Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 32 Posts

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Random, maar zeker geen leftovers!

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14. scrollen! --->

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

·
Registered
4,042 Posts
Dat gebouw op foto 1 vind ik erg mooi. Het heeft wel wat van dat nieuwe ding op de Zuid-As. Is dit ook een ontwerp van Foster?

Foto 6 is mijn favoriet. Zal wel leuk staan als achtergrondje op mijn pc.

·
hemelschraper
2,025 Posts
Dat gebouw op foto 1 vind ik erg mooi. Het heeft wel wat van dat nieuwe ding op de Zuid-As. Is dit ook een ontwerp van Foster?
Yup, het Hearst gebouw geloof ik. Een moderne toren op een bestaand ouder gebouw.

Errug mooie serie dit! :)

·
Registered
7,652 Posts
Mooie serie, hoewel #1 een beetje luguber is met die onthoofde voetganger ;).

Waar vandaan zijn de foto's genomen, bijvoorbeeld #11-13?

·
Needs more Tokyo!
1,164 Posts
Brings back good memories, Bob :)

Toch vet om weer te zien dat elke fotograaf op andere dingen let. Ik zie dingen op de foto waar ik in NYC niet eens op heb gelet.

·
Bas
14,533 Posts
Fantastische foto`s van een fantastische stad. Ik zie het gewoon met mijn eigen ogen, want ik ben er ook geweest en het wordt weer tijd er eens heen te gaan. Al die canyons, drukte, verlichting (ik wil dan nog eens `s avonds op het ESB), rommeligheid, tja, New York foto`s doen ook mijn rikketik sneller lopen. Hartelijk dank hiervoor, ik scroll nog even terug als dat mag....:)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Hé, bekend! :) Ook ik heb nog bergen NYC foto's liggen die nog gepost moeten worden. Heb mezelf voorgenomen alles te posten voordat het een jaar na ons vertrek is, 13 juli. Ben benieuwd of dat gaat lukken. :D

1 - 20 of 32 Posts