Mooie foto's. NRW is ook geweldig om allerlei fotoseries te maken, vooral op industrieel gebied is het een walhalla. Het is naar mijn idee ook een regio die misschien wel ondergewaardeerd wordt.
Ha ha, nee, dan moet ik ook nog van alles over de cultuur vertellen en een plaatselijke handwerker laten zien.We hebben hier bij SSC dus klaarblijkelijk onze eigen Rail Away reporter.
Haha ik weet het wel zeker (voor Nederlanders dan hé), deze opmerking slaat dan ook de spijker op zijn kop, maar in Duitsland is NRW een groot begrip.Mooie foto's. NRW is ook geweldig om allerlei fotoseries te maken, vooral op industrieel gebied is het een walhalla. Het is naar mijn idee ook een regio die misschien wel ondergewaardeerd wordt.
Ja, gelukkig volgden er nog genoeg zomerse dagen.Lijkt me leuk zo'n rondje treinen met het zoontje. Al zou ik daar liever ietwat minder zomerse dagen voor uitkiezen.
We moesten van perron wisselen en zijn door de tunnel gegaan. Is mooi geworden. In de stationshal zelf zijn we niet geweest.Ben je beneden in het station van AC HBF geweest ?