SkyscraperCity Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Your advertisement here?
9,071 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ook Delft komt een keertje aan de beurt. De foto's zijn in april gemaakt, dus geen brandende gebouwen, en heb me daarbij vooral gefocussed op de sfeer in het centrum waar al die buitenlandse toeristen zo graag van smullen. Vergeet vooral ook de pano op het einde niet :cheers:

[tip: F11!]

01. In de verte de Nieuwe Kerk waar vele oranjes begraven liggen...

02. Het is een drukke dag, er is overal volk te vinden.

03. Mooie rustige grachtjes

04.

05.Grachtenpano --->

06.

07.

08.

09. Ik kan de buitenlandse toeristen eigenlijk geen ongelijk geven, Delft is een prachtige stad...

10.

11. De Nieuwe Kerk in volle glorie

12. Markt, gezellig!

13.

14.

15 De Nieuwe Kerk is ook te beklimmen, mits je taille niet te breed is en je, als lange Nederlander zijn, een sterk hoofd hebt die tegen een stootje kan. Het uitzicht is in ieder geval mooi. Den Haag is goed te zien.

16. Beetje verder ingezoomd...

17. Het uitzicht op het centrum zelf is ook erg mooi, maar moeilijk om 1 foto vast te leggen. Ik heb er dus maar even een panorama van gemaakt, bijna 360 graden rond, dus vooral blijven scrollen!

Bedankt voor het kijken, en tot het volgende rondje!

·
Gouda's Glorie
11,799 Posts
Inderdaad een erg mooie stad. Mijn moeder is er geboren dus ik ben er al vaak geweest. Ik vind wel dat de stad er soms wat 'grauw' en onverzorgd uit ziet, maar dat is niet op de foto's terug te zien.

1 - 5 of 5 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.