotrzeć na:
6.

Niestety nie widać stamtąd Ameryki...
7.

"Jednak nie ma tutaj przejścia na drugą stronę..."
8.

·
Registered
669 Posts
Discussion Starter · #5 · (Edited)
Tego samego dnia wracamy do Lizbony, gdzie na jakiś czas zostaniemy.
Zobaczymy tutaj kilka znanych, lub mniej znanych osób:
9.

Udzielimy wywiadu:
10.

Oraz będziemy cieszyć się wraz z kibicami nadchodzącym meczem:
11.

12.

Nie zabraknie również kibiców płci pięknej:
13.

Tuż przed meczem zajrzymy oczywiście w okolice stadionu:
14.
Będzie też chwila zadumy i nostalgii nad wielką Portugalią...
15.

Wkrótce zacznę wrzucać dalej. Pozdrawiam. :cheers: