Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 156 Posts

·
Registered User
444 Posts
Gelukkig maar, toch nog een tweede thread voor deze wordt opgeleverd ;)
Nu ik de impressie nog eens een keer goed bekijk is hierop ook te zien dat ze de gevelbekleding van het bestaande deel laten zitten!

·
tunelion
3,116 Posts
ja idd anders dan de impressie. nu nog hopen dat ze toch iets aan die oude platen en dat groene bovenin het oude deel gaan doen. reed er net langs en t ziet er niet uit. zie ik het ook goed op de impressie dat de ingang wordt verplaatst? daar lijkt het tenminste wel op met een luifel rechts in de hoek op de bg en golden tulip neon verlichting er bovenop.

·
Registered
343 Posts
blijf het werken met die hoogwerker zeer fascinerend vinden, zo'n bak zo hoog aan zo'n smalle arm, niets voor mij...

·
Registered
542 Posts
Mooie foto's Jan! Vooral het zoekplaatje is een schitterende foto!
Laat mooi zien hoe divers Rotterdam kan zijn, en ook hoe stedelijk deze stad is!

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Dat zoekplaatje ziet er erg dicht uit!

Toch een mooi torentje vind ik dit... hoewel niet erg groot mag hij er wezen!

·
Bas
14,534 Posts
Leuke afwisselende foto`s. En zoekplaatje laat zien, dat afval op ouderwetse wijze wordt ingezameld daar op de West Zeedijk. Dat je met een lens een heel erg stedelijk effect kunt bewerkstelligen.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ja, mooi. Of ik het, net als Tim, al meteen de mooiste midrise van de stad vind weet ik niet, zal eerst de afwerking afwachten. Het ziet er in ieder geval al geslaagd uit!

1 - 20 of 156 Posts