SkyscraperCity Forum banner

Rotterdam 7 april

6499 Views 20 Replies 18 Participants Last post by  Liwwadden
Afgelopen vrijdag wezen borrelen in de Euromast, ervoor en erna heb ik wat foto's geschoten die hier te vinden zijn. Ik hoop dat het wat is, maar volgens mij zitten er wel een paar leuke tussen. Veel plezier ermee!

01. Aankomst op station

02. Amst... euh Rotterdam!

03.

04. Floddermobiel

05. Miezerweer

06. Stationsgebied

07. Overkill aan kunst hier!

08.

09.

10.

11. De 5 keutels

12.

13.

14.

15.

16. WTC

17.

18.

19. Lekker stedelijk bij het Atlantic House

20. Haventje

21. Lost Johnny

22.

23. Over op de nachtfoto's. Deze kennen jullie wel inmiddels...

24. Deze ook

25. Deze misschien ook nog

26. Euromast

27. Deze is nieuw voor mij

28. Deze ook

29. En deze

30. En dat is de laatste.

Reacties en feedback zijn zoals altijd gewenst!
See less See more
30
1 - 20 of 21 Posts
Super mooie foto's. Je hebt ook een hele mooie route genomen, zo over de Mauritsweg/Westersingel. En natuurlijk de mooie Veerhaven. Foto nr 17 kan ik ff niet plaatsen.

Er zitten een hoop favo's bij. Klasse!
^^

nummer 17 is het westelijk handelsterrein natuurlijk

Mooie foto's trouwens! Echt een route die veel andere mensen nog wel eens willen missen en daardoor Rotterdam eigenlijk niet goed kennen..
^^ bedankt, dat wist ik helemaal niet. daar ga ik snel een keer langs dan. Ziet er ook flink groot uit nog. Gek dat ik dat helemaal niet wist, is me nog nooit opgevallen!
Mooie serie!! Zeker vanaf nr. 14 waan ik me bijna thuis.... op m'n werk :)

Stomme vraag misschien: hoe gaat dat in z'n werk om een bepaalde kleur te accentueren in een verder zwart/witte foto? Zeker een photoshop geintje???? Zie dat wel vaker langskomen en vind dat erg apart!!!
Ik denk dat de meesten dat inderdaad doen met een 'photoshop geintje' maar mijn camera heeft dus de optie om het accent te liggen op één bepaalde kleur. Op de kleur richten, vastleggen en dan de hele foto maken. Je ziet op foto nummer 4 dat het groene van het gras een heel klein beetje erdoor komt. Heb nog geprobeerd om het na te bewerken, maar dat is niet meer gelukt.
See less See more
Aangename en originele reeks! De beelden vullen de 'standaardfoto's' goed aan..
Ja leuke serie. Ik heb aan jullie gedacht tijdens de borrel toen ik over de Champs Elysee reed om 11 uur 's avonds. :)
Leuke platen van Rotterdam!:)

Foto 1 is ook uit een originele hoek genomen. Je zou bijna denken dat de entree van Rotterdam CS een historisch erfgoed is, zoals je het ziet op de foto:D (toch knap gedaan)
Mooi rondje. Favo's: #2, 8, 14 en 15.

Jij gaat toch niet beginnen met fototrucs (#12, 18)?

En voortaan de flits uitzetten bij nachtfoto's.
Heb nergens flitsers gebruikt. Sommige foto's heb ik wat meer brightness toegepast, en bij andere foto's komt het licht van de straatverlichting.
super mooie foto's :)
Mooie serie Bob, de laatste vind ik het mooist :)
Leuke serie met veel onbekende gezichten van Rotterdam. Bij alle nachtfoto's (op de eerste na) lijkt er een grijze waas over de foto's te zitten, of ligt dat aan mijn scherm? :?
En ik dacht al, waar blijven die foto's nou ;)
17 is voor mij ook nieuw. Als ik weer in de buurt ben ga ik daar ook eens rond kijken. :)
Hé! Niet zo bescheiden! Hartstikke mooie foto's, ook van delen van Rotterdam die je bijna als Hollandsch knusch zou kunnen omschrijven.
mooie serie, vooral 28! dat haventje is overigens de veerhaven.
Erg mooie serie, alleen jammer dat die nachtfoto's wat licht overkomen. Je laat zien dat Rotterdam naast alleen hoogbouw meer te bieden heeft. foto 2,15, 20en 27 zijn daar erg mooie voorbeelden van.
1 - 20 of 21 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.