SkyscraperCity banner

¿Por cuál partido nacional votarías de Puerto Rico lograr la Estadidad?

41 - 60 of 66 Posts

·
Awesome.
1,478 Posts
^^Mira que bien. Gracias mkt.:)
De nada. Para simplificarlo aún más, en esencia los greens son "liberal-tarians" moderados (a diferencia de los libertarians extremistas que son esencialmente anarquistas) con tendencias ambientalistas.

·
Secretario del DTOP SSCPR
2,941 Posts
Si fuera a elegir uno de los partidos a nivel federal de EE. UU. lo más probable sea el Partido Verde--por lo que veo sus ideas son las que más se asemejan a los partidos pequeños de Puerto Rico. Tomen en consideración que estoy buscando un partido socialdemócrata (como los partidos de centro-izquierda o izquierda electoral en Europa occidental), cosa que el Partido Demócrata de EE. UU. no cumple a cabalidad y que el Republicano supuestamente odia fervientemente.

·
XTINCTA
72 Posts
I supported Mitt Romney in 2012 and Ted Cruz in the Republican Primary 2016 and I voted for Trump in the general election because I support his immigration policies.

·
XTINCTA
72 Posts
Did I misread your comment, ¿o tiraste una indirecta de regresar los negros a africa?
No el dijo que Lincoln se deve de estar revolcando en su tumba por el estado que esta el GOP y yo dije que Lincoln queria deportar a los negros a africa so el partido de Lincoln no era tan bueno como dicen.

Que yo ganaria en sacar a los negros de America ellos nunca me han echo nada y todos los boricuas tenemos un poco de africano en nossotros aunque lo niegan.

·
XTINCTA
72 Posts
Yet you voted for Trump, so what are you talking about, what's your reasoning behind that vote?
Immigration

America receive 1 million of legal immigrants per year and that's too high. Trump want to reduce legal immigration

We have 11 million of illegals in America and that's a conservative estimate. He wants to deport all of them

He wants to build a wall

He wants to make English the national languague

·
Awesome.
1,478 Posts
Immigration

America receive 1 million of legal immigrants per year and that's too high. Trump want to reduce legal immigration

We have 11 million of illegals in America and that's a conservative estimate. He wants to deport all of them

He wants to build a wall

He wants to make English the national languague
It's sadfunny.

During the third Reich they also singled out a group as the reason behind economic woes. Look how well that turned out for Germany.

·
XTINCTA
72 Posts
It's sadfunny.

During the third Reich they also singled out a group as the reason behind economic woes. Look how well that turned out for Germany.
Not the Nazi thing again :lol:

Is Dominican Republic a nazi country too since they want to deport all illegals immigrants and some legislators and the military want to build a border wall.

·
Awesome.
1,478 Posts
Not the Nazi thing again :lol:

Is Dominican Republic a nazi country too since they want to deport all illegals immigrants and some legislators and the military want to build a border wall.
If singling out a group of people as scapegoats for your economic woes while all data says different...

ya might be a Nazi.

Although a Puerto Rican Nazi sounds different.

·
XTINCTA
72 Posts
If singling out a group of people as scapegoats for your economic woes while all data says different...

ya might be a Nazi.

Although a Puerto Rican Nazi sounds different.
Puerto Rican nazi :lol:

You are a nazi too since you liberals always single out successful people.

Anyone that don't agree with me is a nazi

·
Registered
13,030 Posts
Puerto Rican nazi :lol:

You are a nazi too since you liberals always single out successful people.

Anyone that don't agree with me is a nazi
Actually,most self made billionaires tend to be Democrats/Liberals, unlike Republican billionaires. So which are the true succesful ones?

41 - 60 of 66 Posts