SkyscraperCity Forum banner

Remember València (I)

9449600 Views 19999 Replies 281 Participants Last post by  marjaler
Està clar el fil, no?, postejeu coses que recordeu, que vos conten, que trobeu, dades curioses poc conegudes, plans que mai van arriba a fer-se, fotos, mapes, etc.
  • Like
Reactions: 3
Status
Not open for further replies.
141 - 160 of 20000 Posts
Juas, l'altre dia em van intentar atracar just front a eixe anunci de Philips xD
Anava a obrir un nou fil, però trobe que este és millor, perque potser la cosa no interessa massa.

Resulta que la V30 no sempre ha tingut la configuració actual, als inicis els carrils centrals (els més prpers al riu) estàven invertits, estil Regne Unit, m'explique:

Enllaç "autovia" Benetúser-Massanassa:

Era un embolic de "cedas" y "stops", no carril a 80, ni a 120, una configuració molt estranya, que a estes hores no puc comprendre... això si, ara mateix tampoc entenc massa la separació actual, i molt menys que en 2005, 30 anys després d'acabar l'obra les entrade-eixides continúen igual.

A vore si algú ho recorda i explica alguna cosa més.

Aprofite per reclamar una altra vegada a les autoritats, que arreglen la merda de circumvalació que tenim, eliminen les entrades-eixides conjuntes i amplien els carrils. :(
See less See more
Que burrada de stops, aunque fuera hace años... Pero no se porque dices "estilo Reino Unido", los sentidos de la marcha están bien aunque estén ambos en el margen derecho ¿o es que estoy mirando mal? ¿donde está la desembocadura? :sly:
Lo de tener los dos sentidos en un lateral, ¿no puede ser porque la autovía por el otro margen se hizo mas tarde?
Vaya... Y parece que en los setenta el río bajaba tan seco como ahora... :lol:
skyworld said:
Que burrada de stops, aunque fuera hace años... Pero no se porque dices "estilo Reino Unido", los sentidos de la marcha están bien aunque estén ambos en el margen derecho ¿o es que estoy mirando mal? ¿donde está la desembocadura? :sly:
Lo de tener los dos sentidos en un lateral, ¿no puede ser porque la autovía por el otro margen se hizo mas tarde?
Em referia als carrils centrals només (els prpers al riu), si et fixes, la part nord va cap a l'est, la sud cap a l'oest... no se si m'explique.

Per cert, la foto es de l'any 80.
doncs no ho veig. Per les fletxes del sol, jo veig els següents sentits de la marxa i tots son "continentals", no "anglesos" :dunno:

See less See more
Slyworld tiene razón, yo también lo veo bien... :dunno:
sensenick catalanista traidor, no nos mientas más. fuera!!

:D
See less See more
perla... no necessitem spammers aquí, gràcies

:D
See less See more
CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS CARRILS CENTRALS, és a dir, ni laterals, ni aeris, ni res, CENTRALS, els que estàn al centre, ELS MÉS PROPERS AL RIU. El que indique en VERD!!! xDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja se que està el riu enmig, però no deixa de ser una configuració marciana per a una circumvalació:

See less See more
joer, nano, y como querías que viera ESO con la otra foto, cagontó :D
Ahora te entiendo, neng.... pero con la foto de ambos márgenes...

Por cierto, esta configuración original de dos sentidos como si fueran dos autovías separadas me hace "entender" la mediana divisoria actual. Cuando se inviertieron los sentidos y se dejó uno a cada lado, quizá se prefirió no hacer una autovía de 4 carriles, dejando esta "cosa" al estilo también de la la M-30 en la zona de la avenida de la Paz, donde de igual forma, si no te cambias de carriles en su momento, luego ya no puedes hasta que te has pasado la salida...

Aunque menudo trabajo remodelar toda las entradas/salidas. Con razón dejaron la chapuza que ha llegado hasta hoy...
Home, és que ja havia explica't que a l'altra banda la cosa era igual :p

En el SimHist es veu com alguns carrils en els enllaços es van desfer i cobrir amb gespa, van invertir uns dinerets, però poc més.
Me ha venido a la mente la avda Aragon en los años 80 :)
patapum said:
Me ha venido a la mente la avda Aragon en los años 80 :)
Sip, creo que este hilo se creó a partir de algún comentario que hicimos de aquellou :D
Por aquel entonces no habia by-pass y yo (en el coche de mi padre, obviamente) hacia ese recorrido muchos fines de semana.
skyworld said:
Sip, creo que este hilo se creó a partir de algún comentario que hicimos de aquellou :D
Por aquel entonces no habia by-pass y yo (en el coche de mi padre, obviamente) hacia ese recorrido muchos fines de semana.
cierto, jeje como pasan los temps.

PD. por cierto el Vega Lyra Constellation no tendra nada que ver con la ciudad que pisas, xdd...no viene a cuento pero es que caigo ahora.
patapum said:
PD. por cierto el Vega Lyra Constellation no tendra nada que ver con la ciudad que pisas, xdd...no viene a cuento pero es que caigo ahora.
No, que va, suelo hacer un salto interestelar cada cierto tiempo. Estoy preparando el siguiente, a Antares, quizás. O a Aldebarán si se me ocurre :D
skyworld said:
No, que va, suelo hacer un salto interestelar cada cierto tiempo. Estoy preparando el siguiente, a Antares, quizás. O a Aldebarán si se me ocurre :D
traete souvenirs en ese caso :D
No se si algú coneixia el disseny original del pont 9 d'octubre... si no, el vaig a desvelar.
Els primers dibuixos de Calatrava eren d'un pont del seu estil, però no deixava de ser un clàssic pont atirantant, amb màstil vertical. Desrpés posaré la foto.
por cierto este puente aun no esta acabado, la separacion que hay entre los puentes esta preparado para ponerel tablero para que circule el tranvia, la linea T6
141 - 160 of 20000 Posts
Status
Not open for further replies.