SkyscraperCity Forum banner

Prinsenbeek (inclusief carnaval!!)

2221 Views 6 Replies 5 Participants Last post by  Koala
Nu is mijn eigen woonplaats aan de beurt: Prinsenbeek, een gezellig en mooi dorpje aan de west kant van Breda. Het dorp en de stad zijn gescheiden door de infrastructuur bundel (a16, spoorlijn, hsl lijn) maar daar blijft het dan ook bij. Prinsenbeek telt ongeveer 11.000 inwoners en zijn kampioen carnaval vieren. Kijk en oordeel zelf: :cheers:

Markt van Prinsenbeek

Het trouwlaantje loopt vanaf de kerk naar de markt richting kerkhof en oud gemeente huis

Prinsenbeek met op de achtergrond een stukje van Breda

Kijk over Prinsenbeek

Ingang van de HSL tunnelbak

een besneeuwde kerktoren

Een, vind ik zelf, erg mooi appartementen complex in het dorp

Zo, dan nu wat carnaval! :cheers: :booze: :banana: :nuts:

Laten we eerst een beginnen met de wagen van cv. de knuppels (mijn cluppie)

Overzicht van alle 'A' wagens op de markt

De spauwhanen

Nog een overzichtje

De schuimsoppers

Herrieschoppers

Een combinatie van 3 clubs van de oude garde! deze wagen werd trouwens eerste

De bietjes

en als laatste wij nog een keertje, we waren trouwens 7e :(

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Wil je nog meer zien?
Ga dan even naar mijn website http://www.downscraper.nl
of kijk op de website van Boemeldonck
See less See more
16
1 - 7 of 7 Posts
Jammer van al die carnevals foto's, het grote logo en de datum onderin.. verder leuke pix :)

Dat appartementencomplex ziet er mooi uit ja!
Appartementencomplexje zal je bedoelen. Is niet echt hoger dan een gemiddeld rijtjeshuis.
Het grote logo stoort idd erg. Als ik de foto ziet, schiet mn oog direct naar het logo, het overheerst veel teveel. Das echt jammer.

Mooie praalwagens overigens. Veel werk aan besteed.
Hoezo jammer van die carnavals foto's, oke het heeft niks te maken met waar dit forum over gaat maar iedere prinsenbeker is er trots op en ik weet zeker dat iedere brabander die carnaval viert van deze foto's zal genieten.
Ik zal voortaan het logo weg laten, maar ben pas begonnen met een website en probeer een beetje publiciteit te krijgen
De foto's zijn overigens op de website te downloaden in groter formaat (1280*768) en zonder logo.
en over die datum trouwens, daar stoor ik me ook ontzettend aan, weet iemand hoe je dat weg kan werken of kun je dat misschien instellen op je camera?
Die camera heeft zoveel functies dat ik er geen touwtjes aan vast kan knopen ;)
See less See more
^op deze foto's een logo, en op je site de grootformaat-foto's zonder logo? De meeste mensen zetten zo'n joekel van een logo op de foto's omdat ze niet willen dat anderen er mee aan de haal gaan, maar als je ze zonder logo en op groter formaat gewoon kan downloaden heeft dat weinig nut.

Op je camera kan je gewoon instellen dat er geen datum op je foto's moet verschijnen. Als dat niet zo is dan heeft je camera ook niet 'zoveel functies' ;)

en on-topic: Kleurrijke foto's :)
See less See more
Nexxd said:
^op deze foto's een logo, en op je site de grootformaat-foto's zonder logo? De meeste mensen zetten zo'n joekel van een logo op de foto's omdat ze niet willen dat anderen er mee aan de haal gaan, maar als je ze zonder logo en op groter formaat gewoon kan downloaden heeft dat weinig nut.

Op je camera kan je gewoon instellen dat er geen datum op je foto's moet verschijnen. Als dat niet zo is dan heeft je camera ook niet 'zoveel functies' ;)

en on-topic: Kleurrijke foto's :)
Dat mensen mijn foto's gebruiken vind ik een eer. Maar doordat veel mensen kijken op dit forum hoop ik met dit logo wat bezoekers naar mijn website te trekken.
Ik ga eind april naar parijs toe, Beloof mooie foto's te maken zonder datum, en zonder logo ;)
:cheers:
See less See more
1 - 7 of 7 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.