Skyscraper City Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 537 Posts

·
Registered
51 Posts
lol

·
Registered
370 Posts
Ik blijf het een lelijk ding vinden en totaal niet in het stadsbeeld passen. Een moskee vind ik best, maar maak er dan iets moderns van.

·
Skyscraperfan
1,251 Posts
GEREED (VERWACHT): medio 21e eeuw

Ze zijn al 4 jaar bezig, en dit gaat nog lang duren!

·
Eilander
1,040 Posts
Er stonden gisteren iig Duitse aannemersbusjes en de buitendeuren stonden open, dus blijkbaar zijn ze toch met een paar Polen binnen bezig...

·
Walk your talk
849 Posts
Gsiteren langs gelopen: Wat hangt er voor 'apart' doek langs de beijerlandselaan!?
' Rotterdam keep faith 2065 '

34,923 Posts
Ik reed gisteren op de Laan op Zuid, en door die kraaiennesten bovenin de minaretten hebben ze van een afstand wel heel veel weg van de lichtmasten van de Kuip, ik denk dat ze het erom doen, het is een schande! ;)

·
Bas
14,532 Posts
Volgens mij heeft een Gemeente Rotterdam weinig juridische instrumenten om handen als het gaat om invloed uit te oefenen op het bouwtempo. In sommige andere steden kun je namelijk ook jaren tegen een bouwval aankijken zonder dat de overheden er iets aan kunnen doen. Er zitten altijd hiaten en gaten in de wetgeving, bovendien zijn kerkgebouwen altijd gevrijwaard van onroerend zaak belasting.

Deze bouwval kan er dus jaren staan. Berucht is het geval van die huizen-timmeraar in Steenwijk-Noord, die man klust al tien jaar aan zijn ecohuis zonder dat het ook maar enigszins opschiet. Omwonenden zijn al vertrokken, die wilden niet jaren tegen een bouwval aankijken. Ik ben er zelf vorig jaar wezen kijken, en Ramses heeft er ook nog eens een plaatje van gemaakt, denk ik. Televisieploegen besteedden er ook al aandacht aan. Hoe is in Godsnaam zoiets mogelijk in Nederland? Binnenkort dus in theater Rotterdam ...:lol:

·
Bas
14,532 Posts
Gelukkig. Het wordt dus niet zo`n debâcle als met de Westermoskee in 020. Bedankt voor de info, Tim, ik heb er ook niet dagelijks zicht op.

1 - 20 of 537 Posts
Status
Not open for further replies.