SkyscraperCity Forum banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #1 ·
[ PRIJEDLOG PRORAČUNA 2022. ] Malo (puno) o proračunu za 2022. godinu koji nije Puljkov nego Andrin (na slici je gdje ide kredit od 210 milijuna kuna, ako bude uopće toliki kredit) ... U proračunu sve piše, samo ga treba znati čitati. Donosim par teza ... ili, zašto bi HDZ trebao glasati za Puljkov proračun (i zašto ne), kako je Natalija Tafra Bazina svojim komentarom ustvari izjavila da Puljak politizira i kako politizira većina ostalih stranaka. Naravno, sve legitimno. Polazište je kako je proračun prilično kompliciran dokument za glasače pa se to koristi, i oni koji razumiju proračun i oni koje pojma o njemu nemaju. Glasača ne zanima ništa komplicirano dalje od medijskih naslova, a velika većina će poslušati i kao istinu prihvatiti samo ono što mu servira vodstvo stranke za koju glasaju. Pa evo analiza proračuna bez nekog politiziranja i narodnim jezikom za lakše razumijevanje:


**
1. Proračun se uvijek gleda dvojako: kao politički dokument koji govori kojim smjerom će se voditi grad (država) i financijski koliko je opravdan. Politički je ovisan o stanju u vijećnici (sabornici), a financijski o sposobnosti ljudi koji ga pokušavaju ostvariti.

Osnova ovog proračuna da je ovo Puljkov proračun samo 10%, a 90% Andrin. I to je razlog zbog kojeg bi HDZ trebao glasati za ovaj proračun. Naravno, ako se sadašnje vodstvo ne slaže s tom politikom vođenom tada legitimno je biti i protiv.

Natalija je išla strukovno braniti Puljka od napada HDZ-a i s te strane je potpuno u pravu. Proračun je živo tkivo i ne postoji kredit od 135 milijuna kuna na tekućem računu. Kao što većina građana zna, on je dozvoljen do te mjere, a koliko će se koristiti pokazat će (ne)sposobnost gradske uprave da provede Andrine projekte. Time je Natalija jasno rekla da Puljak politizira oko Andrinog minusa. On ne postoji jer se sjekirom ne može otkinuti godina po godina i reći "e sad idemo ponovno".

SDP i Most će politizirati oko socijalnih davanja jer je tako najlakše doći do srca birača. Međutim, treba biti realan u datom trenutku. Koliko je lancun dug? Jesu li takve stavke realne? A braniti tako nešto možete na način: Ako je predviđen kredit od 210 milijuna kuna, zašto ne bi bio 250 milijuna kuna. (Kredit se ne može dizati za takve stvari, ali se dio koji je moguć za investicije prebaci pod kredit).

Taj socijalni aspekt je i Puljkova vodilja što je najveća mana ovog proračuna. Marijana i Ivica su svih ovih godina dojadili i Bogu i čoviku s ponavljanjem kako je ogroman višak zaposlenih i kako su ogromni materijalni troškovi. A sada, dolaskom na vlast Puljak ne radi apsolutno ništa oko toga. Rashodi za zaposlene rastu za 30 milijuna kuna, a materijalni rashodi istina padaju za 9 milijuna kuna ali za održavanje cesta ?! (vrijeme će pokazati radi li se tu o uštedi za isti posao ili smanjenom održavanju, a sve kao ).
Puljak apsolutno ne dokida nikakva prava niti plaće niti fiksnu potrošnju. Iako imamo bar 20% preplaćenu javnu nabavu. (Nabavljaju se tipa toneri za 1500 kn, a koštaju 600 kn ... i tako redom). Iako nemamo apsolutno nikakve kriterije dodjele i provedbe raznoraznim parazitima na proračunu, od udruga do socijale. Puljak će nastaviti ponavljati dobru staru političku "u Banovini su divni i krasnih ljudi koji svoj posao odlično rade", pokrivajući tako i one očajne, koji pojma nemaju o svom poslu. Samo dio ljudi je dobar, ali je upitno i koliko dobar. Naravno, Puljak nema dovoljno dobrih svojih ljudi koji mogu sve to kontrolirati pa mora ići niz dlaku "divnim i krasnim ljudima".

Tu dolazimo i do toga gdje je Centar pozicioniran. S jedne strane se dodvorava Udruzi poduzetnika i želi biti liberal, a s druge strane ništa ne radi u proračunu na tom tragu.

970 milijuna kuna fiksnih troškova je apsolutna katastrofa.

***
E tu dolazimo do vremenskom momenta. Puljak ima jako labavu podršku za proračun i ako mu padne nije politički mudro kidati nekakva socijalna prava pred prijevremene izbore.
😉

***


***

2. Pročelnici su odredili proračun na osnovu Andrinih projekata, a ne Puljkovih. Puljak ih ima jako malo (cca 50 milijuna kuna), a i to malo treba ideju i dokumentaciju za početak. Najskuplji Puljkov projekt je garaža na Zvončacu od 16 mil. kuna (Elanija prodaje svoju zemlju), a ostatak je priprema za izgradnju vrtića (Kila, Žnjan ... Pujanke je već Andro počeo s dokumentacijom), školskih dvorana (Srinjine, Mertojak, Sućidar ... Stobreč, Manuš, Pujanke je već Andro počeo 2019. s dokumentacijom), izgradnje i dogradnje škola (Kila, Meje, Lučac). Kako je Andro i sam počeo s proširenjem i obnovom vrtića i škola, početkom izgradnje dvorana ... i tu je vidljiv samo nastavak Andrine politike.
Pročelnici inače ne štede ništa na plaćama i materijalnim rashodima, a najveće uštede su na održavanju (?!) objekata i infrastrukture, kako bi pokrili raste u ostalim stavkama.
Javna nabava je katastrofalna i tu su moguće velike uštede. Troškovnici i pozivanje tvrtki na natječaj kao najveći problem.
*


*

3. Kredit 210 milijuna kuna - na slici su projekti koje pokriva kredit. Radi se o 43 projekta od kojih su samo 4 (?!) izvorno Puljkova. Garaža na Zvonačacu (16 mil. kn), kupnja poslovnih prostora i zemljišta za vrtiće (4 mil. kn), dokumentacija za izgradnju OŠ Kila (500.000 kn) i kupnja zemljišta za OŠ (200.000 kn). Jedva 10%.
Ostatak kredita je za projekte koje je Andro započeo, a Puljak nastavlja od čega je najveća stavka Žnjanski plato (65 mil.), sredstva koja grad mora sufinancirati za EU projekte (Dračevac 35 mil. Marjan 8 mil. Ticketing za Promet 5 mil.), potporni zid i stepenište u Dubrovačkoj 4 mil., zid u Glagoljaškoj 3 mil., Put Žnjana (12 mil.)
Dakle, što bi netko imao protiv takvog kredita? Nastavak Andrinih projekata i izgradnja koja ostaje gradu. Politički netko može biti protiv je zašto bi dizao kredit ako nisi uštedio na broju ljudi i materijalnim rashodima, na javnoj nabavi. Ili ako ne činiš dovoljno na prihodima. Uštede je ok argument, ali prihodi nisu, osim ako nisu nerealni.
Ali, ima još tu nešto. Kredit uopće ne mora biti toliki. Kako smo zaključili, realizacija proračuna je živ dokument. Mijenja se iz dana u dan i ako se bude tijekom godine štedilo i više zarađivalo (sjajno) ili loše radilo i manje zarađivalo na pripremi dokumenata (ajme), kredit će biti manji.


**
Prihodi rastu 190 milijuna kuna:
porez 58 mil. (očekuje se oporavak privrede),
pomoći 70 mil. (EU),
komunalni doprinosi 25 mil. (Andro 2 puta spušta kako bi se više gradilo),
prodaja imovine 35 mil, (treba prodavati samo nešto što se debelo isplati, a i to ako je baš potrebno)
**


ZAKLJUČAK:
Puljak je nepravedno optužio Andru za "ogroman minus". Kako možeš reći da je netko potrošio sredstva za popravak ulica ili projekte koji ostaju gradu? Istina, dio se potrošio u predizborno vrijeme, ali te ceste treba napraviti, očajne su.

Započet je veliki dio projekata koje sad Puljak nasljeđuje i provodi (90%). Čak je i politika vrtića, škola i sportskih dvorana nastavak Andrine. I to preko EU fondova pa je nepotrebno politiziranje drugih o nekakvim troškovima za grad u izgradnji.

Ono što je problem ostaju ogromni troškovi, nema racionalizacije. Samo JUPŠ Marjan nešto štedi. Istina, Puljku to diktira i politički tajming zajedno s brojem vijećnika u vijeću. Međutim ni to nije opravdanje za tako mekano vođenje grada, i to opet slično Andri. Andro je smanjio broj ljudi u gradskoj upravi, ali je povećao plaće.
S druge strane javne ustanove troše li ga troše ... kako Andri, tako i Puljku.

Puljak najavljuje i ambicije kod prihoda. Treba vidjeti koliko je to realno i koliko će biti uspješno.
I kad na kraju sve staviš na papir i usporediš politiku HDZ-a i Centra dođeš do toga da tu gotovo nema uopće razlika. Da nije ovih politiziranja gdje jedni i drugi glume velike razlike mogli bi u koaliciju.


žuto su baš Puljkovi projekti, narančasto nastavak žešćeg odrađivanja Andrinih, a ljubičasto već dobro započeti projekti

 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Nakon razvojnih projekata u proračunu 2022. godine, financiranih iz (mogućeg) kredita u iznosu od 210 milijuna kuna, evo projekata koje se planira realizirati uz pomoć EU sredstava u iznosu 167 milijuna kuna. I tu je 90% projekata koje je Andro započeo. Dok je i ovih 10% Puljkovih (žutih) na temelju Andrine politike.

Tu je i čudan projekt Centra za autizam koji mora biti županijski, a ne gradski. Najviše prihoda se očekuje za Karepovac i Dračevac, ali sve kao i uvijek ovisi o brzini izrade dokumentacije i provođenja natječaja. Do sada smo tu bili prilično očajni. I to svi, Andro, gradska uprava, ali i sama država s ogromnim birokratskim aparatom koji i sam zateže ne znajući proceduru ... Ipak, pomak je ogroman od vlade Plenkovića i Baldasara ...

Za Puljka se tek treba vidjeti koje ideje misli provoditi i na koji način, posebno na novo financijsko razdoblje 2021-2027. U ovom proračunu je samo nastavak Andrinog ... Projekti kao Žnjanski plato i sve ostale zelene i digitalne politike su u fokusu EU razdoblja, samo treba raditi. Brzo i pametno.

Žuto je Puljkovo

 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #3 ·
PRIHODI:

Planirani prihodi u proračunu grada Splita za 2022. godinu su iznimno optimistični (+190 mil.), a zaduženje prilično veliko (210 mil.).
Padom prihoda zaduženje može biti i veće, ali može se i odustajati ili odgađati projekte.

***
Prihodi rastu za 190 milijuna kuna:

  • porez 58 mil. (očekuje se oporavak privrede),
  • pomoći 70 mil. (EU - Dračevac najviše),
  • komunalni doprinosi 25 mil. (Andro je 2 puta spuštao kako bi se više gradilo),
  • prodaja imovine 30 mil. (treba prodavati samo nešto što se debelo isplati, a i to ako je baš potrebno)
  • donacije, kazne i ostali prihodi 12 mil.
***

Primici od zaduživanja su planirani na 210 milijuna kuna. Ovdje je bitno naglasiti "planirani" jer se ne zna koliki će se krediti dignuti. Naravno, ovisno je o prihodima, ali i spremnosti i odrađivanju projekata, kao i završnici ove godine.

***

Zanimljivo je kako Puljak dizanje kredita za Andrine projekte u 2021. naziva "štednjom", a za one "svoje" u 2022. kredit "razvojem".
U stvarnosti je jedno i drugo 90% Andrinih projekata, a 10% Puljkovih, što je i logično s obzirom da nastavljaš neki proces. Samo se to ne kaže javno, jasno i glasno.
Zanimljivo je koliko se politizira oko takvih stvari i želi ih se biračima drugačije prezentirati.
Naravno, politički legitimno. Meni bezvezno.

Zato i stavljam ove izvatke iz proračuna kako bi se lakše snalazili







 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Ona najbolnija točka proračuna grada Splita su ogromni rashodi.
Puljak nažalost i tu samo nastavlja posao Andre, ušteda gotovo da i nema nema:

  • plaće i doprinosi + 30 mil. (ukupno 518 mil.)
  • materijalni rashodi - 9 mil. (353 mil.) (nema više energ. obnove OŠ, manje sredstava za održavanje cesta i zelenih pov. (?!), a rastu naknade zaposlenima)
  • subvencije + 3 mil. (54 mil.)
  • kapitalne pomoći + 17 mil. (25 mil.) (autobusi i ticketing)
  • zemljišta, ceste, objekti, postrojenja +192 mil. (416 mil.)
  • otplata kredita +75 mil. (150 mil.kn)

Rashode treba gledati na više načina. Ako stičeš neku zemlju, objekte i ostalo iz gotovih projekata, to je u redu pa i kreditom ili kapitalnom pomoći jer to ostaje građanima i gradu.

Međutim ogromni fiksni troškovi plaća, materijalnih rashoda, donacija i subvencija su očajni (970 mil. kn). Nema gotovo nikakvih kriterija dodjele i kontrole ... javna nabava je očajna, precijenjena s malo ponuđača. Tu se mogu uštedit ogromni novci.









 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Polako ću predstavljati svaku stavku aktivnosti proračuna
Radi se o 397 aktivnosti u vrijednosti 1,675 milijardi kuna
I ne samo to, posebno je označeno financiranje iz EU fondova, kredita, kombinirano 1. i 2., države i iz redovnog poslovanja kako bi se znali izvori.
Ali to nije sve, tu su i razlike u odnosu na 2021. godinu.

Na taj način ćete lakše shvatiti proračun i koliko brljanja i politiziranja ima u medijima.
Puljak kako ne poznaje materiju dao je sve pročelnicima u ruke, a oni ne štede nigdje.
Plaće i materijalni troškovi skaču, a štedi se na održavanju jer ono možda bude trebalo, a možda ne.
Fiktivno i tragično.
Kako sam i gore pisao, proračun je HDZ-ov 90% jer je prepisana većina stavki, a veći je jer su sazreli brojni projekti.
Samo je pitanje koliko će ih Puljak znati sprovesti, a o tome će ovisiti i izvršenje proračuna.

*

Prvi dio od desetak postova je onaj većinom oko ureda grada (A10...),
financiran uglavnom iz općih prihoda osim dijela JVP-a (16 mil. kn daje država (označeno posebnom bojom)):

  • Rashodi za zaposlene skaču 2,4 mil kn na ukupno 62 mil. kn
  • Troškovi protokola se dižu 81% (245.000) 545.000
  • HGSS će dobiti 27% više (660.000) ukupno 3,1 mil. kn
  • DVD-ima 3,4 mil. kn manje
  • JVP-u ide 2,5 mil. kn više uz 350.000 dodatno (od 33 mil. država sufinancira 16 mil)
  • Nešto više će se sanirati objekti u palači, a manje čišćenje zidova, saniranje pločnika
  • Branitelji nisu dirani, samo prepisano

Zajedničko svima odjelima je da nema ušteda



 

·
Registered
Joined
·
256 Posts
Prihodi... očekuje se oporavak privrede? Koja je to privreda? Građevina, turizam i IT? Na žalost, slabo je to za ikakav opipljivi rast standarda pojedinca.
 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Drugi dio predstavljanja 397 aktivnosti iz proračuna do vodi nas do onih označenih s A11, A20 i A21 (27 stavki).
Dio kulture i gospodarstva.
Kulturi proračun raste, kao i Uredu grada, ide više za plaće i aktivnosti.

HNK, GKM i GKL 62,4 mil. (+1,2 mil.)
Muzeji 22,7 mil. (+2,7 mil.)
Knjižnica 10,7 mil. (+1,5 mil.)
MKC 2,3 mil. (+469.750)

Jedina aktivnost proračuna u kojoj plaće padaju je ona u JUPŠ Marjan gdje proračun pada na 9,3 mil. (-1,1 mil)

Što se tiče gospodarstva:
Turističke manifestacije 1,6 mil. (-360.000)
Vraća se Ultra 1,6 mil.

Zanimljivo je i mišljenje kako će nam manje trebati vanjski odvjetnici (pad na 1,5 mil. kn (-1,8 mil.)), ali i rezervacije za ovrhe iz poslovnih i radnih odnosa (pad s 11 mil. na 3 mil.). Posebno ako se zna za Kneževića, Spaladium ...

 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #9 ·
3. nastavak aktivnosti proračuna

Ovo je onaj dio koji se najviše sufinancira od strane države (školstvo - 248 mil.kn) i onaj za predviđeni kredit (otplata 150 mil.kn) pa je ukupna aktivnost A3 595 mil. kn ... zaključak je isti, pada samo održavanje, a za sve ostalo nema ušteda ... tako je to kad ti pročelnici vode politiku:

Aktivnosti A3 - 595 mil. kn (248 mil. plaća država)
(47 stavki, banke, informatika, školstvo):

  • planirano je u idućoj godini otplatiti 150 milijuna kredita (poviše nje 80 mil.) - predviđeno je dizanje kredita 210 mil. kn, ali sama visina će ovisiti o spremnosti projekta i samom radu gradske uprave
  • Hardware i software ćemo održavati skoro s milijun kuna više, ali ćemo manje platiti za riznicu 1,8 mil. koju smo nedavno uveli
  • osoblje u predškolstvu dolazi do 98 mil. kn (skok za 5,5 mil.), a i sami rashodi vrtića skaču na 12,2 mil.kn (+1,1 mil.) ... uštedit će se na sanaciji objekata (-703.685) ... sufinanciranje privatnih i vjerskih vrtića ostaje na 35 mil. kn

Najvišu stavka proračuna, onu od 217 mil.kn pokriva država za zaposlene u školama, kao i za redovni programa i izvannastavne aktivnosti (21 mil. kn) ... grad plaća produženi boravak s dodatnih 18 mil.kn (+852.393) ... pomoćnici u nastavi padaju za 1 mil. kn (sada je iznos 761.382 kn) ... dio nabave udžbenika ide preko države (6,4 mil.), a dio plaća grad (5 mil.) za ukupnih 11,4 mil. kn ... projektima e-škola i centar za darovitost dodajemo 600.000 kn, a spuštat se znanosti 320.000 kn





 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #10 ·
4. nastavak serijala predstavljanja proračuna donosi aktivnosti za socijalu, OSI, umirovljenike i gdje se vidi tih "enormnih" 300.000 kn za sprječavanje i suzbijanje nasilja, savjetovanje za pojedince i obitelji. I kako s tim raditi da se ne dogode nove tragedije.
🙁


- 55 mil.kn (1,9 mil. kredit) Aktivnosti A40
(30 stavki, socijala)

Pad 6 mil. kn (završen hospicij 10 mil. ; rast palijativne skrbi, prijevoza osobama s invaliditetom i naknade novorođenima)
Hospicij je skoro završen pa u proračunu za iduću godinu nema tih 10 mil. kn. Značajnije raste palijativna skrb na 1,5 mil. kn (+850.000), prijevoz OSI na 2,5 mil.kn (+1 mil.) i naknada novorođenoj djeci na 10 mil. kn (+900.000)

Ostaju iste:
  • potpore umirovljenicima 6 mil. kn
  • potpore za zapošljavanje OSI 5 mil. kn (DES)
  • božičnice 2 mil. kn
  • prehrana za soc.ugrožene 3,6 mil. kn
  • marende za soc. ugroženu djecu 2,5 mil. kn
  • troškovi stanovanja soc. 4,6 mil. kn


Uglavnom se sve prepisuje bez ikakve bolje analize


 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Peti nastavak serijala predstavljanja kompletnog proračuna donosi aktivnosti za sport, okoliš i prostornu dokumentaciju. S ovim sam do sada predstavio 181 stavku aktivnosti od ukupno 397 u proračunu, i 982 mil. kn od 1,7 milijardi.

88 mil.kn (sve iz prihoda grada) - Aktivnosti A41, A5, A6
(32 stavke, pretežno sport, okoliš i dokumentacija)
Pad 3 mil. kn (najviše za naknade za oduzeto zemljište, što je procjena pa možeš smanjivati kako hoćeš).

Pravih i ozbiljnih ušteda nema.

Najveća stavka je program sportskih klubova (19,4 mil.) koji je postavljen kao nova aktivnost, a u stvarnosti je tu prebačeno sve ostalo pa iznosi +1,5 mil.kn (iako nema Olimp. igara)
Rashodi za zaposlene JUŠO opet skaču na 16,5 mil. kn (+300.000) dok su energenti na istoj razini 12,4 mil. kn.
Potpora profi klubovima je pala na 11 mil.kn (KK Split -1 mil.kn - i to im je previše kako rade). Potpora za vrhunske sportaše je sad na 1,1 mil.kn (-1,4 mil.kn - nema OI)
Pad je na stavkama za održavanje sportskih objekata, ukupno -1,7 mil.kn
Od ostalih stavki računa se pad na 2 mil.kn za naknade za oduzeto zemljište.

 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Šesti nastavak serijala predstavljanja kompletnog proračuna grada Splita donosi komunalu.
S ovim sam do sada predstavio 242 proračunske aktivnosti od ukupno 397, i 1,134 milijardi kuna od 1,7 milijardi.
Time smo došli do kraja aktivnosti, a slijede kapitalni i tekući projekti

154 mil.kn - Aktivnosti 7, 8 i 9
(61 stavka, komunala, plaćaju građani Splita)
Pad za 10 milijuna kuna (održavanje cesta i zelenih površina)

Velika sredstva se smanjuju za održavanje cesta i zelenih površina, čak 13 milijuna kuna. Iz programa održavanja ništa se ne vidi jer ih pročelnik skriva kao zmija noge. Uglavnom se radi o broju šahta i sličnih gluposti bez ikakvog izračuna. Čekam da vijećnici konačno probiju i doslovno se izviču na pročelnika jer izvještaj kao djeteta u vrtiću. Investicijsko održavanje smanjuje se za 500.000 (s 10,5 mil. na 10 mil.), čišćenje šaranih zidova za 300.000.

Split parkingu se smanjuje subvencija za parkiranje u staroj gradskoj jezgri za duplo, sa 640.000 na 350.000 kuna. Nestadoše korisnici besplatnog parkinga iz centra.
😉

Grad Split računa platiti i 710.000 kn manje kaznu za loše sakupljanje otpada (umjesto 3,2 mil. pada na 2,5 mil.)

Kreće se s novom inicijativnom Pametnog za pošumljavanje grada s 1 milijun kuna. Dječja igrališta će se više održavati +800.000 kn (na 3 mil.). Za uređenje grada u prazničke dane potrošit će se 2 mil. kn (+720.000 kn)

Nešto rastu i davanja za kotare +130.000 kn (skok na 6,6 mil.)
Održavanje poslovnih prostora skače za 1,5 mil.kn na 2,6 mil.




 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Najzanimljiviji dio proračuna su kapitalni projekti - 470 mil. kn (28% proračuna)
Financiranje: 45% kreditom (210 mil.), 32% EU ...

****

KAPITALNI PROJEKTI: 110 stavki (470 mil. kn ; 210 mil. kredit ; 149 mil. EU lova + 4 mil. država)

****

65 mil. kn (+ 9 mil.kn u odnosu na 2020.) - K1, 2 i 3
39 stavki - 18,3 mil.kn kredit (plavo) - 26 mil.kn EU sredstva (žuto + dio bordo) - 4 mil. kn država (sivo)
OŠ (26 mil. : 13 mil EU + 8 mil. kredit), vrtići (14 mil. : 9 mil. EU + 4 mil. kredit) ... kredit: zgrada branitelja, obnova ZOO, vatrogasni dom Slatine

*

63 mil. kn (+70 mil. kn u odnosu na 2021. ) - K4, 5 i 6
44 stavke - 143 milijuna kredit (plavo)
Uglavnom sve kredit:
  • Žnjanski plato 65 mil. kn (ako bude kakvih natječaja na razini države sigurno ćemo aplicirati pa neće trebati kredit)
  • Garaža na Zvončacu 16 mil. kn (koliko je sad potrebno dizati kredit na to)
  • Ulica Put Žnjana 12,5 mil. kn (nastavak projekta)
  • Prometnice za zgradu branitelja 5 mil. kn (nastavak projekta)
  • Radovi na bazenu Mornara 5 mil. kn (sredstva iz državnog proračuna? , koliko je uopće potreban treći bazen tamo?)
  • 22 mil kn nastavci projekata: Zid i stepenište u Dubrovačkoj, pokos na Škrapama, zid u Glagoljaškoj, Tončićeva, otkup zemlje u Vukovarskoj, Pazdigradska, 4 palme, Zajčeva ...
8 mil. kn manje ide na kapitalna ulaganja na objektima (Poljud i ostali objekti)

*

242 mil. kn (+136. mil u odnosu na 2021. jer se pokušavaju dovršiti započeti EU projekti) - financiranje iz EU-a (123 mil. kn) i kreditom (59 mil. kn) - 27 stavki
  • Najveća stavka Dračevac (90 mil. kn) - 52 mil. EU ; 35 kredit
  • Karepovac (52 mil .kn, sve EU) - stoji 2 godine sanacija
  • Subvencija Prometu se diže na 34,5 mil. (+2 mil.)
  • Marjan 2020. (11 mil. kn) - 3 mil. EU ; 8 mil. kredit
  • Reciklažna dvorišta Pujanke i Kopilica (10 mil. kn ; sve EU)
  • Sufinanciranje novih autobusa (10 mil. kn)
  • Ticketing Promet (6 mil. kn ; sve kredit)













 

·
Registered
Joined
·
191 Posts
Discussion Starter · #16 ·
Zadnji dio proračuna čine tekući projekti iz svih resora. Tipa Splitsko ljeto, EU projekti i slično. Tu je i najava konačnog aktiviranja Javne ustanove za prostorno uređenje.

72 mil. kn (+21 mil kn u odnosu na 2021. ; 38 mil. kn EU lova ; 3,2 pomoć države) - 45 stavki
  • 9 mil.kn bicikle (EU)
  • 9 mil.kn palača (EU)
  • 8 mil.kn suvremeni vrtić (EU)
  • 8 mil.kn s pomoćnikom u školama (grad)
  • 6 mil kn Splitsko ljeto (država 3 mil.)



 
1 - 16 of 16 Posts
Top