11,870 Posts
Graag! TOREN is altijd beter dan tower
het is hier Nederland en daar mogen we, af en toe, best trots op zijn.
het is hier Nederland en daar mogen we, af en toe, best trots op zijn.
Zou super zijn als dit mooie project, ook gelet op de omvang, binnen een jaar na openbaring aanvangt met de bouw. Make it happen.^^Verwachte bouw dit jaar nog![]()
Vanwaar dan de verkeerde naam in de renders?Omwille van, jawel, de nomenclatuur ben ik bij de bron nagegaan wat de correcte namen zijn van die torens aan de baan omdat op internet de toevoegingen 'toren' en 'tower' en het gebruik van spaties verschillend worden gebruikt. Het moet zijn: 'Baan Tower' en 'Cooltower'. In het Engels is het gebruikelijk om namen en woorden met een zelfstandige betekenis los van elkaar te schrijven ook al betreft het één zaak, dus 'Baan Tower' is wat dat aangaat correct. Van 'Cooltower' zou ik 'Cooltoren' hebben gemaakt om de aandacht wat meer af te leiden van de Engelse betekenis van het woord 'cool'.
Bedoelde u: buitenwijkOp-Stad
Maakt mij ook niet uit al noemen ze hem Klotetoren het gaat om de toren die gebouwd wordt hoe meer hoe beter.:lol:Hé, nog een pagina vol geneuzel over onbelangrijke naamgevingenhno:...
Wel letten op het gebruik van de tussen-n dan!Maakt mij ook niet uit al noemen ze hem Klotetoren
Jij hebt trouwens de mooiste gebruikersnaam van het hele forum.Ze hadden dat ding ook gewoon Baanflat kunnen noemen. ;-)
Nou die van jou is ook niet kinderachtigJij hebt trouwens de mooiste gebruikersnaam van het hele forum.
toffe naam idd ! als ik die naam flatneuroot zie moet ik altijd gelijk aan george costanza van seinfeld denken. zon heerlijk vermakelijke neuroot.Jij hebt trouwens de mooiste gebruikersnaam van het hele forum.