SkyscraperCity banner

281 - 300 of 325 Posts

·
Registered
2,742 Posts
Ik weet niet of we daar nu op moeten hopen, polders opofferen voor ruimte opslokkende zelfbouwkavels. Waar zou je die precies willen hebben? En zoals je zeif al aangeeft in de post daarboven, is de periferie van Rotterdam aanzienlijk minder aantrekkelijk voor dat woonmilieu dan in andere steden. Is ook helemaal niet erg wat mij betreft.

·
Registered
8,483 Posts
Ik weet niet of we daar nu op moeten hopen, polders opofferen voor ruimte opslokkende zelfbouwkavels. Waar zou je die precies willen hebben? En zoals je zeif al aangeeft in de post daarboven, is de periferie van Rotterdam aanzienlijk minder aantrekkelijk voor dat woonmilieu dan in andere steden. Is ook helemaal niet erg wat mij betreft.
Rotterdam moet gewoon hoog in zetten in zijn stadskern. Laten ze daar een mooie en dure hoogstedelijke wijk van maken met luxe townhouses en gave woontorens zoals in New York. Dan restoureer je zowel een mooi en interessant centrum als een uniek woonmilieu.

·
Registered
837 Posts
Ik heb dat magazine even doorgebladerd. Grappig is dat in een hoofdstukje over 'in de buurt' een aantal dingen uit Kralingen worden beschreven. Met geen woord wordt gerept over het veel dichterbij gelegen Crooswijk...

·
I-FOTOGRAFIE
730 Posts
Ik heb dat magazine even doorgebladerd. Grappig is dat in een hoofdstukje over 'in de buurt' een aantal dingen uit Kralingen worden beschreven. Met geen woord wordt gerept over het veel dichterbij gelegen Crooswijk...
Sterker nog, het is Crooswijks grondgebied.

·
Registered (m)user
2,905 Posts
In het verhaal van Heijmans staat dat er halverwege volgend jaar al gestart gaat worden met bouwen daar !! Benieuwd welk plot er dan al beschikbaar is

"De 80 sociale huurwoningen komen in een levensloopbestendig appartementengebouw. De verwachting is dat de bouw halverwege 2021 start en dat huurders eind 2022 kunnen genieten van hun nieuwe woonplek. "

·
Registered
858 Posts
Huh,

Zou het omleggen van de Bosdreef niet stap 1 zijn dan?
Ben nog steeds zeer benieuwd wat daar de impact van zal zijn.. gezien de Boezemweg nu al vaak vast staat.

Ik juich het toe als bewoner van nieuw Crooswijk, maar ben blij dat ik niet meer dagelijks over de Boezemweg hoef met de auto...

281 - 300 of 325 Posts