12,435 Posts
Haal je alleen met een echt luxe toren lijkt me waar alle appartementen voor 4 ton of meer verkocht gaan worden.
Beetje in 2012 blijven hangen Erwin?^^ In Amsterdam waarschijnlijk wel, hier is het echt nog een uitdaging om zoiets te realiseren.
Dit is wel minder goed nieuws zeg. Heeft er iemand meer informatie over?^^ Zeer zeker niet Tim. Je weet toch dat ik juist op de lange termijn vooruitdenk betreffende de toekomst en mogelijkheden van deze stad en de omliggende regio?
Maar ik hoor 'via-via' dat men momenteel in het ontwikkelproces flink wat moeite heeft om de nagestreefde kwaliteit, en de daarbij behorende kosten, vast te houden. Dat is echt een uitdaging. Maar nogmaals, ik hoop van harte dat ze er uit gaan komen. Vijf jaar geleden o.i.d. had men voor Rotterdam een dergelijk project waarschijnlijk niet eens overwogen, een bewijs van dat 'we' met grote sprongen vooruitgaan hier.![]()
Heb je de hoogbouwvisie wel eens gelezen?Of zouden ze bij de Baantoren ook alweer last krijgen van het sunspotbeleid? Met zulke vierkantemeterprijzen zou die kwaliteit geen probleem moeten zijn.
Een nog duurdere oplossing dus:nuts:^^ Vanwege het kleine kavel doen ze wellicht zoiets?
http://www.vdlsteelweldparkeersystemen.nl/?page/3257502/Witte+Keizer+Rotterdam.aspx
Ja, en dan zie je dat zie hier last hebben van plekken met:Heb je de hoogbouwvisie wel eens gelezen?
Daar kun je vanaf blz 29 precies zien waar de sunspots zijn.
Gelukkig, volgens het artikel is de Baan Toren al in aanbouw en wordt ie gewoon volgend jaar al opgeleverd...