SkyscraperCity banner

9501 - 9520 of 9883 Posts
175 Posts
Dus als je maar ronde balkons op een gebouw plakt maken de kleur, materialen, indeling, prijs/kwaliteit en de top van het gebouw verder niet meer uit?

Ik hoop dat je smaak qua vrouwen beter is, grote ronde balkons is wel leuk maar zeker niet alles :)
Hallo Poe-hee, wat is er mis met de prijs/kwaliteit van dit gebouw? En of er iets mis is met mijn smaak qua vrouwen zal ik eens aan mijn vriend vragen.

·
Registered
1,839 Posts
Wat een gelul. Als je dus niet mee jankt met de meute heb je een slechte smaak......:bash:
Sommige mensen hebben de neiging om als iedereen iets vindt dan juist het tegenovergestelde te vinden.
Als duidelijk te zien is dat er bezuinigd is op materiaal, platen worden gemonteerd waar ook ramen hadden gekund, palen op rare plekken in de woning en op het balkon, de top van het gebouw onafgewerkt blijft en ook nog eens voor een deprimerende kleur gekozen wordt, dan kun je niet met droge ogen zeggen dat je smaak hebt.
"De Rotterdam" vind ik ook niet heel mooi, maar daarbij snap ik bijv nog wel dat mensen het een mooi/tof gebouw kunnen vinden.

Hallo Poe-hee, wat is er mis met de prijs/kwaliteit van dit gebouw? En of er iets mis is met mijn smaak qua vrouwen zal ik eens aan mijn vriend vragen.
Er wordt een hoge prijs gevraagd voor een slecht product.
Er is niet over nagedacht, het is afgeraffeld, zo goedkoop mogelijk gebouwd en geeft ook nog eens een treurig beeld door het regenwolk grijs dat gebruikt is.

Als je niet op vrouwen valt hoef je het ook niet aan je vriend te vragen hoor ;) Dat was een gokje.

175 Posts
Sommige mensen hebben de neiging om als iedereen iets vindt dan juist het tegenovergestelde te vinden.
Als duidelijk te zien is dat er bezuinigd is op materiaal, platen worden gemonteerd waar ook ramen hadden gekund, palen op rare plekken in de woning en op het balkon, de top van het gebouw onafgewerkt blijft en ook nog eens voor een deprimerende kleur gekozen wordt, dan kun je niet met droge ogen zeggen dat je smaak hebt.
"De Rotterdam" vind ik ook niet heel mooi, maar daarbij snap ik bijv nog wel dat mensen het een mooi/tof gebouw kunnen vinden.

Er wordt een hoge prijs gevraagd voor een slecht product.
Er is niet over nagedacht, het is afgeraffeld, zo goedkoop mogelijk gebouwd en geeft ook nog eens een treurig beeld door het regenwolk grijs dat gebruikt is.

Als je niet op vrouwen valt hoef je het ook niet aan je vriend te vragen hoor ;) Dat was een gokje.
Hallo Poe-hee, ik vind het geen slecht project. Het is een transformatie van een erg lelijk gebouw dat grauw en donker was (lelijk bruin) en nu is het een gebouw dat luchtig en licht is met eigenlijk geeneens zulke slechte woningen als ik de website zo bekijk. Ja op een paar plaatsen staan die palen in de weg en had Rem die misschien moeten verplaatsen maar over het algemeen zijn het zeer bruikbaar. Veel glas, grote balkons waar je op kan eten met meerdere mensen, stoeren betonnen gevels in het huis. Ik zie mezelf en mijn vriend (maar mag ook een vriendin zijn hoor want is discrimineer niet ;)

·
Registered
202 Posts
Ik liep gisteren bij de Koopgoot langs een gids met een groep middelbare mannen en vrouwen die naar de bouwplaats keken en je zag gewoon het afgrijzen in hun gezichten. Ook de quotes "nou inderdaad, niet heel erg mooi" en "wordt er nou een etage op gebouwd?" ving ik op. En die gids zag je zo lekker genietend lachen. Ik vond het een mooi tafereel.

·
Registered
81 Posts
Een juweeltje is het duidelijk niet, maar ergens pakt hij mij wel. Komt met name door de ronde vormen. Daar ben ik een groot liefhebber van.

En het doet mij denken aan mijn Bulldog......mooi van lelijkheid.

·
Registered
1,839 Posts
^^
Ronde vormen vind ik altijd positief, maar camoufleren de ellende hier maar een klein beetje.
Op die foto van Momo hieronder is het net trespa heaven dat op de lijst staat op gesloopt te worden.
Een warmere kleur en sierlijke balkons van donker staal en glas hadden het uiterlijk al zo verbeterd.

·
Registered
88 Posts
Wat zal ik blij zijn als het project Forum gereed is: een forum is natuurlijk bedoeld om meningen te delen, maar het eindeloos, oeverloos herhalen van het vermeende eigen gelijk, wat ben ik er klaar mee! Zeker als dit te vaak niveauloos gebeurt. Mening geven is prima, maar het bashen kent hier vaak geen ondergrens helaas.

·
Martijn1
3,547 Posts
Blijkbaar mogen mensen wel eindeloos en oeverloos ouwehoeren en gal spuwen, maar is de vrijheid van meningsuiting beperkt voor diegenen die vriendelijk vragen of dat een keer klaar mag zijn, gezien de eindeloosheid...?

·
Registered
1,839 Posts
^^
Dat mensen eindeloos klagen over het eindeloos klagen is juist grappig omdat ze dus zelf precies hetzelfde doen.
Van mij mogen ze hoor, waar haal je uit dat die mensen beperkte vrijheid van meningsuiting hebben?

·
Registered
88 Posts
Essentie van opmerking is toch duidelijk? Jammer dat je wel begrijpt dat mijn opmerkingen niet deugen en louter herhaling zijn, maar jij moet kunnen blijven herhalen. Iets met splinter en balk in eigen oog. Zou fijn zijn als je iets toevoegde. Dan zou ik het of begrijpen en accepteren of eenvoudigweg negeren.

·
Registered
1,839 Posts
Essentie van opmerking is toch duidelijk? Jammer dat je wel begrijpt dat mijn opmerkingen niet deugen en louter herhaling zijn, maar jij moet kunnen blijven herhalen. Iets met splinter en balk in eigen oog. Zou fijn zijn als je iets toevoegde. Dan zou ik het of begrijpen en accepteren of eenvoudigweg negeren.
Nogmaals, ik heb geen problemen met je eindeloze geherhaal.
Wat wil je dat ik toevoeg?

9501 - 9520 of 9883 Posts