SkyscraperCity Forum banner

Rondje Rotterdam

8086 Views 36 Replies 34 Participants Last post by  Ni3lS
Het was er weer een mooie dag voor. :cool:

01. Rotterdam Centraal

02. Rotta Nova / Markthal en omgeving

03. Statendam

04. Clusters :)

05. Schielandshuis eo.

06. Linea Nova

07.

08.

09. Wijnhaeve

10. Red Apple & friends

11.

12.

13. Scheepmakerstoren en nog net 100-hoog

14. Zalmhaven

15. Zuidkade

16. Inholland / Cité / UWV

17. Maastoren

18.

19.

20.

21. Pier & Queen

22. New Orleans

23.

24.

25. Lloydpier en ligplaats ss Rotterdam

26. Park

27. Erasmus MC

28. Calypso

29. Overschie en omstreken

30. A13

31.

32. Los handje?

33.

34.
See less See more
34
1 - 20 of 37 Posts
Dit is wel een héél mooi rondje Rotterdam, Jan. Hartelijk dank voor deze waardige afsluiting van dit weekend, van deze voorjaarsvakantie van mij. We zien nu allemaal hoe prachtig Rotterdam er in de lentezon bij ligt. Wow! Nog een keer terugkijken en dan verder dromen vannacht.

Tja, wat doe je op zo`n zondagmiddag? Pakt gewoon even het vliegtuig, mooi man! :)
See less See more
foto 4 naaaaaah :eek: goed bezig geweest vandaag klerks! :cheers:
Woooow deze serie is wel echt genieten!:banana:

#4 is inderdaad fantastisch!:)
Hier houden wij van. :cheer:
Idd, erg mooi. :eek:kay:
Zeer indrukwekkende foto's! :cheers:
Superserie :eek:kay:
Alleen jammer dat je niet wat meer in de omgeving van de stadiondriehoek hebt gefotografeerd ;)
Komt er trouwens ook een kalender van?!?
Was c'ker wel een kwestie van goed timen om alles een beetje sharp d'rop te krijgen?
Super rondje! Zulke series wil ik wel vaker zien! Zie je Rotterdam vanuit een heel andere hoek. Een hele mooie hoek ;) Ook leuk om te zien hoe de projecten er van bovenaf uitzien. The Red Apple is gewoon super dun!
Trots op ons stadje

Dat ik hier mag wonen:). Ik zou bijna niet meer op vakantie gaan:lol:.

En er komt nog meer bij !!!!:banana::cheers:

Jan, foto 4 is inderdaad super. Kan je die een keer in groot formaat posten:hi:

Erik
See less See more
Geweldige serie! Wat kost dat nou, zo'n rondvlucht?

En ik heb in eens heel erg de aandrang om Sim City te spelen, weet niet waarom..
great pictures Jan, but u missed something like Feyenord area and Cappele and that bridge, next time call me so I go on heli ride too
Erg mooi!

Hoeveel kost dat nou zo'n vlucht? Of heb je je eigen vliegtuig?
Wat doe je als iedereen al te voet of met de fiets gaat of met de auto overal bij langs gaat :D ... mooie serie hoor :)
Ik was er nog even een vergeten die best aardig is omdat die zo ongeveer heel Rotterdam samenvat in een beeld:

Q: wa kosta?
A: In Rotterdam organiseert Kroonduif als sinds jaar en dag rondvluchten. Ik had die van een half uur omdat je een keer of vier rond het centrum kunt, een kwartier is dan eigenlijk te kort. Volgens de site is dat €150, in het echt €165 (brandstoftoeslag!). Aangezien je met drie mensen kunt vliegen is dat dus €55 de man.

Q: prutserstand?
A: gelukkig is er Photoshop. :cool: Qua scherpte, diepte en kleur moet het een en ander gebeuren aan de bronbestanden, maar eerlijk gezegd maakt me dat wat resultaat betreft nooit zo heel veel uit. Aangezien zo'n ding nogal bibberend en stotterend door de lucht vloog en die pilote (jawel) nogal moeilijk deed over het raampje open viel het me eigenlijk nog wel mee met die allemanslens zonder IS.

Q: foto 4 op grootformaat?
A: was inderdaad een verassing dat het Wijnhaveneiland er zo spectaculair uit kwam vanuit deze hoek. Hier het originele formaat.
See less See more
1 - 20 of 37 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.