SkyscraperCity Forum banner

Remember València (I)

9449096 Views 19999 Replies 281 Participants Last post by  marjaler
Està clar el fil, no?, postejeu coses que recordeu, que vos conten, que trobeu, dades curioses poc conegudes, plans que mai van arriba a fer-se, fotos, mapes, etc.
  • Like
Reactions: 3
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 20000 Posts
2
Joder, impresionante web.

Yo tengo una colección de bonometros y bonobuses bastante interesante, por lo que veo, tengo algunos de los conmemorativos, que te faltan:

Si te interesa cualquiera de ellos, puedes utilizarlos libremente :)
See less See more
Per cert, jo pensava que era l'únic que estava interessat per coleccionar bitllets de metro i autobús.
xD
xaloc said:
Gracias, ya están puestos algunos de ellos, el resto, al baúl!!
:)
Jeje, de nada, nunca pensé que al final tendría alguna utilidad guardar todos esos billetes :)
Joder patapum...

Volverán las oscuras golondrinas... :cry:
Quina pasada de fotos...
Yo he sufrido a Sauri y a Blat....

A VER QUIEN ME SUPERA!
xD
Ostres, moltes gràcies, m'està encantant aquesta web.

Molt interessant :)
Juas, l'altre dia em van intentar atracar just front a eixe anunci de Philips xD
Sensenick said:
Per fi m'he decidit a anar, ha estat prou bé, molts mapes i curiositats, encara que dona la sensació de poca cosa per l'espai reduit on està.

Algú va comentar això del CD, he vist quan costava però em sona que vàreu dir sobre els 46€, no? Sabeu si té tots els mapes i les fotografies àeries (especiament eixes del Ministeri de l'Aire) de l'exposició?
Vaig estar jo l'altre dia fent la visita i és prou interessant, sobre tot el poder vore com la ciutat ha anat evolucionant.

Sobre el CD, hi ha descompte per als alumnes de la UV, del 25%, així que crec que es quedava a 37€.

Si teniu interés el podriem comprar entre tots i fer còpies. :D
Patraix said:
Yo tambien.

Pero, una pregunta:
¿Existe la posibilidad de que esté para alquiler en alguna biblioteca universitaria?
Biblioteca de la UPV o de la UV...

Pregunto, eh? :p
Pues la verdad es que me lo planteé el otro dia...

Mira, voy a mirar ahora mismo si está en la del Poli, si no lo encuentro, dadme 3 o 4 dias y se lo pregunto a un amigo de la UV.
Al cercador de la biblioteca de la UPV no he trobat res, de totes maneres, tot es qüestió de passar-se per allí i preguntar.

En tot cas, per google he trobat açò:

http://www.uv.es/sfp/facsimil.htm
Juas!

Molt bo el del carrer de la Pau convertit en Peris i Valero. xD
Collons, d'on tregueu eixes peçes de museu?
Per cert, hui he comprat un llibre sobre la ciutat, impressionant, us el recomane a tots:
http://www.ctav.es/icaro/publicaciones/valencia_arq.pdf

Et va ensenyant els edificis per barris, amb una foto, i una xicoteta resenya històrica de l'edifici, tot complementat amb un plànol de localització.

Ahí indica que està esgotat, però no feu cas, jo l'he comprat a la llibreria de l'ECI de Nuevo Centro, i el vaig vore per primera volta a la llibreria del politècnic.
josep said:
Jo també el tinc. Es diu Conocer Valencia a través de su arquitectura. Es fantàstic. Me´l vaig comprar fa molts anys i el van descatalogar, encara que es veu que l´any passat el van reeditar. Si teniu problemes de trobar-lo, a la llibreria del Centre Cultural la Beneficència vaig veure un parell d´exemplars. Em va semblar que costava uns 15 Euros, encara que no estic segur del tot.
Sí, 15 € és el que m'ha costat a mi.

De veritat està molt be, cada volta que li faig una ullada em sembla millor llibre.
Sensenick said:
Fotre Patraix, sabia que sabies coses... però no tantes i tan interessants!!!

La última foto no la ubique :(

@mikimoto, el llibre parla "només" d'edificis històrics o també de llocs de barris "nous"? En tot cas me'l compraré, per 15€ val la pena.
Parla de totes les construccions i espais urbans ressenyables anteriors a 1950 que es troben a qualsevol barri de la ciutat, inclosses pedanies i els barris "menys nobles", encara que, com és normal la part amb més informació és Ciutat Vella.

A més, al principi de l'apartat de cada barri, hi ha una introducció sobre el seu orige, la seua evolució, l'estat actual i allò que està plantejat per al seu futur.
:master: :master: :master:

Hi ha que vore quines coses tira la gent, però bueno, eixa sort que has tingut.

I sí definitivament Patraix és un crack.
Tan de bo, però em sembla que va a ser que no.

La veritat es que quan veig eixos ponts em fa certa pena vore com dos construccions centenàries i amb tanta història, s'han convertit en un pas de cotxes amb una densitat tan brutal.
Home, veig molt difícil la reconstrucció.

Teniu en compte que les tècniques de construcció renaixentistes i les actuals són completament diferents.

El treball amb fusta es super especialitzat i caríssim, el mateix per al treball amb pedra.

En fi, sóc el primer que s'alegraria si es dugués a terme la reconstrucció, però sincerament, ho veig difícil.
Vaya, muchas gracias por el texto Patapum!!!

Es una història molt trista la de la pèrdua del palau, la veritat.

Per al que va servir, ja el podrien haver deixat estar...
1 - 20 of 20000 Posts
Status
Not open for further replies.