SkyscraperCity Forum banner

Rotterdam op een zaterdagnacht

1961 Views 10 Replies 8 Participants Last post by  wolkenbestormer
En wederom een serie van Rotterdam. Er zijn er wel veel op dit forum zag ik. Hoop dat jullie niet Rotterdam moe worden. ;)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18
1 - 11 of 11 Posts
Hele mooie foto's. Voral #9. Wel grppig dat iedereen mooie foto's maakt van de Erasmusbrug, maar ze zijn nooit hetzelfde.

Wat is dat trouwens op het Stadhuisplein. Ben ik nog niet geweest, maar ziet er wel gezellig uit met die discolampen buiten.
erg vette foto's
Het was weereens (zoals van ouds) lekker druk op het stadhuisplein (bijna nog drukker dan bij de Mc Donalds bij het stadhuis :lol:) Het was er zeker gezellig. Heb na het nemen van de foto's nog een drankje gedronken met mijn broer. :)
Nou ja, het is net als je zegt, moe worden van Rotterdamse foto`s is niet aan de orde. Ik bekijk toch wel iedere serie van mijn lievelingsstad en deze was er ook weer eentje van `toch stiekum even kijken, of er een aardig kiekje tussen zit`, en dat was zeker het geval. Prima fotoserie, kan er altijd tussendoor, hoor.

Het is wel eens geweest, dat van alle items op de frontpage van het fotoforum er 7 of 8 van Rotterdam waren. Maar dat komt mede doordat het forum vooral uit Rotterdammers bestaat en dat de meeste hoge gebouwen van Nederland ook nog eens in deze stad staan. Daarom maak ik ook geen foto`s meer voor Skyscrapercity in Rotterdam, dat doen anderen wel. Laat de saaie, suffe Duitse stadjes, onbereikbare oorden in verre uithoeken van Nederland en plaatsen, waar geen HHF-er zich zou durven te vertonen dan maar aan mij over :lol:. Ieder zijn ding en de steden/gebieden waar andere goede fotografen wonen, zijn dan weer aantrekkelijk voor de daar woonachtige personen. De ver-weg reisverslagen vind ik ook altijd heel erg leuk, het wordt tijd dat sommige HHF-ers weer eens wat leuke avonturen uit verre landen hier laten zien.

Ik zou trouwens ook wel weer eens een fotoserie van Schiedam, Naaldwijk, Maassluis of Brielle willen bekijken. Kijk, dat zijn nu leuke uitstapjes of halve dagtripjes voor Rotterdammers. Idee?
^^
Ik heb nog een fotoserie van Brielle op de plank liggen ;) Als je wil dan post ik die wel :)
En wederom een serie van Rotterdam. Er zijn er wel veel op dit forum zag ik. Hoop dat jullie niet Rotterdam moe worden. ;)
Zowel van Rotterdam als van oa. jouw fotoseries voorlopig (nog lang) niet ;-) Bedankt weer!
De ver-weg reisverslagen vind ik ook altijd heel erg leuk, het wordt tijd dat sommige HHF-ers weer eens wat leuke avonturen uit verre landen hier laten zien.
Zoals België? Ik doe mijn best :D

Weer een mooie serie, en ook ik word Rotterdam niet beu.
Op Stadhuisplein is de combinatie Saint-Tropez en Café Fout (voorheen Yokoo), beide van dezelfde eigenaar sinds kort en één groot feest. Ben echt allergisch voor Stadhuispleintenten maar deze zijn heel erg prima!
De ver-weg reisverslagen vind ik ook altijd heel erg leuk, het wordt tijd dat sommige HHF-ers weer eens wat leuke avonturen uit verre landen hier laten zien.

Ik zou trouwens ook wel weer eens een fotoserie van Schiedam, Naaldwijk, Maassluis of Brielle willen bekijken. Kijk, dat zijn nu leuke uitstapjes of halve dagtripjes voor Rotterdammers. Idee?

Binnenkort ga ik vier dagen naar Kopenhagen. In augustus vijf dagen naar Londen en in september een maand naar de States. Er komen dus nog wat fotoseries van mijn kant aan.
^^

Super! waar in de states ga je naar toe?
1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.