SkyscraperCity Forum banner

Rondje Wijnhaven Rotterdam

3143 Views 10 Replies 8 Participants Last post by  Apollyon
44
Nadat ik van het dak van De Hoge Wiek kwam, reed ik verder naar de Wijnhaven.

Alle foto's dus ook van 5 april 2006.

1. Waterstadtoren

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12 A.

12 B.

13.

14. Red Apple

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23. Willemswerf

24. De Maas. Irritant al die gebouwen met het woord maas erin. Ik noemde deze toren altijd de Maastoren, maar dat gaat nu niet meer. Ook Maasgebouw bestaat al en als je het gewoon De Maas noemt, denkt iedereen aan het water!

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31. Net of de ruiten eruit liggen!

32. Willemswerf

33.

34.

35.

36.

37. Waterstadtoren vanaf Hertekade.

38. Onder Willemswerf

39. Red Apple

40. Onder Willemswerf

En toen eindigde deze serie plots. :runaway:
Ik ben vanaf Doelwater wel weer verder gegaan. die foto's volgen nog.

7 April was ik op weg naar de Coopvaert en toen heb ik nog wat foto's gemaakt, die zeker nog bij deze serie horen.

41. Regentessebrug (ook wel de Vierleeuwenbrug genoemd)

42.

43.
See less See more
1 - 11 of 11 Posts
't Is misschien saai om te zeggen, maar dit zijn ook weer mooie plaatjes! Ik vind sommige series wel erg groot, het duurt dan heel lang voordat alle foto's geladen zijn. Ik zou de 20 mooiste selecteren en die posten. De foto's van Red Apple zou je dan bijv. in de update-thread kunnen zetten, daar lijken ze mij relevanter.
^^ 't is iig nooit saai om te horen ;)

Ik zat idd ook ff te twijfelen of ik de foto's van Red Apple in de update thread zou plaatsen, maar omdat het er nogal veel waren en ook van alleen het zand, wist ik het niet zeker.

Ik had trouwens ook mn Coopvaert interieurfoto's verkeerd geplaatst. Kon ze ineens niet meer vinden en bleek dat ze bij de 7 april euromastborrel stonden. FF wennen allemaal :)
Mijn god, je hebt nog meer vrije tijd dan ik!
Leuk hoor. :)
^^ ja, heerlijk :), nog tot volgende maand en dan krijg ik het weer druk, dus zal ik weer weinig tijd overhouden om erop uit te trekken :( .

Maar dan heb ik wel gelukkig nog vele series geschoten om te kunnen bewerken, die ik later op m'n site ga plaatsen.

Tot die tijd nog hopen op veel mooie, zonnige dagen.
Mooie serie.
Wel vraag ik me af of je lens niet vies is...
Erg mooie foto's, sommige hebben wel een wazige en/of blauwe gloed... Misschien iets met de lens?
Welke foto's zijn dat dan? Zou Wicher dat ook bedoelen?

Deze foto's zijn op dezelfde dag gemaakt als de twee series hiervoor. Was het daar ook zo of niet?
1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.