SkyscraperCity banner
1 - 20 of 268 Posts

·
Registered
26 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Weet iemand wat ze met het oude "Marskramer" pand gaan doen op de oude binnenweg, ik kon er niets over vinden

·
der Niederländer
5,190 Posts
Wordt compleet gestript en gerenoveerd. Wat ik er van heb gehoord is dat er o.a. een La Place restaurant komt.

·
a.k.a. Sequentia
21,664 Posts
Moet hier nou echt een nieuwe thread voor gemaakt worden?
Daar hebben we "Urbanetics" voor...

·
Registered
4,357 Posts
Volgens mij wordt het zo ja, tenminste dat hoorde ik een aantal jaren terug. Geweldige ontwikkeling trouwens.

·
Registered
26 Posts
Discussion Starter · #11 ·
ziet er goed uit. ik hoorde van een ondernemer in die straat dat het de bedoeling was een chiquere vorm van de H&M in onder te brengen

·
a.k.a. Sequentia
21,664 Posts
COS heet dat, zou mooi zijn, waanzinnige kleding is dat!

·
Registered
10 Posts
Ljikt er nu op dat het halve pand gesloopt is. Weet iemand hier meer over? Zijn nog maar 2 etages over en men is nog steeds aan het bikken in het beton.

Ze zullen aardig stukje bij moeten bouwen wil het weer op onderstaande gaan lijken.

·
a.k.a. Sequentia
21,664 Posts
Dit pand wordt echt een aanvulling voor het centrum zoals we dat al heel lang niet hebben gezien. Geweldige huurders op een superplek!

·
a.k.a. Sequentia
21,664 Posts
^ Volgens mij is de ruimte nu 100% verhuurd aan COS, La Place, Sissy Boy en mogelijk nog een andere huurder (maar geen Blokker).
Vooral de komst van COS is natuurlijk geweldig.

34,880 Posts
Dat is zeker zeer goed nieuws! Maar eindelijk een zeer grote Sissy Boy is ook goed nieuws! Rotterdam krijgt eindelijk ook de kwaliteitswinkels die het verdient. Nu nog een Urban Outfitters. :)

·
Registered
912 Posts
Dat laatste zou tijd worden. Echter, Amsterdam is voor Nederland het eerst aan de beurt. En dat duurt ook al jaren. Urban Outfitters zit er nog steeds niet.

·
a.k.a. Sequentia
21,664 Posts
Urban Outfitters hoeft van mij niet, de Europese versie is een drama vergeleken met de VS-versie en die laatste levert niet buiten het continent :(

34,880 Posts
Dat laatste zou tijd worden. Echter, Amsterdam is voor Nederland het eerst aan de beurt. En dat duurt ook al jaren. Urban Outfitters zit er nog steeds niet.
Waarom zou Amsterdam als eerste aan de beurt zijn? Is dat een officieel beleidsvoornemen?

@ Skybridge

Er zijn inderdaad verschillen helaas, maar ben je al geweest in Antwerpen? Ook de Europese winkel is gewoon erg leuk en zou een welkomen aanvulling zijn in Rotterdam met iets wat we nog niet hebben en wel mijn smaak is. :)

1 - 20 of 268 Posts