SkyscraperCity banner

401 - 420 of 1138 Posts

·
Registered
1,084 Posts
Was het niet de ontwikkelaar van de Baantower die zij dat hij hoger wilt dan 150 meter als de gemeente dat toelaat?

Klinkt mij als muziek in de oren. Je mag toch sowieso 10% afwijken van het bestemmingsplan (dus die 165mtr kunnen al aantikken).

Wat is je bron dat de ontwikkelaar dit graag wil? Beetje stil rondom dit project.

·
Registered
240 Posts
Zijn de messingkleurige kozijnen en liftopbouw ingeruild voor grijze exemplaren? Dat zou ik erg jammer vinden. Juist die messingkleurige accenten gaven dit gebouw net iets extra's herkenbaars. Helemaal zwart en grijs vind ik te somber en saai.
Gelukkig niet dus, prachttoren waar hopelijk nog 10 tot 20 metertjes bij komen. :cheers:

34,705 Posts
^^

Smaken verschillen. Ik zie een natuurstenen toren met uitmuntend uitgewerkte details. Een toren met klasse en internationale uitstraling. Ik zie puur vakmanschap in de gevel. Als ze dat ook zo gebouwd krijgen wordt dit naar mijn mening echt een parel van een toren. Maar jij mag het lelijk vinden natuurlijk. Je houdt gewoon niet van zwart met goud?

34,705 Posts
Ja zwart met goud is niet per definitie kitsch of ghetto. Ligt er maar net aan hoe je het toepast. Goud is ook niet mijn ding, maar ik vind het er op deze renderings heel chique uit zien.

·
Registered
33,697 Posts
^^ Ja, daar ligt echt nog een flinke uitdaging. Het zou mooi zijn als dat echt zou gaan lukken.

401 - 420 of 1138 Posts