SkyscraperCity Forum banner

Quan de temps inverteixes per anar a la feina o al lloc d'estudis?

• Menys de 5 minuts

Votes: 0 0.0%
  • Entre 55 minuts i una hora

• Entre una hora i 10 minuts i una hora i 20 minuts

Quan de temps inverteixes per anar a la feina o al lloc d'estudis?

5871 Views 198 Replies 51 Participants Last post by  entfe001
I com ho fas?

Per anar o per tornar (no les dues coses sumades).

Jo trigava entre 20 i 25 minuts caminant. La línia de bus del meu barri em deixava a la porta, però la freqüència de pas era pobra i em feia mandra esperar-me a la parada sota la calor (o el fred) lleidatà.
1 - 20 of 199 Posts
Pues si hi ha molt trànsit, 10 minuts, si hi ha un trànsit normalet... 5 minuts, si no n'hi ha... 3 i si per alguna d'aquelles conjuncions planetàries puc saltar-me stops, cruïlles i els famosos semàfors de la Bisbal i tenir el peu a fondo pues 1,5 xDDDDDDDDD. Són aproximadament un parell de quilòmetres
Molins - parada del Bus turístic, 24minuts. :D
Amb cotxe sempre.
Sobre quan de temps trigo, depèn. Si no hi ha trafic, de 20 a 25 minuts. Si hi ha tràfic, tenint en compte que l'autopista que agafo (la del Vallès), i també la Ronda del Litoral i el Nus de la Trinitat, estan gairebé sempre col·lapsats de 7 a 9'30 del matí, doncs de 45 a 60 minuts, i alguns cops fins i tot més. En definitiva, depenent de l'hora que entri a treballar i del tràfic d'aquell dia, puc trigar entre 20 i 75 minuts. També es pot donar el cas que hi hagi un accident, però aquest supòsit ja no el tinc en compte.
Jo he d'anar des de Travessera de les Corts (Barcelona) fins a Almeda (Cornellà). Tinc 4 mitjans possibles i cap d'ells és clarament millor que els altres.

1. La primera opció és anar fins a Maria Cristina (caminant o agafant el Trambaix només per una paradeta) i un cop allà agafar el L12 a l'inici que em deixa a la porta de la feina (a la carretera de l'Hospitalet, a Cornellà). Però ja se sap que els autobusos en funció del trànsit mai se sap.
  2. La segona opció és agafar la L3 a Les Corts (he de caminar uns 7 o 8 minuts) i un cop a Espanya agafar la L8 de FGC fins a Almeda. Les freqüències de la L8 no són tan bones com seria dessitjable, i pots estar-te esperant una bona estona fins que surti el tren. El transbordament es força llarg. I un cop a Almeda tinc uns altres 7 o 8 minuts de caminar per creuar la Ronda de Dalt.
  3. La tercera opció és agafar també la L3 fins a Les Corts i a Espanya agafar la L1 fins a Av.Carrilet (a Hospitalet). He de caminar una miqueta més que des d'Almeda i tinc més estacions, però el camí és més agradable, el transbordament a Espanya més curt, la freqüència a la L1 i el temps d'aturada a les estacions molt millor, i l'aire condicionat de la L1 també funciona millor :D.
  4. La quarta opció és baixar caminant fins a Sants i allà agafar la R1, la R3, la R4 o la R7 i arribar a l'estació de l'Hospitalet amb només una parada. És l'opció que m'obliga a caminar més, però al final penso que és la més ràpida i la que estic fent servir últimament.
Al final, quan m'avorreixo d'un camí vaig canviant :D.
See less See more
Bellvitge a Universitat (L1) + Pl. Catalunya a Universitat Autònoma (FGC) = 1h05
Bellvitge a Rbla Just Oliveras (L1) + L'Hospitalet a Cerdanyola Universitat (Renfe) + Bus UAB = 1h05

M'es igual una opció com l'altre, però normalment agafo FGC pq al tenir més freqüències no m'he de preocupar pels horaris i a més és molt més fiable q la Renfe. Però quan no tinc pressa i m'ho puc pendre amb calma hi ha una multitud de variables possibles, L5 per anar a Provença, o L11 a Torre Baró, ara amb la R7 anar per Castellbisbal, transbordament a Fabra i Puig-St Andreu Arenal, anar de Montcada-Manresa a Montcada per agafar la R2, L8 al Gornal... la llista pot ser interminable.

En qualsevol cas en línia recta són 15 km des de casa fins a la facultat, i en el trajecte més ràpid no puc baixar d'una hora... Amb la L9 em podria arribar a estalviar uns 20 minuts, però a aquest ritme hauré acabat la carrera i tindré fills i tot quan la inaugurin. :sleepy:
See less See more
Renfe Plaça Catalunya-Aeroport del Prat: 22 min.
;)
30 minuts sumant des de casa a Plaça Cata a peu + estació Aeroport a oficina a peu!
:)
dirdam said:
Jo he d'anar des de Travessera de les Corts (Barcelona) fins a Almeda (Cornellà). Tinc 4 mitjans possibles i cap d'ells és clarament millor que els altres.

1. La primera opció és anar fins a Maria Cristina (caminant o agafant el Trambaix només per una paradeta) i un cop allà agafar el L12 a l'inici que em deixa a la porta de la feina (a la carretera de l'Hospitalet, a Cornellà). Però ja se sap que els autobusos en funció del trànsit mai se sap.
  2. La segona opció és agafar la L3 a Les Corts (he de caminar uns 7 o 8 minuts) i un cop a Espanya agafar la L8 de FGC fins a Almeda. Les freqüències de la L8 no són tan bones com seria dessitjable, i pots estar-te esperant una bona estona fins que surti el tren. El transbordament es força llarg. I un cop a Almeda tinc uns altres 7 o 8 minuts de caminar per creuar la Ronda de Dalt.
  3. La tercera opció és agafar també la L3 fins a Les Corts i a Espanya agafar la L1 fins a Av.Carrilet (a Hospitalet). He de caminar una miqueta més que des d'Almeda i tinc més estacions, però el camí és més agradable, el transbordament a Espanya més curt, la freqüència a la L1 i el temps d'aturada a les estacions molt millor, i l'aire condicionat de la L1 també funciona millor :D.
  4. La quarta opció és baixar caminant fins a Sants i allà agafar la R1, la R3, la R4 o la R7 i arribar a l'estació de l'Hospitalet amb només una parada. És l'opció que m'obliga a caminar més, però al final penso que és la més ràpida i la que estic fent servir últimament.
Al final, quan m'avorreixo d'un camí vaig canviant :D.
Ets madrileny afincat a bcn? Ho dic pel teu nom. Sempre havia pensat que eres barceloní instal·lat a Madrid.
Sóc madrileny de naixement i visc a Barcelona des de que tenia 4 anys.
10 minuts a peu fins l'estació de Rodalia C1 i C2 de Silla
15 minuts fins a València-Nord
5 minuts d'espera al transbordament per agarrar la línea C6
55/60 minuts fins a Castelló de la Plana
5 minuts autobús Estació-Universitat Jaume I

TOTAL: 90/95 minuts

ale, a vore qui supera açò :D
Doncs jo tinc entre 8 i 10 minuts de cotxe.
On treballo no n'hi ha transport públic :cry: :cry:
endavant! said:
10 minuts a peu fins l'estació de Rodalia C1 i C2 de Silla
15 minuts fins a València-Nord
5 minuts d'espera al transbordament per agarrar la línea C6
55/60 minuts fins a Castelló de la Plana
5 minuts autobús Estació-Universitat Jaume I

TOTAL: 90/95 minuts

ale, a vore qui supera açò :D
:eek: Ostres, endavant!, no tens previst fer algun canvi a la teva vida? :D
Jordi Berlín said:
:eek: Ostres, endavant!, no tens previst fer algun canvi a la teva vida? :D
va a ser que si :D

Això solament ho he fet durant 5 mesos i quasi que no repetisc l'història...els dos anys anteriors he estat visquent a Cagalló que s'Aplana i ara al setembre hi pense tornar :sleepy:
endavant! said:
...i ara al setembre hi pense tornar :sleepy:
Uf, millor, millor... Només d'imaginar-m'ho ja em canso!
Desde casa meva a l'aeroport uns 40 minuts. (En cotxe, ja que tenim pàrquing gratis, i les combinacions per anar a l'aeroport són un fàstig.)
Un fàstig? Pots anar amb el Rodalies amb només un transbordament :colgate:
dirdam said:
Jo hi vaig sense CAP transbordament...
:D

@Endavant:
Quant et costava tot això?
:eek2:
una hora, de vegades hora i mitja, amb el puto cotxe :mad:

de tornada més o menys el mateix
dirdam said:
Si, pero hem deixa a l'altre cantó de l'aeroport... i patejarlo seria com 20 minuts més... :( passo passo.

art, on treballes tio??
Jo tinc 2 opcions:

1-anar en bici
2-anar a peu

En bici són 3-5 minuts de baixada, de pujada 6-10 minuts. A peu uns 15 minuts.
1 - 20 of 199 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.