SkyscraperCity banner

1 - 20 of 622 Posts

·
Moderator
27,620 Posts
Discussion Starter #1
El president d’ICV, Joan Saura, demanarà avui potenciar la xarxa ferroviària convencional durant la seva entrevista amb el president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, a La Moncloa en el marc de les negociacions per als pressupostos generals de l'Estat. Per a ICV, "és clau que projectes viaris com el Quart Cinturó no tirin endavant i que en canvi s’aposti de forma decidida pel tren orbital i la millora de les xarxes existents, com la Barcelona-Puigcerdà o el tren de Lleida-La Pobla, així com la posada en marxa de la línia Papiol-Mollet", segons fonts de la formació. Durant l’entrevista de demà, que s’inclou en la ronda de contactes del president del Govern amb els líders de tots els partits de l’arc parlamentari, Saura també demanarà un increment en les polítiques de cooperació.

--

E-notícies.

·
Registered
12,309 Posts
És el que té ICV, que viu de la fantasia i la quimera.

A veure, siguem realistes, el tren no és la única solució, calen altres infrastructures. Dit això, em sembla be que es doni preferència al tren, però cal ésser racionals.

·
Registered
12,309 Posts
Per cert algu sap on trobar un mapa complert? Suposo que la B40 seria molt semblant al cinturó orbital de tren no?

A mi em sembla bàsic des de Martorell fins a Granollers (de Granollers a Mataró ja existeix, i de Vilanova a martorell no ho considero tan indispensable ja que no és un territori poblat i el dany ecològic seria molt més considerable)

·
Registered
13,987 Posts
jeros said:
Sí a la B-40!!
De fet la B-40 ja existia en el seu primer tram, pero com la Generalitat li va canviar el nom, ara sembla que no hi sigui :D.

Per cert, algun dia m'agradaria que algú m'expliquès quin és el criteri que va tenir la Generalitat per renombrar les carreteres. No m'agrada gens la numeració actual. I no m'agrada bàsicament per una cosa: si et parlen de la C-31 tan pot ser una autopista, com una autovia, com un camí de cabres. No saps quin tipus de carretera et trobaràs a partir del nom, cosa que abans no pasava, i que ara tampoc passa amb les de l'Estat.

·
Registered
12,309 Posts
No entenc el tram des de Granollers fins al nord, no hi ha cap diferència amb L'AP7

Per cert, ERC vol autovia fins a França, però per la costa, no?

·
Moderator
27,620 Posts
Discussion Starter #9
Maragall anuncia el IV Cinturó fins a Terrassa

El president de la Generalitat, Pasqual Maragall, va anunciar ahir que el Govern impulsarà el IV Cinturó. Maragall va dir que es construiria el trajecte entre el Baix Llobregat-Abrera-Terrassa, "però de Terrassa a Granollers s’ha de passar per Caldes. Si vostè està disposat a trinxar Caldes pel mig, doncs ho farem, i si no, que crec que no, doncs no. S’ha de fer una volta". Maragall va aclarir, tanmateix, que "primer s’ha de dibuixar, eh?, tot això s’ha de mirar; no està en l’agenda". El president responia així als precs tant d'Artur Mas com de Josep Piqué, que li ho van preguntar durant el debat.

--

E-notícies.

·
Registered
12,309 Posts
A veure, i pq no de Granollers a Terrassa? No és el més necessari? No hi ha cap forma de fer-ho?

Buff, em sona molt diplomàtic tot plegat, no es pot deixar content a tothom, no?

Algu te un mapa? Gràcies :)

·
me llamo orzowei
3,146 Posts
Bóna noticia!
Serà al.lucinant quan el quart cinturó estigui enllestit.
Avui dia la B-30 està totalment col.lapsada i mira que estàn afegint un
quart carril per sentit!

·
Caloret faller
6,254 Posts
La B-30 no fa 10 km o així? Correspon als laterals de la AP-7, però només en un petit tram, si no ho tinc entès malament.

·
Registered
13,987 Posts
Jo estic amb el Jeros. Tot el cinturó em sembla prioritari, però encara més d'Abrera a Terrassa. Són zones molt properes i que no tenen cap comunicació directa i decent. Millorarà molt el mallat en conectar la C-58 i la A-2 que van paral·leles però no arriben a tocar-se.

1 - 20 of 622 Posts