SkyscraperCity banner
1 - 20 of 881 Posts

·
Moderator
28,447 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Benvinguts al fòrum català!

Abans de participar és recomanable que llegeixis aquesta enumeració de preguntes més freqüents sobre el nostre fòrum:

Què és el fòrum Catalunya?

En aquest fòrum pots informar-te i debatre sobre els projectes de gratacels i edificis alts, les actuacions urbanístiques o l'arquitectura en general a Catalunya.

Què és el fòrum Infraestructures i transports?

Aquí pots parlar de les infraestructures de transport catalanes (el metro i el tramvia de Barcelona, els trens convencionals i d'alta velocitat, els autobusos urbans, les carreteres, els ports i aeroports, etc.).

Què és La Masia?

La Masia és un fòrum “off-topic” on pots tractar tota la resta d'assumptes d'interès (esdeveniments culturals, actualitat social, economia, esports, etc.).

Què he de tenir en compte abans d'obrir un fil nou?

Per a mantenir el fòrum endreçat has de procurar no obrir un fil nou quan ja hi hagi un d'obert tractant del mateix assumpte. També és necessari respectar la subdivisió temàtica (fòrums Catalunya, Infraestructures i transports i La Masia).

Quines normes he de complir?

El fòrum català es regeix per les normes generals del fòrum espanyol, d'obligada lectura i compliment. A més, cal respectar la norma referent als drets d'autor (copyright), aplicable a tot SkyScrapercity.com:

- No es poden copiar textos sencers protegits amb drets d'autor (per exemple una notícia d'un diari). Només es podran enviar fragments abreujats d'unes cent paraules com a màxim

- Cal esmentar sempre la font i proporcionar un enllaç a la notícia completa.

Com puc posar fotos als missatges?

En aquest missatge s'expliquen els mètodes més senzills existents:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=270829

Tinc una proposta per al fòrum català, no em sembla bé alguna cosa, tinc encara més dubtes...

No dubtis a formular-ho en aquest fil. Per a assumptes relacionats amb la moderació del fòrum o la seva administració (per ex. sancions a membres problemàtics) has d'enviar un missatge a qualsevol dels moderadors espanyols.

Gràcies per la teva visita. :)

·
ZzZzZ
1,639 Posts
Tant la segona opció com la tercera em semblen be, però he escollit la tercera perquè es trobarien els zreats mes ''classificats'' i endressats, no? x)

·
Banned
565 Posts
Degut al flux constant de temes polítics, socials, lingüístics, etc, i la quantitat de polèmiques encetades moltes vegades per foraires de fora, crec que el millor seria que hi hagués 2 grans apartats: 1. temes urbanístics, arquitectònics, gratacelístics, etc... 2. Política, societat, llengua...

Entre d'altres coses, perquè pot passar que hi hagi gent que no vulgui parlar de política i que, degut al mal rotllo que hi ha a vegades, prefereixi no entrar al fòrum. D'aquesta manera qui vulgui temes urbanístics, etc, podrà anar directament a on li interessa sense haver-se de menjar polèmiques no desitjades.

Fer 2 grans seccions seria el millor.

·
ZzZzZ
1,639 Posts
I aveure si pobleu més per ''La Masia''!! que tots aneu sempre a la Barra del general i aquí mai xerreu de res! xDD

·
Moderator
28,447 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Booze said:
I quan podrem saber l'escrutini definitiu? Per cert Sky, al final és possible fer subfòrums?
Jo crec que millor esperar els 20 vots o així abans de res. :)

·
Registered
12,309 Posts
Ja han votat:

BCN Boy, dirdam, jeros, Aquarius, Jordi Berlín, Met, Sky, Wefer, asur, Booze, Germán Blanco, mmateoca, Sh4d0w, SKYWALKER, the hush, Vladimir*Ilich, alexbn

Falten per votar:

Aurelio
Danzig
...
...
...

Venga, animeu-vos!

·
Moderator
28,447 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Cap amunt! O ho deixem estar? Perquè no s'ha parlat més del tema... :dunno:

G

·
Segregació!!

Reaparec ;)

Holes Sky i resta de gent...

Per cert, hauriem de reclamar la segregació del fòrum Catalunya del "Foro de Rascacielos Españoles" i demanar que ens el fiquin a Euroscrapers.

:jk:

Doncs això, "Ja sóc aquí, jo també vull l'Estatut" :cheers:

·
Catalucía - Andalunya
1,772 Posts
mmmm... Héroe? No, era de Balears, segons penso... Encara que portava el mateix avatar que tu.

Bé, ja ens dius...

1 - 20 of 881 Posts