SkyscraperCity banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Needs more Tokyo!
1,159 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hoewel het weer niet meezat, toch nog maar eventjes een rondje Rotterdam gemaakt. Enjoy!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Jammer dat 't weer een beetje tegenzat, maar er zitten toch wel leuke platen bij.

Maar azzik naar foto5 kijk, krijg ik toch wel gemengde gevoelens. Ze hadden van dat blok er 3 x 3 moeten hebben staan en dan ergens op Zuid ofzo. Wat een prachtding is het toch!

·
Kees
3,292 Posts
Het leuke aan deze serie is dat Rotterdam eens uit een andere hoek gefotografeert is. Mooie platen hoor!

·
Registered
373 Posts
Dat "Potloodgebouw" is een ook van de symbolen van Rotterdam, maar ik vind het maar een goedkoop lelijk gedrocht. Mooie platen verder.

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Die Noordmolenwerf wordt echt een stuk lelijker. Jammer...

·
Needs more Tokyo!
1,159 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Ik vind de Blaaktoren zelf eigenlijk wel een grappig ding!

En die Noordmolenwerf... Mja, ik ben het eens met carfentanyl... Nou niet echt een gebouw waarover je als toerist in Rotterdam naar huis zou schrijven :p

·
Zitterd veur ummer
2,094 Posts
Ziiten een aantal mooie foto s tussen. Zoals Keezy ook al zei is het eens leuk om R dam vanaf een andere kant te zien. Ben je toevallig ook in de Hoogstraat geweest?, wat me opviel was dat deze straat een vervallen indruk op me maakte met zn oude portiekflatjes en winkeltjes. Nu ben ik wel al sinds 2001 niet meer in Rdam geweest, maar weet iemand ofer plannen zijn voor deze straat?

34,880 Posts
Wat een koleren weer zeg, ben ik ff blij dat ik hier zit. :)

Je bent de krottenwijken ingeweest zie ik. (foto 4 en 5) ;)

Kom je nog naar NYC?

btw, dat potloot dinges geval mogen ze ook wel eens een moderne nieuwe gevel geven. Dat goedkope beton ziet er niet meer uit, om het nog niet te hebben over de vormpjes die altijd al afschuwelijk waren.

1 - 18 of 18 Posts