SkyscraperCity banner
1 - 20 of 40 Posts

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Hola a tots (i totes si n'hi ha alguna)

La veritat és que ja portava temps rondant-me el cap la idea d'organitzar una quedada de foraires alacantins. Jo porte quasi 3 anys al fòrum i dels primers que estàvem conec a prou d'ells però en els últims temps ha arribat molta gent nova interessant a qui m'agradaria conèixer (Elkiko, YyoNosoy, Daviolo, DavidAlacant, Zarkito, Leucantino, Tram_Space, etc)

Per això i perquè crec que des de Fogueres de l'any passat (el dia que vam quedar a la porta de l'FNAC i després vam pujar al TRAM) no s'ha tornat a organitzar res, propose que quedem algun dia.

Podem quedar per a pegar una volta, o anar a una cafeteria i xarrar mentre prenem algo, o anar a veure el que s'està fent algo per a la VOR (en cas de què estiguen fent alguna cosa :bash:) o fins i tot si teniu temps quedar algun dia per a sopar.

Ja veieu que jo estic obert a tot. Només cal que em digueu quin dia vos pot vindre bé.

Què vos sembla el pròxim cap de setmana, divendres o dissabte?

Espere les vostres respostes. Ah i per supost foraires de VLC City, Alcoi, Elx, etc seran també sempre benvinguts :D

P.D.: de pas aprofitarem per a acabar de perfilar eixes camisetes que ja sonen per a la inauguració de la VOR i que Jrg85 ja va dissenyar :lol:

·
Atochamartín
1,397 Posts
Yo tenía pensado organizarla para Hogueras, que es cuando más alicantinos estamos allí, incluido yo :D. De hecho pensaba rescatar del baúl de los recuerdos el hilo que hay al respecto. :cheers: ¿Sería mucho pedir que fuera el sábado 21? Y bueno, si la queréis hacer antes, pues se hacen las dos.

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #4 ·
com mai ens podem combinar per a que a tota la gent li vinga bé vindre el mateix dia, el que podríem fer és una kedada més "informal" aquest cap de setmana i després una altra ja més formal durant les Fogueres.

D'eixa forma la gent que no puguera assistir a la primera aniria a la segona.

A veure la resta de gent que diu, de moment només heu contestat dos.

·
Atochamartín
1,397 Posts
Vale, pues tú te vienes a la de Hogueras, hala. I si som només els dos, parlarem català en la intimitat :lol:. Bromas aparte, yo es que hasta entonces no vuelvo por Alacant, acabo de estar este finde y para espaciarlo en el tiempo ya vuelvo en fiestas. Y a los que os conozco siempre es grato volver a veros, y a los nuevos pues también.

Per cert Sntiagom, per a Fogueres aquesta volta no ens abandones abans de temps per anar a una execució de nobles i inocents animalets, jeje.

·
El año de la Apostasía
1,095 Posts
Per cert Sntiagom, per a Fogueres aquesta volta no ens abandones abans de temps per anar a una execució de nobles i inocents animalets, jeje.
:applause: Gracias por recordarlo. El año pasado se nos quedó un poco de mal sabor de boca y más aún sabiendo que sntiagom no es "pro-taurino".

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Vale, pues tú te vienes a la de Hogueras, hala. I si som només els dos, parlarem català en la intimitat :lol:. Bromas aparte, yo es que hasta entonces no vuelvo por Alacant, acabo de estar este finde y para espaciarlo en el tiempo ya vuelvo en fiestas. Y a los que os conozco siempre es grato volver a veros, y a los nuevos pues también.

Juer, no s'us oblida el tema, eh :lol:

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Alyskander, ni sóc pro-taurí ni mai ho he sigut. Ja vos vaig dir que em van convidar i no podia dir que no. Vaig anar una volta i punt.

Aleshores de moment Jorge s'apunta a la d'aquest cap de setmana, algú més?

Il.lustrissim senyor elKiko em faria vosté el favor de deixar-se conèixer per mi? :D

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #11 ·
^^tot és parlar-ho

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #13 ·
i si quedem el dijous per la vesprada?

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #15 ·
doncs Daviolo i Manupodas poden el dijous, jo també. Si Jorge pot ja en som 4 i a veure si s'animeu algú més.

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #18 ·
és a dir que no hi ha forma de quadrar una quedada mínimament decent amb 5 ó 6 persones que s'apunten, no?

A tot açò encara queden molts d'Alacant sense pronunciar-se.

ElKiko, a on ets?

·
Templete´s User
577 Posts
A mi m´agradaría molt, però no estic en Espanya. Però a Fogueres no falte, eh!.;)

·
Banned
4,443 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Jo és que a Espanya no estic mai... ;)

Dons sembla que ho haurem d'endarrerir tot fins Fogueres perquè ningú no s'apunta

1 - 20 of 40 Posts