SkyscraperCity banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 500 Posts

·
The only way is up
86,576 Posts
Discussion Starter · #2 ·
HOOGTE: 158,34m (functional height)
VERDIEPINGEN: ca. 45
GEREED: 2010

ARCHITECT
OFFICIELE WEBSITE
DATABASE

DE ARCHITECT:

FOTO: Marin

DE LOKATIE:

FOTO: hoogbouw010 (sept 2007)

IMPRESSIES:

(met dank aan Marin)

Laatste update:

5 juni.

Die de uitsparing in de rechtermuur, zou daar de hellingbaan naar beneden komen?

In het midden van de put is er ook afgegraven en wordt er ook aan de fundering gewerkt.

De kern

·
Niks mooier dan de bouw
495 Posts
^^

het lijkt me enigzins duidelijk waar de hellingbaan van de parkeer garage komt.

take it easy take a sisi ;):cheers:

·
build the highest
371 Posts
idd ja, je ziet duidelijk een bocht naar links (bekisting)

wordt dit gebouw straks ook grotendeels door middel van prefab gebouwd?

·
Moderator
47,109 Posts
Nog een paar meer van vandaag, met de camera boven mijn hoofd dus niet altijd even recht.

·
der Niederländer
5,190 Posts
Als de helingbaan van deze garage aan de kant van de P-garage van Montevideo ligt, hoe kunnen de twee garages dan ooit gekoppeld worden (wat volgens mij toch de bedoeling was)?

·
Registered
923 Posts
Daar heb ik nog niks vangehoord, maar goed, de helling baan neemt natuurlijk niet dat hele breedte in, dus kan het best nog wel gekoppeld worden als dat de bedoeling is.

·
Registered
34,646 Posts
Volgens mij wordt de Montevideo garage niet verbonden met die van New Orleans. Ik dacht dat het met elkaar verbinden van de parkeergarages geldt vanaf New Orleans, Pier 3, Havanna en dan de Rijnhavengarage. Bij elkaar wordt dat dan toch een kolossaal parkeercomplex daar onder de grond!

·
Registered
267 Posts
^^ Oeh, kan ik eindelijk ook eens interresant doen!
Het is niet helemaal waar wat je zegt, het zal niet allemaal verbonden worden. Verder zeg ik niks, anders is het geen interresantdoennerij meer. :nuts:

·
Registered
34,646 Posts
Interressant! :nuts: Ik ben benieuwd!

Maar uiteraard reageer ik niet op dit forum om interessant te doen, want ik zit niet eens dicht bij de bronnen waar eventueel nieuws vandaan kan komen. Ik ben slechts een waarnemer die reageert op het vele moois dat we hier op het forum aanschouwen en bediscussiëren. :cheers:

34,876 Posts
Er is bij de bouw van Monti rekening gehouden met de mogelijkheid om de P-garage te verbinden met die van NO. Er is in een deel van de wand minder wapeningsstaal gestopt zodat er relatief eenvoudig een doorbraak gemaakt zou kunnen worden.

Maar nu hier die hellingbaan en bocht komt is dat denk ik inderdaad niet meer mogelijk en zal er dus geen koppeling komen. Montibewoners kunnen dan straks ook geen gebruik maken van de ondergrondse verbinding de pier af.

1 - 20 of 500 Posts
Status
Not open for further replies.