SkyscraperCity banner

2621 - 2640 of 5466 Posts

·
Registered
4,771 Posts
Voeger speelden we altijd in de bouw en in de sloop. Al die ruitjes inkinkelen en dakpannen naar beneden keilen. Rennen voor de kit..... hahaha wat een tijd!
Ik heb ooit als kind op meerdere verdiepingen van meerdere rijtjeswoningen in aanbouw mijn schoenafdrukjes achtergelaten in (nog) zachte afwerkvloertjes:lol:

34,700 Posts
^^

Jazeker, dichterbij gaat ook niet.
En ik heb het voordeel dat ik op de bovenste verdiepingen een woning heb, dan kan ik mooie overzichtfoto's maken.
Feitelijk komt de bouw 5 meter van ons complex (de parkeergarage).
Zal even vreemde gewaarwording voor je zijn als bebouwing op de voorgrond ook ineens weg is straks.

·
Registered
186 Posts
Zal even vreemde gewaarwording voor je zijn als bebouwing op de voorgrond ook ineens weg is straks.
Ja dat denk ik ook wel, ik woon hier nu bijna 10 jaar en dit uitzicht is echt statisch.
Er is ook echt niets veranderd de laatste 10 jaar.

Ik ben wel benieuwd hoe het er straks uit ziet als de Cooltoren en Baantower er staan, ik hoop dat er dan in de resterende bebouwing leuke tentjes e.d. komen.
Zou mooi zijn als het een soort verlengstuk van de Witte de Withstraat wordt, die potentie heeft wel denk ik.

·
The only way is up
83,328 Posts
The CoolTower: wonen op hoogte, in het nieuwste icoon van Rotterdam

Appartementen en penthouses van 63 tot 420 (!) vierkante meter, met een adembenemend uitzicht

7 februari 2018- Schitterende appartementen en penthouses in een stijlvolle witte woontoren van maar liefst 150 meter hoog. Je vindt ze straks in The CoolTower, het nieuwste icoon van Rotterdam. The CoolTower komt in het Baankwartier, in de luwte van de bruisende binnenstad. Direct aan de Schiedamsedijk, de Witte de Withstraat en het Vasteland woon je hier op een weergaloze plek. Met exclusieve boetieks, trendy lunchrooms, goede restaurants en toonaangevende galeries. Op de Woonbeurs Rotterdam + regio, op zaterdag 24 en zondag 25 maart in het WTC in Rotterdam, kom je de details te weten.
..
https://woonbeursrotterdam.nl/nieuw...op hoogte in het nieuwste icoon van Rotterdam

·
Registered
186 Posts
@Junkiexp

Als bewoner weet jij vast het laatste nieuws rondom de baantoren, want daarover is de berichtgeving wat schaars de laatste tijd.
(en ik wil het topic van de baantoren niet bumpen)
Nee helaas, anders zou ik het ook zeker delen.
Maar wij weten ook niet meer en het is inderdaad vrij stil.

Maar mocht ik meer weten door informatie externe of uit de VVE lezen jullie dit uiteraard als eerste in het Baantoren topic ;)

·
Registered
246 Posts
En mocht deze toren in aanbouw gaan, dan kan ik vergelijkbare foto's maken zoals JunkieXL nu van de cooltoren doet. Ik woon om de hoek op de schilderstraat en de baantoren komt zo'n 15 meter bij mijn balkon vandaan. Ook ik zal bij nieuws op de mat dit hier met jullie delen.

·
Registered
246 Posts
Ah, ik zie dat de graafmachines van 'wie is de mol' ook gearriveerd zijn :nuts:

2621 - 2640 of 5466 Posts