SkyscraperCity banner
1 - 20 of 75 Posts

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Inadequate public transportation in other greek cities and what we should learn from our neighbours/med. friends (Italy,Spain,Turkey,Balkan cities )

I open this thread because many people (the other 5 millions of greek people ) who live out of Athens and Thessaloniki , continue to have 3rd world public transportation systems and it seems no hope for the future.
Actually we can put also thessaloniki in the list of the other greek cities since the only system which this city has at the moment is "ugly buses"

For sure a big discussion can be made and i wait for your opinions/comments/proposals/ show of anger.

I just start this with some and some comments :

Greece became a member of European Union in 1981.
Today we have 2005.
For the people who know , allready 3 big funding packages from EU have been spent (1,2,3 ΚΠΣ ) .
For sure some things have been done these 24 years.
But it is too less for the money spent and for the chances that were lost.
I remind to dear friends here what was spain in 1986 (when it was still called the poor south with greece and portugal) and where is spain now.
As about Turkey ,it deservers a big bravo , because with many financial difficulties (crisis 2001) and without being member of EU (so almost no money) it has changed totaly the last 15-20 years. (please people dont start here a discussion about GDP per capita etc. this is a thread about infrastructure in public transportation and only )
I am glad for this developement of Turkey.
At the same time i am sad , that all the countryside of Greece was forgoten and let behind (like the train is gone and we still wait at the trainstation)

All of you here (friends of the greek forum) can very easily have a look at the beautiful threads of public transportation media photos (trams,metro,s-bahn, etc) from many cities in turkey,italy,spain,portugal.
And here all we got is just the same soup ten times a day (thanks God for the olympics ). And this soup is ATHENS and ATHENS and ATHENS.
There it stops.
No developement out of this city.
And developement i dont mean multicinemas,restaurants and bars for the tourists.

Anyway i could say much about all these.
I focus on the title.

PUBLIC TRANSPORT OF GREEK CITIES EXCEPT ATHENS

Thessaloniki
: Only buses (~530) (hopefully it was announced from the minister of transport that untill 2008 80% of the buses must be under 5-6 years old and modern, lets see.... , also it was anounced the creation (how?) of a suburban line )

And from here starts the chaos...(and misery because there is no hope-no projects anounced)

Patra : ~80 buses (half of them 30 years old and the other half 15 years old used from Austria or Germany -they dont even take out the german signs lol )

Heraclion: ~60 buses (the same like patra , most of the old and used)

Larissa: only buses (the same)

Volos: only buses (the same, ugly and old)

Ioannina
: only buses (the same ,second hand all of them)

Kavala
: only buses (the same)

I should also mention that all the the above buses are not environmentally friendly . Actually most of them have bad maintainance (dont forget they are sold as allready old from germany and austria) .
Also the price of the ticket is crazy for the quality of service (for example a simple ride can reach 1 euro)

And now from the misery ...to the other side! :) Enjoy the photos!!

PORTO (PORTUGAL)

BILBAO (SPAIN)

CATANIA (ITALY)

KONYA (TURKEY)

LILLE (FRANCE)

ESKISEHIR (TURKEY)

ZAGREB(CROATIA)

CAEN (FRANCE)

And many other that it would take long time to list them all....
Now i supose you can understand the feeling of ANGER and SADNESS for all the Greek governments and local politicians and their policies of all the last 24 years of participation of greece in EU .
THIS HAS TO STOP.
PEOPLE WHO LIVE OUT OF THE CAPITAL (but also in it) DESERVE BETTER INFRASTRUCTURE, BETTER FUTURE AND BETTER QUALITY OF LIFE.
END.

thank you for your patience and i wait for your comments.

·
Registered
73 Posts
You are absolutelly right.

Nevertheless, according to plans Heraclion, Patras, Larissa and Volos are planning their own tram systems. As for Thessaloniki, the plans are already known.

For more info on that matter visit http://www.stadia.gr/forum/viewforum.php?f=5

then choose "Erga stis ypoloipes poleis tis Elladas" and read the last 2 pages. Its quite interesting

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #3 ·
File Tzino thank you for your support.
Πήγα και στο forum που μου είπες , είναι από τα καλύτερα forum για τέτοια θέματα (συμφωνεί και ο gm ) .
Μακάρι να γίνει κάτι , όλοι αυτό περιμένουμε...αλλά θα συμφωνήσω με ένα αναγνώστη του stadia.gr ότι είναι εξαιρετικά απίθανο.
Έχω πάει και εγώ σε διάφορες ημερίδες/συνέδρια και άλλα τετοια κουραφέξαλα , έτσι για να γίνεται χαβαλές όμως και μηδέν ουσία.
ΚΑΝΕΝΑ σχέδιο αυτή τη στιγμή (2005 ) και για καμία πόλη (πλην το γνωστό για θεσσαλονίκη - που εξακολουθεί να μην έχει σχέδιο εκτός της μιας εφετζίδικης γραμμής του μετρό ) δεν έχει υποβάλει προταση για χρηματοδότηση ενός δικτύου τροχιοδρόμου.
Όλα είναι στα χαρτιά και αέρας κοπανιστός.
Και φοβάμαι ότι εκτός από έλλειψη σοβαρών μελετών και βούλισης , δυστυχώς "δεν παίζουν και φράγκα".
Σκέψου μόνο τους προυπολογισμούς των δήμων σήμερα (που είναι σε μαύρα χάλια οι περισσότεροι ) καθώς και το ότι τα λεφτά πλέον απο την ευρώπη στερεύουν ή τα "σκάνε" πολύ πιο δύσκολα σε σχέση με το παρελθόν...
Τέλος πάντων , ας ελπίσουμε , και ας πιέσουμε (όσο μπορούμε) για να γίνει κάτι.
Αυτό το thread έγινε και για αυτό το σκοπό, ευαισθητοποίηση του κόσμου έστω και αυτών των λίγων που διαβάζουν το forum.

·
Registered
6,195 Posts
@ Geroplatanos are you living in Hellas?

I am asking you this cos the easiest way is to blame the politicians.

Can you imagine who has the main blame for all this?

Well let me help you.

Its YOU and ME. WE elect them, and you know what we deserve what we 've got.

I am off.

ps) Συγνώμη αν φαίνεται επιθετικό το μήνυμα μου

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #5 ·
KONSTANTINOUPOLIS said:
@ Geroplatanos are you living in Hellas?

I am asking you this cos the easiest way is to blame the politicians.

Can you imagine who has the main blame for all this?

Well let me help you.

Its YOU and ME. WE elect them, and you know what we deserve what we 've got.

I am off.

ps) Συγνώμη αν φαίνεται επιθετικό το μήνυμα μου
Dear Konstantinpoupolis first of all thank you for participating and i supose you now that you are better informed now about what kind of public transport we have out of athens you agree that the situation is very bad and that it should change.
Yes i am living in Hellas (not athens) and i agree with what you said, but at the same time this is a loop ,you cant get out!
Yes the people elect the politicians ...but...
What is the alternative option?
there is no alternative option because always one of the 2 big parties will be government even if you dont vote for it.
As about the smaller parties i will not comment because its a joke..
So at least these people who are elected should do as much as it is possible .

The whole ROUSFETI and the whole mentality is something that cant change unfortunatelly. (perhaps only after 3-4 generations = 200 years)

And when i say politicians i mean all the box not only the parlamentaries or the government but also mayors,local representatives,local chamber presidents and so on (we all know that in greece every 2 people someone calls his self a president in something)

But we are in a way out of the main topic. Lets focus on the tragic condition of public transports and possible ways out of this situation.
Και μην ανησυχείς δε μου φαίνεται καθόλου επιθετικό το μήνυμα σου ,ξέρεις ότι συμφωνώ. :)

·
Registered
6,195 Posts
Back to Hellenic

Φίλε μου συνεχίζω

Ξεκινάω από την πολιτική αυτή κάθε αυτήν και συνεχίζω στην ευρύτερη έννοια της.

Όταν λέω ότι φέρουμε ευθύνη ομιλώ περί συλλογικής ευθύνης και όχι ατομικής.
Αναφέρομαι δηλαδή στον «κυρίαρχο» λαό όπου ανήκεις εσύ και εγώ. Η ατομική ευθύνη είναι αμελητέα σε ότι έχει να κάνει στην σχέση κράτους-λαού γιαυτο δεν είναι άξια αναφοράς στην παρούσα φάση.

Όταν λοιπόν αυτός ο λαός ( στον οποίο επαναλαμβάνω ανήκουμε εσύ και εγώ ) αποφασίζει ότι είναι ευχαριστημένος με αυτό το δικέφαλο τέρας που λέγεται δικομματισμός τότε φέρει ευθύνη και μάλιστα μέγιστη.

Τρόποι αντίδρασης υπάρχουν αλλά δεν είναι επί του παρόντος να τους αναφέρω

Επιγραμματικά μόνο:

Αλλαγή του εκλογικού συστήματος, ενίσχυση των μικρότερων παρατάξεων, είσοδος νέων κομμάτων στην Βουλή κ.α

Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται. Όταν δε δεν υπάρχει θέληση και ο λαός αδιαφορεί εγκληματικά τότε έχουμε σημαντικότατα θέματα όπως το ευρωσυνταγμα και την τελωνιακή ένωση των τούρκων να περνάνε «περίπατο» από την Βουλή χωρίς να πάρει είδηση ο «κυρίαρχος» λαός τη έγκλημα ( κατά εμέ ) διέπραξε εν αγνοία του..

Μίλησες για σιδηρόδρομους π.χ στην Τουρκία. Ξέρεις τη πείνα επικρατεί στην Τουρκία; To ξέρεις ότι η βιτρίνα της Τουρκίας η Κωνσταντινούπολη δέχεται κάθε χρόνο 200-300.000 ( αν δεν κάνω λάθος ) εσωτερικούς μετανάστες από την Αν. Τουρκία; Για να μην αναφερθώ στα πόσα εκατομμύρια δεν έχουν νερό η ηλεκτρικό στα σπίτια τους.
Το μετρό της Κωνσταντινούπολις το έχεις δει. Πληθυσμιακά η Πολις είναι τετραπλάσια από την Αθήνα και όμως το μετρό της χιλιομετρικά μπορεί να είναι και μικρότερο από της Αθήνας.

Που θέλω να καταλήξω, ότι όταν κάνεις αυτού του είδους της συγκρίσεις καλό είναι να κοιτάς την δομή ενός κράτους συνολικά και όχι αποσπασματικά.

Υ.Γ ) Κουβ. ήρεμα με την μετάφραση

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #7 · (Edited)
KONSTANTINOUPOLIS said:
Back to Hellenic

Φίλε μου συνεχίζω

Ξεκινάω από την πολιτική αυτή κάθε αυτήν και συνεχίζω στην ευρύτερη έννοια της.

Όταν λέω ότι φέρουμε ευθύνη ομιλώ περί συλλογικής ευθύνης και όχι ατομικής.
Αναφέρομαι δηλαδή στον «κυρίαρχο» λαό όπου ανήκεις εσύ και εγώ. Η ατομική ευθύνη είναι αμελητέα σε ότι έχει να κάνει στην σχέση κράτους-λαού γιαυτο δεν είναι άξια αναφοράς στην παρούσα φάση.

Όταν λοιπόν αυτός ο λαός ( στον οποίο επαναλαμβάνω ανήκουμε εσύ και εγώ ) αποφασίζει ότι είναι ευχαριστημένος με αυτό το δικέφαλο τέρας που λέγεται δικομματισμός τότε φέρει ευθύνη και μάλιστα μέγιστη.

Τρόποι αντίδρασης υπάρχουν αλλά δεν είναι επί του παρόντος να τους αναφέρω

Επιγραμματικά μόνο:

Αλλαγή του εκλογικού συστήματος, ενίσχυση των μικρότερων παρατάξεων, είσοδος νέων κομμάτων στην Βουλή κ.α

Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται. Όταν δε δεν υπάρχει θέληση και ο λαός αδιαφορεί εγκληματικά τότε έχουμε σημαντικότατα θέματα όπως το ευρωσυνταγμα και την τελωνιακή ένωση των τούρκων να περνάνε «περίπατο» από την Βουλή χωρίς να πάρει είδηση ο «κυρίαρχος» λαός τη έγκλημα ( κατά εμέ ) διέπραξε εν αγνοία του..

Μίλησες για σιδηρόδρομους π.χ στην Τουρκία. Ξέρεις τη πείνα επικρατεί στην Τουρκία; To ξέρεις ότι η βιτρίνα της Τουρκίας η Κωνσταντινούπολη δέχεται 200-300.000 ( αν δεν κάνω λάθος ) εσωτερικούς μετανάστες από την Αν. Τουρκία; Για να μην αναφερθώ στα πόσα εκατομμύρια δεν έχουν νερό η ηλεκτρικό στα σπίτια τους.
Το μετρό της Κωνσταντινούπολις το έχεις δει. Πληθυσμιακά η Πολις είναι τετραπλάσια από την Αθήνα και όμως το μετρό της χιλιομετρικά μπορεί να είναι και μικρότερο από της Αθήνας.

Που θέλω να καταλήξω, ότι όταν κάνεις αυτού του είδους της συγκρίσεις καλό είναι να κοιτάς την δομή ενός κράτους συνολικά και όχι αποσπασματικά.

Υ.Γ ) Κουβ. ήρεμα με την μετάφραση

Αγαπητέ Konstantinoupolis δε διαφωνώ επί της ουσίας με αυτά που γράφεις! :)
Το μόνο σημείο που έχω λίγο διαφορετική άποψη ( όχι ότι δεν είναι αλήθεια αυτά που λες - αν και υπερβάλεις ) είναι το εξής :
Χρόνια μας έχει φάει η μαρμάγκα να σχολιάζουμε 3-4 δείκτες από την τουρκία και έτσι να είμαστε χαλαροί και ευχαριστημένοι αφού δίπλα μας πεινάνε.
Χρόνια θυμάμαι την πιπίλα του κάθε άσχετου σε συζητήσεις να πετάει 2-3 νούμερα όπως τον πληθωρισμό στην τουρκία και να ρίχνει και ένα γελάκι του στυλ " ρε μαλάκα 70% πληθωρισμό στην τουρκία , η εκεί πεινάνε ή ο καφές κάνει 1 εκατομμύριο χαχα"
Βέβαια όλοι αυτοί οι γραφικοί τύποι σταμάταγαν έκει , στους αριθμούς που του έπαιρνε (και που πλέον δεν τουσ παίρνει όυτε εκεί , ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί ραγδαία τα τελευταία 3 χρόνια ) .
Ποτέ δεν ανέφεραν την επί δεκαετίας μείωση των ελληνικών εξαγωγών, την ανύπαρκτη ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, τις απίστευτες τιμές στην ελλάδα (συγκριτικά με το μέσο μισθό ) κτλπ. (το ωρομίσθιο σήμερα στην ελλάδα σε πάρα πολλές δουλειές είναι 3 ευρώ όσο δηλαδή ένα καφές σε όχι και κεντρική καφετέρια )
Αλλά μέναμε και μένουμε στην ίδια πιπίλα.
Ας ξυπνήσουμε λοιπόν και ας ανοίξουμε τα αυτιά και τα μάτια μας.
Η ευρώπη αλλάζει και πάει μπροστά .
Χώρες του άλλωτε ανατολικού μπλοκ αυτή τη στιγμή πηγαίνουν πολύ καλά και είναι βέβαιο ότι σε λίγο καιρό θα μας έχουν φθάσει αν όχι ξεπεράσει.
Όσο για την Τουρκία , σαφώς είναι μια πολύ αντιφατική χώρα...όμως ας ξεκολήσουμε από την εικόνα που έχει ο μέσος έλληνας για παράγκες παντού.
Παράγκες έχει και επί δεκαετίες τα Λιόσια και το πέραμα.
Έχω μιλίσει πολλές φορές τον τεέυταίο καιρό με άτομα που πήγαν διακοπές στην τουρκία και έμειναν εντυπωσιασμένοι (ειδικά από την κωνσταντινούπολη )
Η πόλη είναι πολύ καθαρή, πανέμορφη,φιλόξενη,φθηνή και ραγδαία αναπτυσσόμενη. (και απίστευτα μαγευτική τις ημέρες του πάσχα )
Και μην ξεχνάμε πάνω από όλα...η τουρκία δεν είναι επί 24 χρόνια μέλλος της ευρωπαικής ένωσης!!! Ότι έχει φτιάξει το έχει φτιάξει μόνη της.
Μπορεί η Κωνσταντινούπολη να χρειάζεται απείρως μεγαλύτερο μετρό για το μέγεθος της αλλά από ότι φαίνεται η τουρκία δεν ξεχνάει την περιφέρεια όπως εδώ...
Εύκολα μπορείς να δεις πόσες πόλεις έχουν τραμ,μετρό κτλπ
Και μεγάλα πανεπιστήμια έχει , και μεγάλα νοσοκομεία και δρόμους .
Λοίπουν πολλά γιατί είναι μια τεράστια χώρα με ραγδαία αύξηση του πληθυσμού. (ειδικά στα αστικά κέντρα όπως είπες )
Καλύτερα όμως να μην σκέφτομαι πως θα ήταν η τουρκία αν ήταν ήδη 24 χρόνια μέλος της ευρωπαικής ένωσης.
Για τώρα και ίσως για αρκετα χρόνια ακόμα μπορούμε να τρώμε το φαγητάκι μας που λέγεται "κατα κεφαλήν ΑΕΠ μεγαλύτερο από της τουρκίας"
Με ρυθμούς ανάπτυξης όμως 10% και εμάς να κλωσσάμε τα αυγά μάλλον δε θα το τρώμε για πολύ.
Και όλα αυτά δεν τα λέω ανταγωνιστικά , μακάρι όλοι οι γειτονές μας να ευημερούν.
Όμως ας κοιτάξουμε και λίγο τα δικά μας τα χάλια σε αρκετά πράγματα .
Η τόνωση του εγωισμού μας με το να λέμε συνέχεια ότι είμαστε πιο πλούσιοι σαν άτομα από τους γείτονες αντί να κοιτάμε που πάνε οι άλλοι πιο δυτικά από εμάς μάλλον δε βοηθάει καθόλου εκτός από το να μας δημιουργεί ψευδαισθήσεις...
Και στην τελική βγάλε έξω την τουρκία , οι τόσες άλλες ευρωπαικές πόλεις?
Διαφωνείς με αυτά που έγραψα για την ισπανία?
Κάποτε ήταν οι τρεις φτωχοί του νότου...
κάποιοι όμως ανέβηκαν στο τρένο...

Και τελειώνω με κάποια νέα ...
Φέτος η Τουρκία αναμένεται να δεχθεί περισσότερα από 20 εκατομμύρια τουρίστες (ρίξτε μια ματιά πόσους είχε το 1990)
Ρεκόρ αύξησης 30 % . ( εμείς λιβανίζουμε αν θα είναι ή δεν θα είναι 5% και μάλιστα σε χρονιά μετά τους ολυμπιακούς... )
Ουδέν άλλο σχόλιο.
Και ας μην επεκταθεί η συζήτηση άλλο σε πολιτικά θέματα , ας ασχοληθούμε με την ουσία αυτού του thread.

ευχαριστώ.

PS: Επειδή είδα ότι πρέπει να έχεις και μια σχέση με κρήτη , είσαι ευχαριστημένος από τις υποδομές της?
Έχει δρόμους? Έχει σοβαρό αεροδρόμιο (για τον αιρθμό τουριστών που δέχεται ) ? Έχει σιδηρόδρομο (ναι, γιατί πρέπει να είναι τόσο κουφό να έχει και η κρήτη σιδηρόδρομο? ) ? Έχει σύγχρονα λιμάνια?
Εύτυχως που έχει ανθρώπους περήφανους και δουλευταράδες , ωραίο κλίμα (με ότι αυτό συνεπάγεται τυμπακι κτλπ ) και πολλά τουριστάκια που γέμισαν τις τσέπες των κατοίκων.
Όμως για την πιο πλούσια περιφέρεια της χώρας σίγουρα θα περίμενε κανείς περισσότερες υποδομές )

·
Registered
2,218 Posts
nice thread!
urban transportation is very important for a city!
i live in vienna and the metro and tram lines here are perfect, i dont need a car in the city!
in turkey the mass tranportation systems are under devellopment since the late 90 and many cities panned metro and tram lines!

here some turkish projects:

falconi said:
more Turkish cities planned tram lines:

Istanbul (many lines are under construction), Kayseri(finished 2007), Samsun (finished 2010), Isparta, Denizli , Izmit
and Izmir(a nostalgy tram line in the karsiyaka district) !

some links:
Istanbul lines + under construction + planned
Kayseri
Samsun

the new prototyp of the turkish made tram RTE 2005 from the Ulaşım A.Ş Company will be completed january 2006! the production of this new tram will be done together with the german Fahrzeugtechnik Dessau AG and Wossloh-Kiepe!

RTE2005

other cities like Ankara, Izmir Bursa, Antalya has heavy/light metrolines or are actually under construction!
i know the problem with the city-busses, they produced only exhaust gases and noise! Before the Izmir-metro finished (2000) i used only the public busses and this busses was very old busses from germany but now izmir has a very modern metro and new turkish made BMC busses with EU Norms.

i hope that the thesalloniki will complete the metro line soon, so i can visit the city and make a tour with it!

@KONSTANTINOUPOLIS:
I dont think that million of istanbullians live without water and electricity!

·
Strange User
19,706 Posts
Nice thread! As I know Athens transportation system is perfect and developiing day by day...

However do you know what is the main difference between Turkey and Greece? In Greece, government makes transportation systems (uniter system)... In Turkey, municipalties do it. I don't know other countries you mentioned.

BTW are Portugues trains both metro and tram?

·
Registered
6,195 Posts
@ Geroplatanos tha anagasto apo do kai sto eksis na grafo me ta antipathitika greeklish giati pefti metafrasi kai ehoume enohlitikes paremvoles.

Katarhintin tin logiki tou egoismou apo pou tin siberanes sto minima mou?

Ola afta pou egrapses DEN EHOUN KAMIA shesi me to minima mou. Ego prospathisa na theso mia antikimeniki vasi sto zitima. Milisa gia tin Tourkia giati ksero prosopika kapia pragmata, pera apo afta pou eho diavasi. An iksera gia tin Portogalia tha anaferomoun se aftin.

Ehis na mou dosis kapia episima stihia pou na apodiknioun ta legomena sou peri Tourkias?

Filika

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #11 ·
KONSTANTINOUPOLIS said:
@ Geroplatanos tha anagasto apo do kai sto eksis na grafo me ta antipathitika greeklish giati pefti metafrasi kai ehoume enohlitikes paremvoles.

Katarhintin tin logiki tou egoismou apo pou tin siberanes sto minima mou?

Ola afta pou egrapses DEN EHOUN KAMIA shesi me to minima mou. Ego prospathisa na theso mia antikimeniki vasi sto zitima. Milisa gia tin Tourkia giati ksero prosopika kapia pragmata, pera apo afta pou eho diavasi.

Ehis na mou dosis kapia episima stihia pou na apodiknioun ta legomena sou peri Tourkias?

Filika
Konstantinoupolis ola ayta poy egrafa den anaferontan se ayta poy eipes , milousa genika pairnontas thn eykairia apo ayta poy egrapses! :)
Sou eipa apo thn arxi oti sxedon se ola symfwnw.
Kai eides oti egrapsa epanilimenws oti h tourkia xreiazetai polla akoma, esy mporei na exeis gnwsh pio pollwn pragmatwn omws o perissoteros kosmos menei se ayta pou egrapsa! anyway sygnwmi an sou fanhke oti ta lew gia sena ok?

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Kuvvaci said:
Nice thread! As I know Athens transportation system is perfect and developiing day by day...

However do you know what is the main difference between Turkey and Greece? In Greece, government makes transportation systems (uniter system)... In Turkey, municipalties do it. I don't know other countries you mentioned.

BTW are Portugues trains both metro and tram?
Dear Kuvvaci thank you :)
But this thread is about OUT of ATHENS public transport.
And as you conclude from all the details above the situation is not good.
People like me who dont live in athens feel like forgotten.

Perhaps it would be better like you said, i mean if the funding was not coming always from the central government .

By the way from the info of Falconi i am glad ad positivelly surprised about all these new tram/LRT/Metro systems under development/construction in secondary turkish cities (except istanbul,izmir and ankara).

·
Registered
1,606 Posts
falconi said:
@KONSTANTINOUPOLIS:
I dont think that million of istanbullians live witout water the electricity!
haha who said it? konstantinopolis?
yes thats true, millions live without water but they have cable tv, natural gas system and adsl everywhere;
millions of people live without electricity thats why thousands of illegal immigrants come from eastern europe, afria and mid east everyyear

by the way nice thread, for sure tramways and metro lines will grow fastly in Greece because it has potential but please dont add your lies about Turkey into your conversation, okay?

·
Registered
6,195 Posts
Ides lipon eftases eki pou sou elega apo tin arhi.

Oti pera apo tis orees fotografies kai tis voltes sto istoriko kentro ton gnoston prepi na emvathinoume kai na min parasiromaste apo ta tihon viomata pou mas ehoun dimiourgithi olon afto ton kero ( kai milao genika )

paradigma ama pas sto σια γουρλντ φακτ μπουκ ( oxi oti ine oti pio aksiopisto iparhi )

Alvania kata kefalin eisodima $4,900 kai rithmous anaptiksis 5.6%

Tourkia 7,400$ kai ana. 8.2%

Polonia 12$ kai ana. 5.6%

Portogalia 17.900 kai ana. 1.1%

Ellas 21.300$ kai ana. 3.7%

Min parasirese apo tis fotografies kai cardpostal. Diavase ligo gia tin politiki kai kinoniki katastasi stin tourkia kai meta ta ksanasizitame. To parapano ine aplos ena paradigma.

Kai ohi file mou den iparhi provlima :)

·
Registered
285 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Dear friend konstantinoupolis i know all these you said για την πολιτική κατάσταση κτλπ δε χρειάζεται να το αναλύσουμε εδώ.
Ας το λήξουμε εδώ το θέμα με την τουρκία και ας πάμε σε άλλες χώρες όπου δεν υπάρχει αυτή η δικαιολογία (περί φτώχειας κτλπ)
Ας μιλήσουμε για ευρώπη.
Ας μιλήσουμε για την επαρχεία στην ελλάδα.
Αν κάποιος έχει φωτογραφίες ας τις δημοσιεύσει παρακαλώ.
Ας μιλήσουμε για το μονοπώλειο του ΚΤΕΛ στη μισή ελλάδα.
Ας μιλήσουμε για αυτά που πρέπει να γίνουν.
Πείτε τις απόψεις σας , εσυ Κωνσταντινούπολη βλέπεις φως ?
Θα γίνει καμιά αναβάθμιση στις αστικές συγκοινωνίες?

·
Registered
6,195 Posts
File mou sou vgeni o egoismos kai ginese ebathis,otan iremisis ta ksanaleme

·
Registered
2,218 Posts
good that the greeks are rich, but why dont the government build more urban mass transportation in its biggest cities!
I know that in the past many turkish people said that the railwaysystems are the products of the commies and hate it!
but now...
the turkish city administrations want to increase the life quality with such pojects!

for ex: Eskisehir
it is not the richest city in turkey but the municipality works hard and let construct the two tram lines! (extensions are planned)
the mayor know that he can be elected only with good achievement, so he worked hard for the city!

or Izmir:
the city was dirty and polluted even the sea was polluted befor the mayor pristina (rip) started many projects and realized this!
now the city is not 100% perfect, but the lifequality is about 600% better!
the gulf of izmir is so clean, that the people can swim in there!

negative example is adana: the construction goes on and the end is far away! nobody knows when it will be finished!

positive example is Bursa: the constuction of the two metro lines finished withhin 2-3 years!

many many other cities construct or planed tram and metro systems!

Now in turkey are 3 highspeed train lines under construction:

Istanbul-Eskisehir
Eskisehir-Ankara
Ankara-Konya

this is the story of turkey
so, good luck for the greek city for its mass transport systems!

·
Registered
71 Posts
hello

I think greece do more for their cities like Thessaloniki. only in one city metro or tram system is very bad. learn more about your friends - TURKEY.

They have now 2005

Metro systems in this cities

- Ankara
- Istanbul
- Izmir ( my favorite) (+) (+)
- Bursa
- Adana (U.C)
- Gaziantep (planned)
- Antalya (planned)
- Diyarbakir (planned)

tram or light rail systems

- Istanbul
- Eskisehir
- Konya
- Antalya
- Kayseri (planned - U.c)
- Samsun (palnned . U.c)
- Denizli (planned)
- Isparta (planned)
- Trabzon (planned)
- Izmit (planned)

i look optimistic to the greece future,

·
Toronto and Athens
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
5,251 Posts
Great!!! Another thread turning into a Greece vs. Turkey war.

The topic is about Greek transportation systems in cities other than Athens and what the future holds for them.

Period.

·
Registered
2,218 Posts
i cant see any war!
where is the war, i wrote only the experience of turkey in this part!

i can also write the experience of vienna, but vienna is a little bit different, because of its politics!
greece, portugal, spain, italy and turkey is in the region and have almost the same development status (mentality)!

how big are the greek cities?
i know that a tram line is effective up 500.000 inhabitants and a metro starting from 1.000.000 inhabitants!

many turkish cities reach the 500.000 and the 1.000.000 border!

1 - 20 of 75 Posts