SkyscraperCity Forum banner
2161 - 2180 of 2700 Posts

·
Joao
1,554 Posts
haha dat van mijn naam is ook weer lekker origineel!! Het is ooit niet bepaald bedoeld met die reden om mijn naam hier zo te doen. Ik heb dit account ooit aangemaakt in een dronken bui, anyway, ik vind het gewoon een beetje kinderachtig en het verbaast me echt hoeveel mensen hier een stijve lijken te krijgen van de manier waarop een kraanmachinist hophop tweet.
Zegt meer over jouw reactie dan zijn enthousiasme. Kolere, je kunt ook overal tegen zijn zeg. Je 'naam' doe je totaal geen eer aan.

·
Registered
776 Posts
ik vind het gewoon een beetje kinderachtig en het verbaast me echt hoeveel mensen hier een stijve lijken te krijgen van de manier waarop een kraanmachinist hophop tweet.
Ik denk dat mensen hier zijn tweets waarderen omdat de man de moeite neemt tijdens zijn werk mooie foto-updates te plaatsen. Wat de man verder allemaal typt, zullen forumleden verder niet zo boeiend vinden denk ik. Je kan ook zeiken puur om het zeiken.

·
Registered
32 Posts
Over een week of 3-4 haalt hij (op ruwbouwniveau) de Cooltoren in. Daar wordt volgende week waarschijnlijk de 23e verdieping gestort (tempo 2 is daar weken per verdieping).
Maar bij de Cooltoren zijn er wel 4 lagen gevel af, hier nog niets geloof ik.
Voor wanneer staat hier de oplevering gepland?
De oplevering staat ook eind 2022 gepland. Net zoals bij de Cooltoren.
Er zit zeker snelheid met de verdieping en zal cooltoren inhalen maar kennelijk moet er daarna nog van alles gebeuren.

2161 - 2180 of 2700 Posts