Afgelopen vrijdag wezen borrelen in de Euromast, ervoor en erna heb ik wat foto's geschoten die hier te vinden zijn. Ik hoop dat het wat is, maar volgens mij zitten er wel een paar leuke tussen. Veel plezier ermee!
01. Aankomst op station
02. Amst... euh Rotterdam!
03.
04. Floddermobiel
05. Miezerweer
06. Stationsgebied
07. Overkill aan kunst hier!
08.
09.
10.
11. De 5 keutels
12.
13.
14.
15.
16. WTC
17.
18.
19. Lekker stedelijk bij het Atlantic House
20. Haventje
21. Lost Johnny
22.
23. Over op de nachtfoto's. Deze kennen jullie wel inmiddels...
Super mooie foto's. Je hebt ook een hele mooie route genomen, zo over de Mauritsweg/Westersingel. En natuurlijk de mooie Veerhaven. Foto nr 17 kan ik ff niet plaatsen.
^^ bedankt, dat wist ik helemaal niet. daar ga ik snel een keer langs dan. Ziet er ook flink groot uit nog. Gek dat ik dat helemaal niet wist, is me nog nooit opgevallen!
Mooie serie!! Zeker vanaf nr. 14 waan ik me bijna thuis.... op m'n werk
Stomme vraag misschien: hoe gaat dat in z'n werk om een bepaalde kleur te accentueren in een verder zwart/witte foto? Zeker een photoshop geintje???? Zie dat wel vaker langskomen en vind dat erg apart!!!
Ik denk dat de meesten dat inderdaad doen met een 'photoshop geintje' maar mijn camera heeft dus de optie om het accent te liggen op één bepaalde kleur. Op de kleur richten, vastleggen en dan de hele foto maken. Je ziet op foto nummer 4 dat het groene van het gras een heel klein beetje erdoor komt. Heb nog geprobeerd om het na te bewerken, maar dat is niet meer gelukt.
Foto 1 is ook uit een originele hoek genomen. Je zou bijna denken dat de entree van Rotterdam CS een historisch erfgoed is, zoals je het ziet op de foto (toch knap gedaan)
Leuke serie met veel onbekende gezichten van Rotterdam. Bij alle nachtfoto's (op de eerste na) lijkt er een grijze waas over de foto's te zitten, of ligt dat aan mijn scherm? :?
Erg mooie serie, alleen jammer dat die nachtfoto's wat licht overkomen. Je laat zien dat Rotterdam naast alleen hoogbouw meer te bieden heeft. foto 2,15, 20en 27 zijn daar erg mooie voorbeelden van.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!