4,024 Posts
Zou je ook het linkje kunnen opnemen?
Zou je ook het linkje kunnen opnemen?
De lange luifel aan de achterzijde, bij de hoofdingang, ging als eerste tegen de vlakte, had je gelijk meer ruimte om puincontainers te plaatsen en om te manoeuvreren.Klopt. Het is met name schoonsloop eerst. Zal mogelijk ook nog wel wat asbest in zitten.
Ik ben benieuwd naar de plannen hoe ze deze toren gaan bouwen.Je moet eerst slopen en mogelijk NUTS leidingen omleggen.En de huidige keet van BN is toch ook een deel van de Baantoren?Bij de Cooltower moest er een damwand omheen ,bij de Baan niet?Wie weet meer?2. Baan Tower
Harold: Baan Tower komt met 150 meter hoogte naast drie andere nieuwe gebouwen, DWNTWN, Cool
Tower en Maasbode. Waar staan jullie momenteel?
Nanne: De bouwvergunning ligt nu ter inzage en volgende week is deze onherroepelijk. Als het goed is, kunnen we dan starten.
Harold: Wanneer kunnen Rotterdammers iets zien van Baan?
Nanne: Het heien begint eerste helft 2021 en daarbij houden we veel rekening met de omgeving, net als bij de Zalmhaventoren waar de bewoners weinig overlast ervaren.
Bron: InRotterdam
ja dat zeker,maar ik geloof er even niet inEr staat ook 'heien' maar dat lijkt me niet aannemelijk? Wordt er niet net als bij de Cooltower geboord?
Damwanden... Goed punt, daar had ik niet aan gedacht.Ik ben benieuwd naar de plannen hoe ze deze toren gaan bouwen.Je moet eerst slopen en mogelijk NUTS leidingen omleggen.En de huidige keet van BN is toch ook een deel van de Baantoren?Bij de Cooltower moest er een damwand omheen ,bij de Baan niet?Wie weet meer?
Gewoon eens aan het werk!
😂😂😂Gewoon eens aan het werk!![]()