Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
173 Posts
mooie serie

de echt hoogbouw is op dit moment in ontwikkeling (3x75 2x80 en 1x92 plus heel heel wat gebouwen van 50 meter) Groningen is ook mooi zonder hoogbouw:)

die doeken zijn voor het EK onder 21

·
Bas
14,542 Posts
Mooie serie, Ramses, zó kennen we Groningen weer. Als een gezellige stad, waar het op zo`n mooie middag goed toeven is, vooral op de terrasjes.:)

·
hemelschraper
2,025 Posts
Mooie serie! Die 'oerlelijke blokkendozen' vallen nog best mee, het is gewoon even wennen. ;)

·
-
3,632 Posts
Leuke foto's van een leuke stad. Foto 19 lijkt trouwens een computertekening.

·
Registered
4,042 Posts
Discussion Starter · #16 ·
^Ze zijn er weer. Zodra een fototopic in de vergetelheid raakt haal ik hem meestal leeg. Dit keer was ik zeker iets te snel.

Alsnog bedankt voor je reactie, en de anderen ook. :)

·
student & journalist
986 Posts
Wat is dat Goudkantoor toch een pracht van een pand zeg! Waarom fotografeert men trouwens nooit het Peerd van Ome Loeks (schrijf ik het zo goed?).

·
Registered
4,042 Posts
Discussion Starter · #19 ·
@Tuytert: Over het Peerd van Ome Loeks
Wikipedia said:
In verband met de grootschalige renovatie van het plein voor het hoofdstation, en in het bijzonder de bouw van het stadsbalkon, werd het beeld in 2003 verwijderd. Op 7 juni 2007, tijdens de feestelijke opening van het stadsbalkon, wordt het beeld weer op zijn originele plaats onthuld. In de tussentijd heeft het een grondige opknapbeurt ondergaan.
Deze foto's waren van vorige maand, dus het paard was er niet. Als het goed is komt die knol vanaf vandaag dus weer terug.

Ik weet niet waarom er überhaupt nauwelijks foto's van dat beeld worden geplaatst. Misschien heeft zo'n beeld op de gemiddelde hhf-er niet zoveel aantrekkingskracht? Misschien is het meer iets voor toeristen? :dunno: Hier in Leeuwarden staan ook de befaamde beelden van Us Mem en Us Heit, maar op het forum worden ze nooit getoond.

@Nabob: Mee eens!

·
Registered
5,885 Posts
En wat kun je volgens mij nog meer met die stadspracht doen. Bestaan of die hebben in elk geval bestaan plannen voor bv terassen op de kade.
Maar ze hebben gewoon weer herbestraat en de auto's staan er ook nog gewoon. Jammer!!

1 - 20 of 22 Posts