SkyscraperCity Forum banner

Remember València (I)

9424040 Views 19999 Replies 281 Participants Last post by  marjaler
Està clar el fil, no?, postejeu coses que recordeu, que vos conten, que trobeu, dades curioses poc conegudes, plans que mai van arriba a fer-se, fotos, mapes, etc.
See less See more
  • Like
Reactions: 3
Status
Not open for further replies.
21 - 27 of 20000 Posts
De la afoto només en conec a 2 :s

Xicoteta aportació amb un remember Palau de Congressos amb imatges extretes del llibre de Foster and Partners editat per l'Ajuntament de VLC. I atenció a l'any que ve amb el 10é aniversari, per la info que tinc es presenta interessant ;)

Pista d'Ademús a l'any... ?

El peixet de Foster

See less See more
2
Fixeu-se en la volumetria de la parcel·la i en la rotonda...

Procés constructiu... la tercera foto del 96 és :eek:

See less See more
3
Por cierto que libro es ese que no me suena?
és un llibre editat per Ajuntament i AUMSA amb motiu de la inauguració del Palau de Congressos, amb molta info del projecte inicial i els canvis que va patir... croquis, maquetes, plànols i un seguiment de les obres fins a la inauguració. molt complet ;)
See less See more
Wow, gracias endavant por el remember del palacio de congresos, sobretodo porque suele ser mi actual lugar de trabajo, me resulta muy curioso ver las imágenes del proceso de construcción y adivinar zonas tan familiares para mi.

Por cierto, creo que en los sotanos del palacio, donde hay maquetas del palacio bastante antiguas, está esa de las fotos donde resaltas lo de la rotonda y la volumetría de la parcela del Sorolla, en esos sotanos te puedes encontrar cualquier cosa.

Sobre la calidad de la construcción podría contaros unas cuantas cosas, no se si por defecto de materiales, patanidad de la mano de obra o errores de diseño, pero vamos en muchos aspectos un desastre.
De res home :)

Curiosament repassant la premsa de fa 10 anys he trobat alguna que altra noticia relacionada amb els sobrecostos (ríete de Calatrava) i amb tema de materials... es van acabar substituint per altres més barats tinc entés. És un gran edifici, no obstant.
See less See more
:lol:

vos han faltat dits i teclat als 3, eh? ;)
^^
Jo fa uns estius vaig treballar a l'Oceanogràfic i recorde que l'adresa postal del parc era (i em pense que encara és) Junta de Murs i Valls sense número...
21 - 27 of 20000 Posts
Status
Not open for further replies.