ROESELARE : Woon-en winkelcomplex in de binnenstad
Artikel dateert al van een paar weken geleden.
Artikel dateert al van een paar weken geleden.

In Roeselare moet het opbrengen héRoeselaere moet zowat de lelijkste stad van het land zijn.
Ik hou er niet van. Eén en al beton, asfalt, winkels en auto's.
Ik zal met deze uitspraak misschien een hoop gedonder op mijn kop krijgen.
Het zij zo.
Ik heb het ook niet direct voor Roeselare, maar om de een of andere reden spreekt deze stad de mensen wel aan. Meer zelfs nog dan Kortrijk.Roeselaere moet zowat de lelijkste stad van het land zijn.
Ik hou er niet van. Eén en al beton, asfalt, winkels en auto's.
Ik zal met deze uitspraak misschien een hoop gedonder op mijn kop krijgen.
Het zij zo.
Het zal er wel niet vreemd aan zijn dat je zelf van Kortrijk bent zeker?Volgens mij is Roeselare gewoon de grootste boerenstad in België. Onbeleefde mensen, en als je Roeselare binnenrijdt stinkt uwen auto direct 'gelijk de pest'. Een enorm lelijke stad met industrie int centrum.
Ik ken genoeg mensen uit Roeselare en ben al vaak genoeg naar Roeselare geweest om dit te kunnen zeggen.Het zal er wel niet vreemd aan zijn dat je zelf van Kortrijk bent zeker?
Of ze slopen eerst een mooie oude brouwerij ...Ik begin behoorlijk te walgen van dat hele gedoe rond al die winkelcentra. Het is net alsof iedere stad er één moet hebben tegenwoordig. Ze palmen hele bouwblokken in en hebben vaak geen enkele architecturale waarde.