SkyscraperCity banner
1 - 20 of 155 Posts

·
In Urbanity I Trust
16,591 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Ha estat una bona trobada, encara que ha estat la meva primera trobada! Per fi coneixo la cara de molts foraires i m'he portat una alegria al conèixer el retorn d'un antic foraire. :D
Primer ens hem trobat tots a Sants, hem pogut ballar una Sardana!!! XD Des d'allà ens hem posat en marxa, després de la foto oficial feta per el Danzig, cap a Plaça Espanya, semblava que anavem per feina perquè crec que les càmares han estat guardades tota l'estona! Hem comprobat l'estat de les Arenas, l'Edifici de L'Once i hem agafat FGC fins a Magòria. Allà ens hem dirigit fins Plaça Cerdà, on hem tret per fi les càmeres!!! :D
Visita de rigor a les obres:

Barcelona, capital mundial de l'art

Erem una bona colla!

Després ens van posar camí cap a l'Hesperia

Passant aixó sí per GH2, admirar-ho i després admirar el skyline commie de Gornal desde la terrassa que ens ha descobert el danzig: Una mica abans ens havia abandonat entfe001.

Passada per l'edifici Copisa, amb discusió inclosa sobre les grues

Veïns torrecollons :D

I després a veure com avancen les obres de l'AVE:

I l'Hesperia!

Foraires al peu de l'Hesperia

Fins aquí la meva trobada, que havia de ser a les 16 a Vilanova. Espero que us ho hagueu passat molt bé per la tarda!!

·
Banned
1,799 Posts
Joer... jo creia que al final us veuria a Pl.Catalunya pero he arribat tardissim amb el bus (portavem retard) i finalment no us he vist... i mira que em feia il·lusió veure a molta gent, sobretot als mes mitics del forum i que encara no us conec (Urban, Booze, Sky, Shadow, etc etc etc).
En fi. Espero que a la propera pugui assistir. Com a minim sembla que ho heu passat molt bé! :D

·
ZERO
17,499 Posts
Booze said:
Notición: Hem pujat al Hilton Diagonal Mar gràcies al Bitxo!

Jo no portava càmara però espero que algun foraire la pugi! Si podeu passaula per correu a [email protected] i a [email protected]. Gràcies!

Mal parits :sleepy: ... i jo he marxat abans... Kina sort. Espero que hagueu disfrutat de les vistes :cheers:

A10

·
Registered
12,309 Posts
Resum de la trobada:

Ha estat la meva primera trobada. M'ha agradat moltíssim, els foraires tots m'heu caigut molt be :) El Vallesano m'ha impressionat pels seus coneixements, s'ho sap TOT molt més del que em pensava. Ara, l'Entfe001 no li queda enrera i també en sap un ou.

El pepinero urban també molt simpàtic i tot un professional de la fotografia! Els lleidatans han arribat sense problemes i han deixat el cotxe a Glòries. També he conegut el seim, El Javi, el Danzig (he descobert perquè es Hospimollet :D), l'annubix que s'ha escapat de la fira BIO, i per la tarda el Bitxo!

Des de que ens ha deixat l'urban, hem trobat el bitxo i hem anat a dinar a la vacapaca i després a l'avinguda tibidabo i hem pujat amb el tram. Ha estat una gran idea, tot i que el tram del tibidabo no està integrat ha estat molt bé!

Després hem tirat cap avall i hem anat de Pl. Catalunya a Glories i d'aqui al forum, on el bitxo ens ha tirat una foto des de la planta 10 del bloc de pisos de la seva amiga. Quan ha tornat, hem anat al parc del forum i deprés: Hem pujat al Hilton Diagonal Mar!!!!

Era a la planta 15 pq no es pot pujar més si no son habitacions. Ens ha guiat un botones (que el bitxo i jo creiem que entenia :D ) molt simpàtic. Les vistes eren increibles... ens hem fet una foto que espero algu pugi :)

Després hem visitat la piscina de l'hotel i el bar (amb cambrer francès inclòs :drool: ) Al sortir, hem enfilat amb el Tram cap a Glòries, on m'he despedit i he tornat a casa! Ara me n'adono que tinc la cara tota vermella del sol! :colgate:

·
pasaba por aquí...
4,313 Posts
itxlan7 said:
Queremos esas fotos ya!!!!! Cómo lo haces,Bitxo?? :cheers:

no sé cómo lo hace pero a mí y a Andrin nos subió a lo alto del hotel Arts, a ver un duplex de super lujo

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,370 Posts
Hola!
:hi:
Encantat de conéixer els nous foraires i de reveure antics amics.
:)
La "TBD" ha estat molt guai, amb noia guapa inclosa!
;)
Us vaig dir que us pujaria a un gratacels i he complert la meva paraula.
:wink2:
He fet 200 fotos, intentaré penjar alguna dilluns des de la feina, donat que continuo sense Internet a casa... :(
:cry:
Sou GENIALS!!
:grouphug:

@Cogombriaire:
A tu et pujaré a l'Hesperia Tower, que encara no hi he pujat! I al 2007, pujarem tots a l'Habitat Sky!!
:happy:

·
(ct)
1,383 Posts
M'hauria agradat molt anar a la vostra trobada, el bitxo m'ho va dir fa setmanes en el "warraputódromo", però no hi he pogut anar perque estic de feina fins al nas! A més, sóc una mica ignorant en temes d'arquitectura, no hauria pogut parlar gairebé res :|

(arf arf, ho sent molt pel meu català, és horrible, pero s'em fa molt dificil escriure'ho) Un saludo majos! :wave:

·
Moderator
28,448 Posts
Acabo d'arribar fa poc a casa! Només dir-vos que ha valgut molt la pena el viatge i que ha sigut tot un plaer conéixer foraires que encara no coneixia i retrobar-me amb els coneguts. :grouphug:

Us deixo algunes fotos que he fet i demà ja "pujaré" la resta:

Des de l'hotel Hilton, on hem pujat gràcies al mestre Bitxo :master:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,370 Posts
Sky said:
Acabo d'arribar fa poc a casa! Només dir-vos que ha valgut molt la pena el viatge i que ha sigut tot un plaer conéixer foraires que encara no coneixia i retrobar-me amb els coneguts. :grouphug:

Us deixo algunes fotos que he fet i demà ja "pujaré" la resta:

Des de l'hotel Hilton, on hem pujat gràcie al mestre Bitxo :master:

^^Fotos genials!!^^
:eek:kay:
En volem més!
:D

·
Fly By Wire
3,498 Posts
Hola, a mi m'era imposible anar-hi, per això no vaig dir res. Veig que ha estat força bé :)

Quina sort amb això de l'hotel!

Vox

1 - 20 of 155 Posts