SkyscraperCity banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Silesia Inferior
Joined
·
918 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Witam!
Od jakiegos czasu szukam fotografii znanych polskich i nie tylko, artystow (juz chyba w wiekszosci nie zyjacych) takich jak: Wański, Bułhak, Dorys, Jasieński, Mioduszewski.
W necie znalazlem kilka zdjec tych artystow, ale jednak bardzo malo. Nie znacie moze jakis miejsc w necie gdzie sa ich cale galerie?
Z gory dzieki,
pozdrawiam
 

·
Registered
Joined
·
3,982 Posts
piter89 :D Mozesz zdjecia Koreanczyka znalezc w topicach o Korei ;)

No wlasnie, kiedy beda fotki jakies nowe z Korei ? Kurcze maja tam fajne stadiony, moze by tak Koreanczyk cyknol kilka fotek obiekow sportowych Korei ;) :)

Byloby fajnie i bylbym wdzieczny, bo te co sa w necie juz mi sie przejadly ;)
 

·
Silesia Inferior
Joined
·
918 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Wierze ze za kilka lat bedziesz juz znanym fotografem ;)
Jak czytalem w Gdansku jest jakas wystawa w Dworze Artua (trwa do 20 maja) zdjec Tadeusza Wanskiego, moze ktos z naszych Trojmiejskich forumowiczow przeszedl sie zrobic fotorelacje? ;)
A wracajac do tematu nie macie linkow do jakis galerii gdzie bedzie wiecej fotek tych autorow. Kilka fotek jakie znalazlem sa na kilku stronach jak m. in:
http://www.fotopolis.pl/index.php?arch=1&nrarch=192 (tu najbardziej podoba mi sie "Poranek")
http://www.mojefotografie.com/osoba.php?aid=0026
 

·
Registered
Joined
·
568 Posts
rcube said:
piter89 :D Mozesz zdjecia Koreanczyka znalezc w topicach o Korei ;)

No wlasnie, kiedy beda fotki jakies nowe z Korei ? Kurcze maja tam fajne stadiony, moze by tak Koreanczyk cyknol kilka fotek obiekow sportowych Korei ;) :)

Byloby fajnie i bylbym wdzieczny, bo te co sa w necie juz mi sie przejadly ;)
rcube, caly czas wrzucam nowe fotki do moich galerii:) teraz nastawilem sie bardziej na jakosc niz na ilosc, ale moze zrobie jakas fajna fotorelacje w jakis weekend. Dzisiaj ide do swiatyni buddyjskiej fotografowac urodziny Buddhy.

No i mam zdjecie w Urban Photo Contest:)
 
1 - 5 of 5 Posts
Top