SkyscraperCity Forum banner

Pristup krovovima Beograda

8930 Views 2 Replies 3 Participants Last post by  Milos.Gizdovski
Pozdrav svima!

Potrebna mi je pomoć ljudi sa foruma u vezi sa pristupom krovovima solitera u Beogradu.Ja sam amaterski fotograf i imam ogromnu želju da fotografišem Beograd iz te perspektive,ali koliko god da sam tražio visoko mesto sa koga se dovoljno vide Beogradske lepote nikako to nisam uspeo..

Nekadašnji pogled sa Beogradjanke je zatvoren,Ušće je zauzeo MPC group i gore apsolutno nema pristupa.U Zapadnoj kapiji mi je čovek rekao da postoji pristup samo iz dela zgrade koju je zauzeo Zepter,a tamo je zabranjen ulaz nezaposlenima,a u stambenoj zgradi imaju samo mali prozori promera 40cm u vrh glave...

Počeo bih pretragu solitera koji su manje poznati,ali ne znam odakle da počnem,vaši predlozi su dobrodošli,ako znate bilo koji soliter ili visoku zgradu sa pristojnim pogledom na grad čijem krovu se može pristupiti informacija bi mi dobro došla.
See less See more
1 - 3 of 3 Posts
U vecini zgrada je izlaz na krov zakljucan a kljuc ima predsednik skupstine stanara. Verujem da ce te u mnogim zgradama pustiti ali ces ipak morati da ides od ulaza do ulaza da molis. Evo ovi imaju sajt http://www.skupstina-stanara.com/ pa mozes da ih pitas tim putem.
Prijatelju, ista muka i kod mene. :)
Savet je, pitaj obavezno predsednika skupstine stanara i obavezno nekog ciji je stan pored izlaza na krov, da ti se ne bi desile neprilike, ima svakvih ljudi. Mozes da krenes od solitera pored Usca, zovu ih Sest kaplara, ja jos nisam bio tamo, mada mislim da moze da se izadje na krov. Posle mozes da obidjes zgradu pored Pionira, ima 20 spratova cini mi se, tamo sam se peo, ali obavezno se javi onom liku sa poslednjeg sprata, bio je neprijatan kad me je video na krovu, morao sam da ga slazem da sam novinar Blica :D
See less See more
1 - 3 of 3 Posts