12,543 Posts
^^ Als die er zijn dan staan ze hier dus als je niks leest dan zijn er geen updates. Tenzij je zelf eentje spot en met ons wil delen 
Aan de hand van deze foto in het draadje over het postkantoor, vind ik hem toch een stuk beter uit de verf komen als hij een meter of 20 hoger zou zijn. Nu lijkt het net de dikke en de dunne. Maar als hij hoger zou zijn onderscheid hij zich meer.
Was het niet de ontwikkelaar van de Baantower die zij dat hij hoger wilt dan 150 meter als de gemeente dat toelaat?
Nee, dat was Ultee van de Cooltower.Was het niet de ontwikkelaar van de Baantower die zij dat hij hoger wilt dan 150 meter als de gemeente dat toelaat?
Gelukkig niet dus, prachttoren waar hopelijk nog 10 tot 20 metertjes bij komen. :cheers:Zijn de messingkleurige kozijnen en liftopbouw ingeruild voor grijze exemplaren? Dat zou ik erg jammer vinden. Juist die messingkleurige accenten gaven dit gebouw net iets extra's herkenbaars. Helemaal zwart en grijs vind ik te somber en saai.
Ik heb toch ogen? Jij niet?Hoe weet je welk materiaal gebruikt wordt, dat lees ik niet op de site? Ik vind het prachtig en het is een soort toren dat in New York gebouwd wordt, weliswaar een metertje of 150 lager maar enfin.
Zwart met goud combi, wordt gezien als cliche ghetto.^^
Smaken verschillen. Maar jij mag het lelijk vinden natuurlijk. Je houdt gewoon niet van zwart met goud?